nightcrawler
door nightcrawler Jun 4, 2010 om 20:27
Elektronica & tv

Alles-in-1 abo van Ziggo nodig voor aktie digitale ontvanger?

In het blad "Zie" van Ziggo uitgave nr 2 2010 pagina 15, bevindt zich een antwoordkaart waarmee je tot 30 juni 2010 voor Euro 39,95 excl. verzendkosten een digitale ontvanger kan aanschaffen (normaal Euro 99,-). Nergens wordt gemeld dat dit alleen geldt in combinatie met een alles-in-1 abonnement van Ziggo!

Bij telefonische navraag bij Ziggo geeft men aan dat dit alleen geldt bij een alles-in-1 abonnement en niet bij andere abonnementen.

Op de website van Ziggo wordt nergens melding gemaakt van deze "digitale ontvanger voor 39,95" aktie? Wel staat er een bedrag van Euro 39,= bij het alles-in-1 abonnement, wellicht een andere aktie?

Voor mij is het nu niet duidelijk of ik die digitale ontvanger voor 39,95 kan bestellen, heb zelf namelijk geen alles in 1 abonnement, maar wel TV en internet van Ziggo.

Weet iemand wellicht hier iets meer over?
Bedankt voor je reaktie.

2418 13 Rapporteer

birdies
door birdies - Jun 4, 2010 om 20:50
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Stel je vraag eens op dit forum klik hier

Het staat er inderdaad niet duidelijk of dit aanbod ook voor al bestaande Ziggo klanten telt. Aan de andere kant: een simpele decoder (en dat is die van 99,- euro) staan bij bosjes te koop voor zo'n 25,- euro op Marktplaats.

birdies
door birdies - Jun 4, 2010 om 20:53
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Zie dat je vraag iets anders inhoudt dan ik dacht: het aanbod telt als je een alles-in-1-plus abo afsluit, zie hier

Maar jij bent al abonnee, dus of je dan de decoder krijgt bij afsluiten van een alles-in-1-plus pakket?

nightcrawler
door nightcrawler - Jun 4, 2010 om 21:08
3 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=birdies schreef op vrijdag 4 jun 2010, 20:53]Zie dat je vraag iets anders inhoudt dan ik dacht: het aanbod telt als je een alles-in-1-plus abo afsluit, zie hier

Maar jij bent al abonnee, dus of je dan de decoder krijgt bij afsluiten van een alles-in-1-plus pakket?

Bedankt voor je reakties.
Het "Zie" magazine ontvangen alle Ziggo abonnees. De advertentie met antwoordkaart in het blad lijkt er daarom meer op om bestaande abonnees van analoge tv om te zetten naar het standaard digitale pakket, zonder daarvoor je abonnement om te zetten naar alles-in-1 pakket. Maar dat is dus niet echt duidelijk...
Zal ook nog eens kijken op het andere forum.

birdies
door birdies - Jun 4, 2010 om 21:12
6104 Antwoorden / 31 Vragen

.........Het "Zie" magazine ontvangen alle Ziggo abonnees....... I know, ben zelf Ziggo abonnee. Heb het blad al weggegooid, dus kan het verder niet meer na kijken. Mss is dat inderdaad een ander aanbod dan op hun site staat.

Op het Ziggo gebruikersforum (zie eerdere link) kunnen ze je zo antwoord geven.

stacey
door stacey - Jun 4, 2010 om 23:39
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Helaas aanbieding ook gelijk in prullenbak gekiepert dus kan het niet meer nakijken,
maar op site staat deze;

--Optioneel: verschillende digitale ontvangers met hoge korting
Bestel je Alles-in-1, dan heb je ook direct keuze uit onderstaande digitale ontvangers (met smartcard). Bovendien profiteer je van enorme korting:
• HD ontvanger voor € 79 (normaal € 199)
• Digitale ontvanger voor € 39 (normaal € 99) --
Ziggo

Maar je kunt er wel zeker van zijn dat dat niet voor die prijs voor reeds bestaande klanten/die pakket al hebben te krijgen zal zijn.

Die krijgen nooit korting/kado of iets, dat is Enkel om Nieuwe klanten binnen te krijgen, ben je eenmaal klant dan ben je niet meer belangrijk en de `investering` van kado of iets Niet meer waard........... ;-(

nightcrawler
door nightcrawler - Jun 4, 2010 om 23:52
3 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=stacey schreef op vrijdag 4 jun 2010, 23:39]Hoi,

Helaas aanbieding ook gelijk in prullenbak gekiepert dus kan het niet meer nakijken,
maar op site staat deze;

--Optioneel: verschillende digitale ontvangers met hoge korting
Bestel je Alles-in-1, dan heb je ook direct keuze uit onderstaande digitale ontvangers (met smartcard). Bovendien profiteer je van enorme korting:
• HD ontvanger voor € 79 (normaal € 199)
• Digitale ontvanger voor € 39 (normaal € 99) --
Ziggo

Maar je kunt er wel zeker van zijn dat dat niet voor die prijs voor reeds bestaande klanten/die pakket al hebben te krijgen zal zijn.

