je
door jenny1953 Aug 1, 2018 om 14:40
Elektronica & tv

Deurbel met Wi-Wi

Wie heeft er ervaring met een wi-fi deurbel ?

Hier de feiten: gekocht deurbel  (met extender) , zie website.

Je kunt zien wie er aan de deur staat en er mee praten, ook vanaf een andere locatie.

https://netcase-security.nl/nl/home/59-deurbel-met-wifi-camera-met-indoor-huisbel.html?search_query=deurbel&results=1

Volgens handleiding voor iphone bij apple downloaden :  iCSee

Dit blijkt een app te zijn uit China, met een Engelse handleiding.

Eerste probleem: handleiding en instructies wijken af van wat er op het scherm komt te staan.

Na uren puzzelen ben ik er in geslaagd om op 2 iphone’s beeld en geluid te krijgen en op 1 iphone een alarm als er gebeld wordt.

Dat was een heel karwei, enfin de volgende dag op beide iphone’s  de opmerking deurbel offline.

ALLE pogingen om de zaak weer aan de praat te krijgen mislukken.

Ik weet niet wat ik nog kan doen, de deurbel op zich is niks mis mee, het is de app, die krijgt de bel niet online.

Weet iemand raad, Groetjes Jan

6673 10 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Aug 1, 2018 om 15:48
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Heeft u uw probleem al aan de verkoper voorgelegd?

gerbera
door gerbera - Aug 1, 2018 om 16:16
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Mischien dat dit u op weg kan helpen; https://www.youtube.com/watch?v=5KsN8WImjRc

Ge
door Genee - Aug 1, 2018 om 16:45
1509 Antwoorden / 1 Vragen
je
door jenny1953 - Aug 2, 2018 om 23:20
3 Antwoorden / 1 Vragen

Uiteraard aan verkoper voorgelegd:  "moet ergens een instelling zijn in de app, omdat ik het zaakje toch 1 keer aan de praat had gekregen."
Ik heb dat vermoeden ook, maar ik krijg het niet gevonden waar dat zit.
gr. Jan

Ge
door Genee Aug 3, 2018 om 00:15
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Op internet staan meerdere videos waar iCSee instellingen gedaan worden.
Zoek op iCSee en kijk onder Videos.

sc
door schippernaastmathilde - Aug 3, 2018 om 02:31
38 Antwoorden / Vragen

Bel offline? Ik zou het gaan zoeken bij de modem. Modem 1 min van de stroom afhalen. Zet Modem op 5 GHz. Zet modem in de huiskamer. Slechte Wifi is lastig en kun je controleren met online speedtest. Op beide iPhone's het netwerk herstellen via instellingen doet ook wonderen. Als de app van Chinese makelij is dan is de deurbel dat ook en zal het wel brol zijn.

aurora1
door aurora1 - Aug 3, 2018 om 02:36
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Hoe is uw wifi? Al eens de sterkte van het signaal gecontroleerd via een app zoals bijv. de wifi analyzer?
Modem gereset? Uw wifi opnieuw ingesteld?

ha
door harrybre - Aug 3, 2018 om 13:08
240 Antwoorden / Vragen

En toen ging u terug naar de ouderwetse stenen winkel, en die legde alles perfect uit. Gratis.

Oh wacht.,.. u heeft goedkoop via Internet gekocht... Dan daar uw probleem voorleggen. Succes dus !

marita5
door marita5 - Aug 3, 2018 om 13:21
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Jenny1953 ,

Neem eens contact op met de klantenservice :

Bel ons 043 - 458 9393
Fax 043 - 458 9383
klantenservice@netcase.nl
Info@netcase.nl
Openingstijden:
Dinsdag t/m Vrijdag 9.00 tot 17.30
Zaterdag 9.00 tot 15.00
Zondag en Maandag gesloten .

gerbera
door gerbera - Aug 3, 2018 om 16:07
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Misschien de app opnieuw installeren of op zoek naar een andere app.

je
door jenny1953 - Aug 4, 2018 om 09:48
3 Antwoorden / 1 Vragen

hier wat antwoorden op reacties
1. reset en opnieuw beginnen (meerder malen gedaan) geen resultaat.
2. wifi analyzer geeft -39 op mijn pc, is dus heel erg goed, (Windows10 analyzer)
3. deurbel kost 120 euro,  maar mijn idee geen goedkoop ding van internet.
4. moet werken met 2,4 GHz,  op router 5 GHz uitgezet zodat deze niet gebruikt kon worden, geen resultaat.
5. Mijn netwerk draait met:  1 pc, 2 apple tablets, 2 iphones, 1 printer en 2 smart TV's werkt allemaal prima, staan boven en beneden.
6. Ga dinsdag contact opnemen met klantenservice van het bedrijf, zoals ze vragen in hun reactie.
iedereen bedankt voor een reactie zover,  groetjes Jan

gerbera
door gerbera Aug 4, 2018 om 15:41
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Bedankt voor de melding, hoop dat het dinsdag voor u opgelost kan worden.

aurora1
door aurora1 Aug 4, 2018 om 22:50
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Succes en dank voor het melden.