farmerdick
door farmerdick Dec 13, 2005 om 21:11
Elektronica & tv

Breedbeeld TV 28PW9618/12 van Philips



In 2003 ben ik verhuisd naar een andere gemeente. In deze
gemeente staat een zendmast van de KPN. In het begin had ik slecht beeld via de
kabel van UPC. Zij adviseerde mij afgeschermde connectoren te gebruiken bij de
aansluitingen en waarachtig dit hielp. Een ander probleem was echter nog niet
opgelost. Ik heb nl. aan de linkse en de rechtse zijde van de beeldebuis licht
puntjes en horizontale lijnen over het beeldscherm. Deze worden extra duidelijk
wanneer er donkere beelden zijn.




 




Bij de servicedienst van Philips begon men meteen van het
kost dit en het kost dat en u bent uw TV min. 3 weken kwijt.


<>Zij konden mij niet vertellen of dit veroorzaakt werd door
de zendmast of niet. Alles is mijn huis is afgeschermd en beveiligd. Hoe kan ik
dit probleem oplossen. Is mijn TV daadwerkelijk kapot of wordt dit
daadwerkelijk veroorzaakt door derze mast.



Zijn er KASSA-leden die hier al eens mee te maken hebben
gehad?




Kan mij iemand helpen?



658 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

hutch
door hutch - Dec 13, 2005 om 22:58
4521 Antwoorden / 29 Vragen
0

Hoi Dick,


ik denk dat ik een soortgelijk probleem heb. Ik heb echter geen puntjes. Die lijnen staan stil en zijn inderdaad alleen te zien als het beeld donker is... Klik deze link maar eens aan:


TV probleempje


 


Ik heb echter geen zendmast in de buurt staan. Mijn vermoedens zijn ook dat dit aan de TV ligt. En dan blijft er niet zoveel meer over, dan deze te laten repareren.


 


Gr. Hutch

farmerdick
door farmerdick - Dec 14, 2005 om 18:51
5 Antwoorden / 3 Vragen
0

Beste Hutch,



Inmiddels ben ik ook wat wijzer geworden. Het zou kunnen, dat het de
beeldbuis is. Volgens ingewijden hoeft ik me dan geen zorgen te maken,
want Philips zou hier 4 jaar garantie opgeven. Dus afwachten. Ik laat
volgende week m'n TV eerst eens nakijken wat hiervan de oorzaak is.
Weet ik iets meer, dan zal ik dit hier publceren.



MVG





hutch
door hutch - Dec 14, 2005 om 20:14
4521 Antwoorden / 29 Vragen
0

Nou Dick, dan heb jij mazzel. De TV van mij (zelfde probleem) is net 4 jaar geweest (garantie 3 jaar)......


Ik zal eerst eens afwachten wat bij jou de uitkomst is.


Gr. Hutch

farmerdick
door farmerdick - Dec 22, 2005 om 19:26
5 Antwoorden / 3 Vragen
0

Hallo Hutch

Ik ben weer wat wu=ijzer geworden vandaag.

Helaas voor mij: de beeldbuis is kapot. In mijn kerstvakantie ga ik nu
op zoek naar een Philips dealer die mij wil en kan helpen. Ik heb nl.
begrepen, dat er op een beeldbuis 4 of 5 jaar garantie zit. Als DAT zo
is, dan mag deze voor mij zsm vervangen worden. Voorlopig wens ik je
prettige kerstadgen en ik zal zsm hierop terugkomen.



MVG



FarmerDick

hutch
door hutch - Dec 22, 2005 om 19:57
4521 Antwoorden / 29 Vragen
0

Hoi FarmerDick,


ik heb het zelf eerst eens geprobeerd om iets bij te stellen in de TV zelf, maar het lukte mij niet om de kast er zonder brokken vanaf te halen. Dit bijstellen werd mij geadviseerd door Ronny530 (is zelf TV-monteur).


Nu ik dit hoor, zal ik toch maar eerst bij mijn leverancier alles gaan navragen. Bedankt voor de tip en je hoort nog van mij.


Vooraleerst nog fijne feestdagen.


Gr. Hutch

hutch
door hutch - Jan 3, 2006 om 22:39
4521 Antwoorden / 29 Vragen
0

Farmerdick,


jij hebt in deze mazzel. Er is inderdaad een garantie van 4 jaar. Als het goed is, wordt jouw beeldbuis dus gratis vervangen.


Ik zit er net naast; pech hebben. Lees mijn reactie maar op:  TV probleempje


Gr. Hutch

farmerdick
door farmerdick - Jan 11, 2006 om 19:58
5 Antwoorden / 3 Vragen
0

Beste Hutch,




Hier ben ik weer, zoals afgesproken.


Ik heb vandaag mijn TV opgehaald bij de reparateur. En wat schetst mijn
verbazing?!?!?! De beeldbuis is vervangen. De kosten: NADA, NOPPES,
NUL, NIKS en helemaal gratis en voor niets.




Van het moment, dat ik mijn TV bij dit bedrijf bracht, was het mij
duidelijk waar deze mensen over spraken. Routinematig werd een werkbon
aangemaakt en mij werd uitgelegd hoe de werkwijze van het bedrijf was.
Ook werd mij verteld, dat wanneer de beeldbuis kapot zou zijn, dit
onder de garantie van Philips viel. Normaalgesproken zou de
reparatietijd ongeveer 10 werkdagen duren, maar vanwege de feestdagen
kon dit wel langer gaan duren.




Het heeft inderdaad iets langer geduurd, maar de TV is gemaakt en
hoe!. Ondertussen heb ik vlug even TV gekeken. Ik moet zeggen het beeld
is weer prima.




Ondanks alle ellende die ik gehad heb, neem ik mijn hoedje voor
deze firma af. Wil iets over deze firma weten, dan wil je daarover via
mij email meer vertellen.


Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

Ma
Marleen Robben - Sep 30, 2024 om 20:49
Winkels & webshops
Ski jas is ingescheurd,

Ski jas is ingescheurd,

Mijn kleindochter heeft een ski jas van het merk Burton, het stof is ingescheurd,( niet bij een naad, )
ze is terug geweest in de winkel, die hebben contact gehad met de leverancier,
maar die wil niets vergoeden, 
de winkel heeft nu mede gedeeld, dat zij het mag laten maken en zij dat dan terug aan haar betalen.
maar daar is niets aan te repareren, de stof is ingescheurd.  w ... Lees meer