Die krijgen nooit korting/kado of iets, dat is Enkel om Nieuwe klanten binnen te krijgen, ben je eenmaal klant dan ben je niet meer belangrijk en de `investering` van kado of iets Niet meer waard........... ;-(

Hoi,

Naar aanleiding van de telefonische reaktie van een Ziggo medewerker en jouw reaktie begin ik dan ook te vermoeden dat het inderdaad niet mogelijk is om zonder het abonnement te "upgraden" die ontvanger met korting te bestellen. Ze mogen die voorwaarden dan wel duidelijker in die advertentie zetten, want dat staat er nu niet bij :-( Is toch wel misleidende reclame zo...

frau_antje
door frau_antje - Jun 5, 2010 om 03:25
65 Antwoorden / 8 Vragen

Je ook op www.ziggo.nl kijken, daar staat het zeker duidelijk omschreven wat de actie behelst. ZIGGO Alles-in-1 plus of extra!

Ik ben niet zo tevreden over - de toen nog gratis - de geboden HUMAX, met name de volgorde van voorkeurszenders - maximaal 40 - per lijst en dan i.p.v. 1,2,3 etc. nee op het digitale kanaalnummer de volgorde.

Koop een ZIGGO CI+ gecertificeerd (3D) Full HD televisie en koop daarbij de CI+ module met smartcard bij en neem het standaard HD abonnement met de zenders Nederland 1, 2, 3 en Eurosport 1 zonder extra kosten. HD pakket kost bij ZIGGO € 5,95 per maand.

Maar ja, als je nog geen nieuwe televisie nodig heb, dan is de aanbieding van € 39,00 beter dan niets.

Ik gebruik nog steeds mijn (vertrouwde) Samsung - zonder update; de laatste was december 2007 - van vijf jaar oud.

ziggopatrick
door ziggopatrick - Jun 7, 2010 om 10:36
5 Antwoorden / 0 Vragen

De actie in het Zie magazine is een extra aanbieding en geldt voor alle klanten.
Dit houdt dus ook in dat als je al een alles in 1 pakket hebt je ook aan deze actie mee kunt doen.

De actie is als volgt:

Wanneer je tot 30 juni 2010 een standaard decoder bij ons besteld, betaald hiervoor geen € 99,95 maar € 39,95.
Deze actie is exclusief de verzendkosten van € 9,50 en inclusief startpakket met smartcard.

Deze aanbieding staat niet op de Ziggo site maar enkel in het Zie magazine.

nightcrawler
door nightcrawler - Jun 7, 2010 om 19:28
3 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=ziggopatrick schreef op maandag 7 jun 2010, 10:36]De actie in het Zie magazine is een extra aanbieding en geldt voor alle klanten.
Dit houdt dus ook in dat als je al een alles in 1 pakket hebt je ook aan deze actie mee kunt doen.

De actie is als volgt:

Wanneer je tot 30 juni 2010 een standaard decoder bij ons besteld, betaald hiervoor geen € 99,95 maar € 39,95.
Deze actie is exclusief de verzendkosten van € 9,50 en inclusief startpakket met smartcard.

Deze aanbieding staat niet op de Ziggo site maar enkel in het Zie magazine.

Ik heb alleen internet en analoge tv van Ziggo, geen alles in 1 pakket. Maar uit je reaktie te lezen zou ik die decoder dus gewoon kunnen bestellen zonder afname van alles in 1 pakket?

stacey
door stacey - Jun 7, 2010 om 20:18
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=nightcrawler schreef op maandag 7 jun 2010, 19:28][quote=ziggopatrick schreef op maandag 7 jun 2010, 10:36]

Ik heb alleen internet en analoge tv van Ziggo, geen alles in 1 pakket. Maar uit je reaktie te lezen zou ik die decoder dus gewoon kunnen bestellen zonder afname van alles in 1 pakket?

Volgens mij in jouw geval dus Niet, dan moet AL een alles in een pakket hebben....

ziggopatrick :--Dit houdt dus ook in dat als je al een alles in 1 pakket hebt je ook aan deze actie mee kunt doen

ziggo rolf
door ziggo rolf - Jun 8, 2010 om 14:57
2 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=stacey schreef op maandag 7 jun 2010, 20:18]ziggopatrick :--Dit houdt dus ook in dat als je al een alles in 1 pakket hebt je ook aan deze actie mee kunt doen

Dat is correct.

Onafhankelijk van welk Ziggo abonnement je hebt kun je met behulp van de antwoordkaart gebruik maken van de aanbieding om voor €39,95 een digitale SD decoder aan te schaffen.

Lees ook het artikel in Zie voor meer informatie.

tdehond
door tdehond - Jun 8, 2010 om 15:00
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Leuk blad. Jammer dat niet alle abonnees dit blad toegestuurd krijgen.

richard83
door richard83 - Jun 8, 2010 om 15:20
386 Antwoorden / 28 Vragen

Is zeker een leuk blad. :)