te
door tessa1 Oct 29, 2011 om 21:50
Elektronica & tv

De longhi Espresso apparaat en reparatie E-care

Ruim 2 jaar geleden hebben wij een Delongi espressoapp. gekocht bij Redcoon. Het apparaat is nu voor de 6e keer kapot. Is nu buiten de garantie en app aangeboden bij Harense Smid. kosten handling € 40,- per 2-9-2011 wordt het app. aangeboden bij E-care. Per 29-10-2011 kon het app. weer opgehaald worden. Totale kosten € 119,- Na 1 kopje koffie bleek het defect niet te zijn gemaakt. Uitgifte van koffie naast uitgifte pijjes opnieuw een derde straal in het midden.
Er is van alles vervangen maar is niet gemaakt. Dit is al de zoveelste slechte ervaring met E-care en moet ik nu weer 2 maanden wachten met extra kosten? Ik wil nooit nooit meer een De longhi door de slechte service van E-care. Ga nu Redcoon aansprakelijk stellen voor ondeugdelijk apparaat!!!

1770 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

webcare holland
door webcare holland - Oct 31, 2011 om 13:00
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste tessa1,

Een vervelende situatie dat je apparaat weer defect is.
Je hebt groot gelijk om redcoon aan te schrijven, maar ik zou ook de importeur Delonghi informeren. Ze hebben de service aan E-care uitbesteed, als ze geen klachten krijgen denken ze dat het goed gaat. Ik weet zeker dat Delonghi u een goed antwoord gaat geven.

Delonghi Breda, Claudius Prinssenlaan 128A 4818CP Breda
telefoon 076-5233600

Heel veel succes.
Webcare Holland

te
door tessa1 - Oct 31, 2011 om 20:10
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Heb inmiddels een klacht gestuurd naar Redcoon, E-care en een afschrift naar DeLonghi met ook aan hen de vraag om te reageren.
Ook de Harense Smid heb ik aangeschreven,omdat zij het apparaat hebben aangenomen en in reparatie hebben genomen.
Vervolgens besteden ze het uit aan E care zonder ons hiervan op de hoogte te stellen. De rekening van reparatie staat op naam van de Harense Smid, maar nu het fout gaat zeggen ze dat E- care fout is en dat zij dit soort casussen aan het verzamelen zijn. Mede omdat zij ook slechte ervaringen heben met E care.
Maar de rekening staat wel op naam van de Harense Smid waar ik € 120,- aan moest betalen incl handling kosten van 40 euro.
Geld kreeg ik niet terug en nu moet ik maar weer afwachten wat het gaat worden.
De Harense Smid stuurt het apparaat nu weer terug naar E care.

Dit wordt een lange ademtocht om je recht te krijgen in consumentenland.
Maar ik ken dit vanuit mijn werk, dus de strijdvlag staat nu hoog in top.

Webcare Holland bent u misschien werkzaam bij DeLonghi u lijkt overtuigd dat zij een goed antwoord gaan geven.....

ko
door kontakkie - Nov 20, 2011 om 22:01
45 Antwoorden / 2 Vragen
0

ik denk als u op dit forum zoekt u nog meer slechte ervaringen over Delonghi tegen zult komen.

te
door tessa1 - Nov 30, 2011 om 19:58
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Inmiddels is nu mijn Delonghi vol automatisch espressoapparaat nu al 3 maanden in reparatie. Er moet nu een nieuw deurtje in.
E care reageert niet op de klacht. De importeur De Longhi heeft mij als genoegdoening ontkalkingsmiddel gestuurd??!! Hoe zuur of zout is dit,want ik heb geen apparaat om te ontkalken!!
Redcoon, waar het apparaat is gekocht, wacht af tot dat apparaat is gerepareerd en zal dan bezien of er een tegemoetkoming mogelijk is.
Het is moeilijk in consumentenland. Senseo went zo wel weer.
EEn ding zeker nooit nooit meer een Delonghi espressoapparaat.
Hierbij eene koude douche voor Redcoon, Delonghi Breda, E care. Iedereen wijst naar elkaar zonder een adequate oplossing te bieden.
Brrrrrrrrrrrr. OOk de Harense Smid waar ik het app.in reparatie heb aangeboden en al reeds 120 euro heb betaald wast zijn handen in onschuld, zij geven E care de schuld, terwijl de reparatiebon toch echt op naam stat van de harense Smid.

peterjansen44
door peterjansen44 - Dec 7, 2012 om 15:08
11 Antwoorden / 2 Vragen
0

netjes antwoord webcare!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer

Ed
Edith vL - Sep 17, 2024 om 10:26
Vrije tijd & tuin

Electrische fiets gewonnen; 11 maanden later nog niet in huis

Mijn man heeft medio oktober 2023 met een winactie van Esso een elektrische fiets van Bayck gewonnen. We zouden binnen 2 weken gebeld worden voor het maken van een afspraak om de fiets te leveren. Dit gebeurde niet. 
Nadien is meer dan eens contact geweest met Bayck en Esso. Er zijn zelfs 2 data geweest waarop ze de fiets zouden bezorgen, maar die afspraken zijn op het laatste moment afgezeg ... Lees meer

Wi
Wim-Bart - Sep 19, 2024 om 14:45
Computers & telefonie

Delta kabel wil niet opleveren terwijl buren al maanden Delta hebben

Gechte,

2,5 jaar geleden is de kogel door de kerk en krijgen we Delta Kabel in Vianen. Na de nodige hobbels is onze wijk een paar maanden geleden opgeleverd.

Nu was er bij de oplevering van mijn adres iets fout gegaan, geen licht in de kabel of zo iets, maar daar is een monteur voor langs geweest. En boel (Volgens Circet) netjes afgemeld op 22 juli.

Afijn een week ... Lees meer