gk
door gkrakeel Mar 6, 2004 om 00:37
Elektronica & tv

Defecte HP Photosmart C618 Digitale Camera

Twee jaar geleden kocht ik een HP C618 Digitale Camera. De camera is nu helaas defect. Ik heb HP customer support in nederland gebeld en ge-emailed, zij zeggen helaas wij kunnen niets voor u doen buiten de garantie termijn, in nederland is geen reparatie mogelijkheid. Ik voel mij bedrogen door HP en als ik dit had geweten bij de aankoop dan had ik zeker geen HP camera gekocht.
Mijn vraag is: Kan dit zomaar? en zijn er anderen die iets dergelijks hebben meegemaakt.

995 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zi
door zinker - Apr 16, 2004 om 12:57
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

De vraag is of in uw geval reparatie van het toestel opweegt tegen de kosten van een nieuw vergelijkbaar fototoestel. Gezien de onderzoekskosten en het arbeidsloon voor de reparatie dat u sowieso kwijt zal zijn zonder de prijs van het onderdeel al een grote post zijn. Mijn ervaring met deze klasse van elektronica is dat vervanging kan opwegen. Zoek een leuke aanbieding van het toestel of kijk of er een toestel met overdraagbare garantie tweedehands aangeboden wordt. Garantie is overdraagbaar zodra er geen bon op naam is uitgeschreven bij aankoop van het toestel.

ga
door garriet - Apr 16, 2004 om 12:57
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb het idee dat u namens HP werkt

ga
door garriet - Apr 16, 2004 om 12:57
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ook ik heb problemen met een digitale camera van HP, (HP812).17 maanden na aankoop weigerde deze camera opeens dienst tijdens het fotograferen. In verband met de economisch levensduur van zo,n apparaat hebben u en ik het volste recht op een kostenlose reparatie of vervanging van het product. Zowel mijn dealer als HP Nederland hebben mij dit ook telefonisch meegedeeld, maar schuiven dit naar elkaar af. Dealer (Bremer kantoorartiklen bv) zegt dat Hp dit moet regelen en HP Nederland zegt dat dealer dit moet doen. Een HP camera zal ik ook nooit meer kopen gezien de klantonvriendelijkheid en de arrogantie waarmee dit bedrijf hun klanten met een kluitje het riet instuurd. Mijn gevecht met hun is nog lang niet teneinde en ik zal u via deze weg op de hoogte houden hoe het bij mij uiteindelijk afloopt. Had u ook zo,n problemen om de customer support van HP te bereiken??
Dit voor nu en ik hoop dat u uiteindelijk ook in u gelijk gesteld wordt, u hebt er alle recht op.

gk
door gkrakeel - Apr 16, 2004 om 12:57
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

dank u voor de reaktie op mijn eerste bericht.
Ik kan u verder nog mededelen dat ik na het ontvangen van een afwijzing van HP nederland om mijn C618 camera in reparatie te nemen, ik een e-mail heb verstuurd naar HP customer support in de USA. photosmartcam_support_en@mail.support.hp.com
Binnen 20 minuten kreeg ik een e-mailtje retour, daarna volgeden nog zeker 6 e-mailtjes.
Even zag het er naar uit dat HP usa er voor zou zorgen dat mijn probleem zou worden opgelost.
Zij verzochten HP nederland binnen 24 uur contact met mij op te nemen,. wat ook gebeurde. Helaas zoals u zelf al vertelde, ontving ik 2 arrogante e-mails van hp nl waarin stond dat ze mij niet konden helpen. De e-mail correspondentie met HP usa was zeer vriendelijk en gemoedelijk. Probeer het ook eens, mischien worden ze dan in nederland een keer wakker geschud.

fr
door freddie_1 - Apr 16, 2004 om 12:57
19 Antwoorden / 0 Vragen
0

u heeft niets met HP te maken maar met het bedrijf dat u de camera heeft verkocht.van een camera die zo veel geld heeft gekost mag u verwachten dat hij langer mee gaat dan 2 jaar dus gewoon terug gaan naar de verkoper en deze moet dan met een redelijke oplossing komen bv een behoorlijke korting op een nieuwe camera.

fo
door fool0001 - May 23, 2004 om 21:34
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

ik zit met het zelfde probleem, mijn camera de hp 812 gekocht in juli 2002


en er zijn er meerdere met mij,kijk maar eens op deze link: http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/reviewlist/4F8C0BBD918E4768C1256E7700678D26.htm


hier moet toch wat aan gedaan worden, het is onaceptabel


dat zo'n camera van toen 600 euro er nu al kapot is


 

ri
door rizanne - Feb 3, 2005 om 15:29
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ook ik heb hele slechte ervaringen met een HP Photosmart 812, hij heeft NOOIT goed gewerkt  en ik heel weinig gebruikt omdat de batterijen meteen leeg waren. Ik dacht dat dit zo "hoorde" maar nu, nadat de garantie verlopen is (gekocht in juni 2003) wil HP er niets meer aan doen. Ja, wel een "gereviseerde" zelfde camera opsturen voor EUR 225! Heeft u inmiddels genoegdoening ontvangen van HP, dan wil ik wel graag weten wat er verder gebeurd is.


Met vriendelijke groet,


Anneke Barnhoorn

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

Ma
Marleen Robben - Sep 30, 2024 om 20:49
Winkels & webshops
Ski jas is ingescheurd,

Ski jas is ingescheurd,

Mijn kleindochter heeft een ski jas van het merk Burton, het stof is ingescheurd,( niet bij een naad, )
ze is terug geweest in de winkel, die hebben contact gehad met de leverancier,
maar die wil niets vergoeden, 
de winkel heeft nu mede gedeeld, dat zij het mag laten maken en zij dat dan terug aan haar betalen.
maar daar is niets aan te repareren, de stof is ingescheurd.  w ... Lees meer