si
door simonl Jul 3, 2010 om 16:31
Elektronica & tv

Combi koelkast/vriezer of aparte app.

Wat is het beste? Mijn oude koelvriescombi met 2 motoren is aan vervanging toe. Wat zou het beste zijn,: weer een combi met 1 of 2 motoren of twee losse kasten?

1963 8 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 3, 2010 om 16:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

simonl

Als je de ruimte hebt zou ik kiezen voor 2 kasten.

Pedro.

ve
door verwijderd - Jul 3, 2010 om 16:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bij 2 kasten heb je het voordeel dat als er een van de 2 stuk gaat je ze niet allebei hoeft te vervangen

ve
door verwijderd - Jul 3, 2010 om 17:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik zou kiezen voor 2 aparaten. ook om de reden zoals omschreven. maar de plaats van neer zetten kan dan ook schelen op oog hoogte wat vaak open en dicht gaat bv. zo zijn er nog wel een paar reden.

ve
door verwijderd - Jul 4, 2010 om 08:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik persoonlijk zou kiezen voor 1 kast.
Tegenwoordig zijn die dingen allemaal beter aan het worden maar ik wil hierme niet zeggen dat het nooit kapot kan gaan.
Ook is vaak het gebruik van een combi goedkoper in energie dan 2 losse en dat zit hem in sommige die gebruiken de lucht van de vriezer ook als koelen ( is bij mij wel zo )

Ook een groot voordeel vind ik het ruimte besparen.

Maar als nadeel heeft het inderdaad dat als er 1 kapot gaat dat je ze beide moet vervangen ( bij een combi )
Maar zeg nou eerlijk zo snel gaan die dingen niet kapot op mijn werk ( in de bouw ) gebruiken ze ook oude koelkasten in de schafkeet van gemiddeld zo'n 15 jaar en werken perfect nog afgezien van slijtage zoals het handvat en dergelijke

Greetings Lapto

ve
door verwijderd - Jul 4, 2010 om 14:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als je kiest voor de combi zou ik een type nemen met het vriesgedeelte onder.

ve
door verwijderd - Jul 10, 2010 om 14:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hopelijk lees je deze tip nog....'t best is om 2 verschillende aparaten te kopen...Want als je 1 totaal koel-vries combinatie koopt, kun je pech hebben als de vriezer of koelkast apart stuk gaat...Je 'n hele nieuwe alles in 1 moet kopen...Dus 1 vriezer stuk, hoef je alleen de vriezer de vernieuwen en niet ook 'n koelkast of andersom....

ve
door verwijderd - Jul 10, 2010 om 17:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Maar als zo'n ding maar 1 motor heeft en die gaat stuk is het hele ding toch stuk?

ve
door verwijderd - Jul 11, 2010 om 11:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Simonl, Al heeft hij 2 motoren moet je toch het hele apparaat vervangen, als het stuk gaat, dus maakt dat geen verschil. Het voordeel wat je hebt met een combi met 2 motoren is dat je ze apart van elkaar kunt uitzetten om schoon te maken.

Succes met het kiezen