fo
door fool0001 May 23, 2004 om 21:48
Elektronica & tv

Defecte HP Photosmart 812 Digitale Camera

15 mei 2004 bleef mijn lens van mijn camera naar buiten staan toen ik hem uit zetten, bij het het weer aan zetten van de camera een hoop geratelen en verder niets

een probleem,garantie verlopen (gekocht in juli 2002) en megapool failliet

met email kontact schiet ik nog niets op

maar tijdens zoektocht naar een nieuwe camera kwam ik bij deze link :http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/reviewlist/4AC0E3527036FC5CC1256B9200615EB9.htm

en ik zag dat er meerdere mensen problemen hadden me deze camera en dat de service er slecht is

nu is mijn vraag :heb ik recht op gratis reparatie, ik denk van wel want een camera van 600 euro moet toch langer mee kunnen gaan

en kan met meerder mensen een groep vormen tegen hp om toch je recht tehalen

en zijn er nog meer mensen met dit probleem

340 2 Rapporteer

ve
door verwijderd - May 23, 2004 om 23:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zie mijn bericht op RADAR. Groeten, Ton.

ve
door verwijderd - Feb 3, 2005 om 15:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb een photosmart 812 camera gekocht in 2003 en bij het eerste gebruik waren de batterijen binnen een mum van tijd leeg. Na een paar maanden in de kast, weer eens geprobeerd met oplaadbare batterijen, zelfde probleem.  Na meer dan een jaar HP gemailed, en daar kreeg ik te horen dat ze hem wel willen ruilen voor een "gereviseerd" zelfde model voor EUR 225,00!! Ik heb de camera praktisch nooit gebruikt en er NOOIT plezier van gehad en ben zeer teleurgesteld met de reactie van HP. Mijn collega heeft hem nu uit elkaar gehaald en geconstateerd dat het een kortsluiting probleem is omdat alle componenten zo dicht op elkaar zitten. Ik reageer wel een jaar later op uw vraag, maar als u nog mensen zoekt voor uw groep ben ik daarin geinteresseerd.