ma
door manonm Jun 24, 2006 om 15:47
Elektronica & tv

Canon Powershot A530

Hallo,

Ik wil graag een digitale camera hebben, en ik heb mijn oog laten vallen op de Canon Powershot A530. Die past volgens mij het best bij mijn wensen. Een niet al te dure camera voor foto's in en om het huis en op vakantie.

Wie heeft ervaring met deze camera? Hoe is de kwaliteit? Hoe is het gebruikersgemak? Zowel positieve als negatieve ervaringen zijn welkom!

Alvast bedankt voor de reacties.

Groeten, Manon

438 3 Rapporteer

stacey
door stacey - Jun 24, 2006 om 15:51
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Hier kun je revieuws van gebruikers vinden;

http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/queryreviews?readform&qcode=digitalecamera&q=canon+and+powershot+and+a530&pcode=digitalecamera

Groetjes,

ja
door jaysiea - Dec 23, 2006 om 01:23
7 Antwoorden / 6 Vragen

persoonlijk heb ik de ervaring dat de kwaliteit van de serie powershot goed is, ik wil je alleen wel adviseren om goed uit te kijken, wij hebben dus behoorlijke problemen met de powershot A430 serie met de batterijen dat deze camera dus niet reageerd of heel snel leeg is...

canon is absoluut een goed merk, maar merk nu toch wel dat zo te lezen en rond te vragen de powershot serie toch wel te kampen heeft met gebreken... en goed laten informeren over de batterijen..

en succes

ja
door jaysiea - Dec 23, 2006 om 01:27
7 Antwoorden / 6 Vragen

nog ff aanvullen op me reactie, de powershot A430 vinden wij zelf erg lekker en handig in het gebruik en mooie kwaliteit. zorg wel dat je hem goed insteld en  alleen wel ff goed om te weten, dat zodra je een foto maakt je dus ff moeten wachten, het duurt denk ik ong +/- 1 seconde gok ik, dit is affabriek zo gemaakt... geen idee of dat ook de serie A530 geldt maar voor de rest vinden we de powershot een erge fijne camera behalve de problemen die ik dus benoemden