Ni
door Nistja Dec 27, 2016 om 20:33
Elektronica & tv

Al 11 dagen geen tv, internet en vaste telefonie bij Ziggo.

Ik bel iedere dag om een oplossing. Maar het schijnt elke dag een ander probleem te zijn. Hierdoor weet ik nu ook niet meer wat te doen. Monteur is ook langs geweest. Maar ook dat heeft niet geholpen

5084 9 Rapporteer

Topantwoord

ja
door jackyh - Dec 27, 2016 om 21:09
953 Antwoorden / 4 Vragen

Wat geven ze als reden aan.

Ni
door Nistja Dec 27, 2016 om 21:46
Antwoorden / 1 Vragen

Dat is ierde keetr als ik bel anders. Dan is het een storing van hun computer. Dan is het een achterstand van de technische dienst. Of dan kan het wel 78 uur duren om te resetten. Dus nu weet ik het helemaal niet meer

ja
door jackyh Dec 27, 2016 om 22:14
953 Antwoorden / 4 Vragen

Heeft u zelf het modem al geprobeerd te resetten? Als iets bij mij niet werkt dan haal ik overal de stroom van af en na zo'n 5 minuten sluit ik alles weer aan. Meestal werkt de boel dan weer.

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 27, 2016 om 21:13
7225 Antwoorden / 3 Vragen
marita5
door marita5 - Dec 27, 2016 om 21:32
11545 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Nistja ,

Plaats uw klacht op het Ziggo Community Forum , daar reageren moderators , klik op de rode regels

https://community.ziggo.nl/

Stuur Ziggo een brief / of mail met vermelding , aanmaning tot nakoming overeenkomst , ( zie benedenaan voorbeeldbrief )

https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/contract-telefonie-internet-tv-kan-geen-gebruik-maken-dienst

re
door red1 - Dec 28, 2016 om 12:05
329 Antwoorden / 1 Vragen

wegens wanprtestatie opzeggen ??

willy boerdam
door willy boerdam - Dec 28, 2016 om 12:30
15 Antwoorden / Vragen

Ben benieuwd hoe straks de samenwerking is met Vodafone.Als ik de klachten over vodafone allemaal lees daar zakt je de broek van af.

akkerdistel
door akkerdistel Dec 28, 2016 om 12:33
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Ziggo + Vodafone = fail²  wat ik je brom.

akkerdistel
door akkerdistel - Dec 28, 2016 om 12:33
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Ziggo + Vodafone = fail²  wat ik je brom.

@TS begin vandaag met 2 keer bellen, morgen 4 keer etc.

La
door Lady2009 - Dec 28, 2016 om 14:34
1 Antwoorden / Vragen

Dit heb ik ook gehad een week zonder tv internet en  wat het ergste was geen vaste telefoon ik gebruik mijn mobiel niet om naar iedereen te bellen daar hebben we de vaste telefoon voor dus je begrijpt dat het iedere dag bellen was met mijn mobiel dus die rekening liep ook op, ,het ene smoesje na het andere smoesje tot ze na 1 week aan de kast in de straat aan het werk waren stom toeval maar dat bleek de oplossing iemand was niet kundig genoeg en had de draadjes te kort gemaakt zodat ze te weinig houvast hadden, 'toen was het zo bekeken ze houden je aan het lijntje omdat ze het zelf ook vaak niet weten ,dus laat ze maar eens in de kast in de straat kijken misschien is dat de oplossing  en wij hebben toen een maand cadeau gekregen en nog wat sta op je punten want er is wel wat uit te halen want dat kan niet.
Succes