zg
door zgvrt20aclhk Apr 29, 2013 om 10:43
Elektronica & tv

Betaling

ik wilde bij bol.com een magnatron bestellen dat was niet mogelijk omdat ik contant wilde betalen het was alleen mogelijk met een creditkaart maar die heb ik niet

5966 8 Rapporteer

zoekster
door zoekster - Apr 29, 2013 om 10:52
10966 Antwoorden / 34 Vragen

Dat geloof ik niet, je kunt in ieder geval met Ideal betalen, daar heb je geen creditcard voor nodig. Ik weet niet of er de mogelijkheid is om met een acceptgiro te betalen, met tweedehands spullen in ieder geval wel bij bol.com.

Cookies
door Cookies - Apr 29, 2013 om 10:55
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=zgvrt20aclhk schreef op maandag 29 apr 2013, 10:43]ik wilde bij bol.com een magnatron bestellen dat was niet mogelijk omdat ik contant wilde betalen het was alleen mogelijk met een creditkaart maar die heb ik niet

Hoe kom je daar nou bij? Ideal of met acceptgiro achteraf is meestal ook mogelijk.

Achteraf betalen met acceptgiro:

Voor bestellingen binnen Nederland is het vaak mogelijk om met acceptgiro te betalen en zo pas te betalen als je je bestelling hebt ontvangen.
Bij je bestelling zit dan een factuur met een acceptgiro die je invult en naar je bank stuurt of voldoet via internetbankieren.

edrick3
door edrick3 - Apr 29, 2013 om 10:56
27632 Antwoorden / 85 Vragen

En wat is nu de vraag?

U kunt bij bol.com (afhankelijk van wat u bestelt en met uitzondering van bepaalde elektronica-artikelen en bestellingen met hoge bedragen) op één of meer van de volgende manieren betalen:

Acceptgiro
Deze betaalmethode is alleen mogelijk voor bestellingen binnen Nederland (niet mogelijk voor leveringen op een Kiala Punt). Bij het pakket, zit een factuur met een acceptgiro voor uw bestelling. De acceptgiro kunt u op invullen en bij uw bank afgeven. Ook kunt u de acceptgiro via telebankieren of internetbankieren voldoen.

U hoeft pas te betalen als u de bestelling heeft ontvangen. Als u telebankiert, kunt u direct gebruik maken van iDEAL via DigiAccept om de openstaande factuur te voldoen via de knop die u vindt in de verzendbevestiging van uw bestelling. U kunt het factuurbedrag ook overmaken op rekeningnummer 26500 t.n.v. bol.com in Utrecht. Vergeet niet het bestelnummer te vermelden. Zo kunnen wij uw betaling snel en correct afhandelen.

Bij de bestelling van een artikel bij een externe verkoper ontvangt u geen acceptgiro, maar een pakbon waarop de betaalgegevens staan. Dit geldt dan tevens als factuur. U kunt het bedrag dan handmatig overmaken op het rekeningnummer van bol.com onder vermelding van het factuurnummer.
Bij sommige verkopers van nieuwe artikelen ontvangt u naast de pakbon van bol.com ook een factuur van de verkoper. Maak het bedrag altijd over naar bol.com en niet naar de verkoper. Anders blijft uw betalingsverplichting bestaan. Heeft u per ongeluk betaald aan de externe verkoper, neem dan contact op met de verkoper. U vindt de contactgegevens van de verkoper op de pakbon en de eventueel meegeleverde factuur.

Creditcard (Visa, MasterCard en American Express)
U kunt uw creditcardgegevens via onze beveiligde SSL procedure veilig invoeren en wij zorgen samen met uw creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling. Uw creditcard wordt belast op het moment dat een artikel is verzonden.

iDEAL
Deze betaalmethode is alleen mogelijk voor bestellingen binnen Nederland. Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als u telebankiert, kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

Lijkt me toch niet dat een magnetron onder die 'electronca artkelen' valt.

Met vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Apr 29, 2013 om 10:58
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Aanvulling:

Bronvermelding: Bol.com.

electronca = electronica

emcede
door emcede - Apr 29, 2013 om 11:03
960 Antwoorden / 4 Vragen

Bol.com is een webwinkel. U kunt daar niet contact betalen, lijkt me vrij logisch. Als u met cash geld wilt betalen kunt u gewoon bij een winkel binnenstappen en daar een magnetron uitzoeken en cash betalen. Bij Bol.com zal u dat niet gaan lukken. Acceptgiro is natuurlijk wél mogelijk, net als iDeal.

ro
door ron530 - Apr 29, 2013 om 12:06
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Bol.com is eigenlijk een portaal van andere webwinkels die hun producten mogen aanbieden tegen vaak hoge prijzen, maar dat terzijde.
Contante betalingen zijn soms mogelijk als de webwinkel onder rembours wil leveren maw. betalen aan de pakketbezorger.

el
door elckzijn - Apr 29, 2013 om 12:40
15 Antwoorden / 0 Vragen

Mogelijk hebt u op de website van bol geklikt op;via andere verkopers. Het kan zijn dat u daarbij een webwinkel trof waarbij alleen via creditcard betaald kan worden,ook best vreemd,maar voorgaande reacties hebben u al duidelijk gemaakt dat als u via bol iets koopt er andere mogelijkheden zijn.

valerius-2
door valerius-2 - Apr 29, 2013 om 13:01
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Toevallig ook zo'n ding besteld en via een accept betaald, heel eenvoudig. Maar als u als niet bekent bent dan zal dat wel moeilijkheden kunnen zijn. Maar hoe wilt u dat contant doen.Alles gaat per pakket bezorging en dat kan onder rembours volgens mij.