Deurbel met Wi-Wi
Wie heeft er ervaring met een wi-fi deurbel ?
Hier de feiten: gekocht deurbel (met extender) , zie website.
Je kunt zien wie er aan de deur staat en er mee praten, ook vanaf een andere locatie.
Volgens handleiding voor iphone bij apple downloaden : iCSee
Dit blijkt een app te zijn uit China, met een Engelse handleiding.
Eerste probleem: handleiding en instructies wijken af van wat er op het scherm komt te staan.
Na uren puzzelen ben ik er in geslaagd om op 2 iphone’s beeld en geluid te krijgen en op 1 iphone een alarm als er gebeld wordt.
Dat was een heel karwei, enfin de volgende dag op beide iphone’s de opmerking deurbel offline.
ALLE pogingen om de zaak weer aan de praat te krijgen mislukken.
Ik weet niet wat ik nog kan doen, de deurbel op zich is niks mis mee, het is de app, die krijgt de bel niet online.
Weet iemand raad, Groetjes Jan
Lees eens, misschien heeft u wat aan zijn ervaringen.
https://www.itpedia.nl/2018/02/07/mijn-wifi-deurbel-the-internet-of-things/
Uiteraard aan verkoper voorgelegd: "moet ergens een instelling zijn in de app, omdat ik het zaakje toch 1 keer aan de praat had gekregen."
Ik heb dat vermoeden ook, maar ik krijg het niet gevonden waar dat zit.
gr. Jan
Op internet staan meerdere videos waar iCSee instellingen gedaan worden.
Zoek op iCSee en kijk onder Videos.
Bel offline? Ik zou het gaan zoeken bij de modem. Modem 1 min van de stroom afhalen. Zet Modem op 5 GHz. Zet modem in de huiskamer. Slechte Wifi is lastig en kun je controleren met online speedtest. Op beide iPhone's het netwerk herstellen via instellingen doet ook wonderen. Als de app van Chinese makelij is dan is de deurbel dat ook en zal het wel brol zijn.
Hoe is uw wifi? Al eens de sterkte van het signaal gecontroleerd via een app zoals bijv. de wifi analyzer?
Modem gereset? Uw wifi opnieuw ingesteld?
En toen ging u terug naar de ouderwetse stenen winkel, en die legde alles perfect uit. Gratis.
Oh wacht.,.. u heeft goedkoop via Internet gekocht... Dan daar uw probleem voorleggen. Succes dus !
Hallo Jenny1953 ,
Neem eens contact op met de klantenservice :
Bel ons 043 - 458 9393
Fax 043 - 458 9383
klantenservice@netcase.nl
Info@netcase.nl
Openingstijden:
Dinsdag t/m Vrijdag 9.00 tot 17.30
Zaterdag 9.00 tot 15.00
Zondag en Maandag gesloten .
hier wat antwoorden op reacties
1. reset en opnieuw beginnen (meerder malen gedaan) geen resultaat.
2. wifi analyzer geeft -39 op mijn pc, is dus heel erg goed, (Windows10 analyzer)
3. deurbel kost 120 euro, maar mijn idee geen goedkoop ding van internet.
4. moet werken met 2,4 GHz, op router 5 GHz uitgezet zodat deze niet gebruikt kon worden, geen resultaat.
5. Mijn netwerk draait met: 1 pc, 2 apple tablets, 2 iphones, 1 printer en 2 smart TV's werkt allemaal prima, staan boven en beneden.
6. Ga dinsdag contact opnemen met klantenservice van het bedrijf, zoals ze vragen in hun reactie.
iedereen bedankt voor een reactie zover, groetjes Jan
Bedankt voor de melding, hoop dat het dinsdag voor u opgelost kan worden.
Succes en dank voor het melden.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Alternate weigert terugbetaling of Een niew Moederbord stomme oplichters
nou ik heb eens een pc besteld alternate leek wel de goedkoopste ( is ook zo ) maar ja alles werkt behalve het moederbord denk nou dat komt wel goed veel 5 sterren op de website maar ja ik stuur dus een mailtje van hey ik heb een moederbord ontvangen maar dees is defect geleverd nou alternate test het zegt vervolgens dit is gebruikers schade dus je garantie vervalt oke dus garantie heb je geen r ... Lees meer
Charlie Temple komt afspraken niet na en laat niets van zich horen, ben niet dei
CharleyTemple nog actief? Komen hun verplichtingen niet na. Hoe zit dit vragen velen met mij zich af Lees meer
Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet
Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.
De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer