ne
door nelpaard Apr 30, 2009 om 23:04
Computers & telefonie

Zigo ziggo en nog eens ziggo


Ik ben verhuist, en dat heeft ook al veel problemen gegeven daar, maar uit eindelijk naar lang wachten(sinds 2 weken) telefoon en internet, krijg ik de rekening binnen , en daar stond mijn oude adres met de nieuwe, die totaal niet klopte, ik woonde in een heel andere plaats en adres?? bankrekeningnummer klopte wel!!dus even netjes gebeld, en ze zouden dat verwerken, wat schets mijn verbazing, de volgende dag een dooie lijn helmaal niets meer, verschillende keren met mijn mobiel gebeld,wat veel kost!! en je wordt maar steeds door verwezen naar ieder keer een ander, niemand kan wat doen en zeggen moet opnieuw verhuizing door geven en dat moet administatief weer verwekt worden, inmiddels weer een nieuwe brief gekregen met de juiste gegevens, en nog steeds geen telefoon en internet, je staat met je rug tegen de muur, wat een machtspositie hebben zij daar,ik baal als een stekker, zo ben ik al van af Februari bezig met Ziggo.

366 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

sc
door schotel - Apr 30, 2009 om 23:52
35 Antwoorden / 2 Vragen
0

In het consumenten-blad komt de provider XS4all als beste uit de bus.Ook als de beste klantvriendelijke provider,en ook weinig technische problemen.Eén aanrader dus.Ook de internetsnelheden die belooft zijn oa 20MB/s is vaak een farce.

tdehond
door tdehond - Jun 3, 2009 om 20:14
4744 Antwoorden / 9 Vragen
0

Mocht u bij Ziggo willen blijven stel hen dan schriftelijk aangetekend in gebreke en geeft hen  uiterlijk 10 werkdagen de tijd u te voorzien van een werkende telefoon- en internet verbinding. Geeft aan dat mocht dit niet gerealiseerd worden u per direct de overeenkomst m.b.t. internet en telefonie beëindigt.
Vraagt ook om teruggave van abonnementsgelden gedurende de periode dat hier geen dienst tegenover stond.
De telefoonkosten ( gsm) kunt u ook declaren als u kunt bewijzen dat u deze gemaakt heeft.
Dien tevens een klacht in bij Consuwijzer.

http://www.consuwijzer.nl/Formulieren/ConsuWijzer_nl_Klacht

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

Ma
Marleen Robben - Sep 30, 2024 om 20:49
Winkels & webshops
Ski jas is ingescheurd,

Ski jas is ingescheurd,

Mijn kleindochter heeft een ski jas van het merk Burton, het stof is ingescheurd,( niet bij een naad, )
ze is terug geweest in de winkel, die hebben contact gehad met de leverancier,
maar die wil niets vergoeden, 
de winkel heeft nu mede gedeeld, dat zij het mag laten maken en zij dat dan terug aan haar betalen.
maar daar is niets aan te repareren, de stof is ingescheurd.  w ... Lees meer