ro
door rocky2324 Nov 28, 2009 om 18:38
Elektronica & tv

Abbonnement

Ik heb een jaarabbonnement afgesloten bij UPC, mag upc deze tussentijds verhogen.Ook al is het maar 0.50 euro cent.

481 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Nov 28, 2009 om 19:19
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag rocky2324,

UPC mag uiteraard de prijs tussentijds verhogen, maar........................dan dient zij dat aan de klant schriftelijk mee te delen (een verwijzing naar de site is dus onvoldoende). In die mededeling dient ook te staan, dat de klant met ingang van de datum waarop de verhoging ingaat, de overeenkomst tussentijds mag opzeggen. En als het helemaal volgens het boekje gaat (wat bij UPC niet te verwachten valt), dan wordt ook de periode vermeld waarin die opzegging dient plaats te vinden (meestal 4 kalenderweken vanaf de datum dat de wijziging ingaat).

Met vriendelijke groet, ReadAC.

ve
door verwijderd - Nov 28, 2009 om 19:32
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

------Een redelijke prijsverhoging, ingegeven door kostenverhogende omstandigheden, mag een ondernemer wel in zijn voorwaarden regelen. In dat geval kunt u het contract niet voortijdig beëindigen U moet wel tijdig in kennis gesteld worden van zo'nverhoging. Een prijsverhoging binnen drie maanden na afsluiten van uw abonnement wordt altijd als onredelijk beschouwd.--
Info Consuwijzer


ve
door verwijderd - Nov 28, 2009 om 20:53
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Mag ik pseudo-deskundige Read even wijzen op onderstaande mail die ikzelf ook ontving:

Informatie over onze tarieven in 2010

Op 1 januari 2010 worden de tarieven voor verschillende diensten van UPC aangepast.
Voor u betekent dit dat het maandelijkse tarief van uw UPC Internet- en Telefonieabonnement samen met € 0,50 wordt verhoogd. Daarnaast wijzigen onze algemene voorwaarden, het tarief voor het Standaardpakket Radio/TV en enkele gesprekstarieven van de dienst Telefonie.

Meer informatie vindt u hier.

Wij hopen dat u ook in 2010 veel gemak en plezier beleeft aan de diensten van UPC en zullen er alles aan doen om u tot volle tevredenheid van dienst te zijn. Mocht u desondanks naar aanleiding van deze wijziging uw abonnement willen wijzigen of beëindigen, dan kunt u dit vóór 1 januari 2010 kosteloos doen.


Met vriendelijke groet
UPC Nederland

020 77 57 148

De beschulidigingen die pseudo-expert Read hier uit, slaan wederom nergens op en ik verzoek deze pseudo-deskundige zich beter te (laten) informeren en onterechte verdachtmakingen en beschuldigingen richting welk bedrijf dan ook achterwege te laten....


Oja, voor het geval ik moet lezen dat ik een UPC fan of medewerker ben: Ook ik heb mijn portie UPC ellende gehad, zonder de hulp van een pseudo-deskundige heb ik dit zelf opgelost! Goed hè?

ve
door verwijderd - Nov 28, 2009 om 22:57
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ja dat is nu eenmaal de gang van zaken de prijzen gaan mee met de kosten dat is niet alleen bij UPC bij ziggo hebben we ook bericht gehad ik vind dit dus heel normaal ondanks ik het zelf ook moet betalen.



ik heb in tussen begin van mijn alles in 1 plus al op geklommen naar 20 MB zonder prijs verhoging.
Groet Valerius

ve
door verwijderd - Nov 29, 2009 om 03:07
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Las de toegezonden informatie van UPC gister bij mijn schoonzus ook.

UPC wordt in naam gewijzigd v.w.b. 'UPC Digitaal Royaal voor € 10,00 per maand, let wel dat daarbij nog eens standaarda[u]b[/u]onnement van € 16,80* per maand bij komt, dus totaal € 26,80* per maand!
*Sommige gemeentes hebben een afwijkend standaardabonnementtarief.

Daarnaast wijzigt de algemene voorwaarden.

U heeft het recht om het abonnement kosteloos te wijzigen dan wel op te zeggen tot 1 januari 2010.

ve
door verwijderd - Nov 29, 2009 om 12:09
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

.........U heeft het recht om het abonnement kosteloos te wijzigen dan wel op te zeggen tot 1 januari 2010........

Dat staat ook duidelijk vermeld in de betreffende mail.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer

Ed
Edith vL - Sep 17, 2024 om 10:26
Vrije tijd & tuin

Electrische fiets gewonnen; 11 maanden later nog niet in huis

Mijn man heeft medio oktober 2023 met een winactie van Esso een elektrische fiets van Bayck gewonnen. We zouden binnen 2 weken gebeld worden voor het maken van een afspraak om de fiets te leveren. Dit gebeurde niet. 
Nadien is meer dan eens contact geweest met Bayck en Esso. Er zijn zelfs 2 data geweest waarop ze de fiets zouden bezorgen, maar die afspraken zijn op het laatste moment afgezeg ... Lees meer

Wi
Wim-Bart - Sep 19, 2024 om 14:45
Computers & telefonie

Delta kabel wil niet opleveren terwijl buren al maanden Delta hebben

Gechte,

2,5 jaar geleden is de kogel door de kerk en krijgen we Delta Kabel in Vianen. Na de nodige hobbels is onze wijk een paar maanden geleden opgeleverd.

Nu was er bij de oplevering van mijn adres iets fout gegaan, geen licht in de kabel of zo iets, maar daar is een monteur voor langs geweest. En boel (Volgens Circet) netjes afgemeld op 22 juli.

Afijn een week ... Lees meer