no
door nouzeg Aug 15, 2008 om 16:01
Elektronica & tv

Diascanner

Op zoek naar een diascanner kwam ik oa bij Vu Point terecht. Zij bieden een scanner aan voor € 119,=.  Het apparaat maakt echter een foto van de dia en scant dus niet echt. Bij Dynabite is wel een echte scanner te koop (€ 190.=), maar heeft wel 3 minuten nodig. Is er iemand bekend met beide werkwijzen en dan met name over de kwaliteit van beide procedé's?

694 4 Rapporteer

poltol
door poltol - Aug 15, 2008 om 23:56
3885 Antwoorden / 22 Vragen

Hallo,

Huren kan ook. Het werkt prima en uw dias knappen er ook nog van op. De scanner verbeterd namelijk tijdens scannen. Daarom duurt het ook wat langer. En u krijgt ze echt digitaal op de PC.

http://www.evertz.nl/huur.htm

Vr.gr. en succes, poltol

no
door nouzeg - Aug 20, 2008 om 13:57
2 Antwoorden / 2 Vragen

U gaat voorbij aan mijn vraag over de kwaliteit van beide procedé's. Dat ik, oa bij U, kan huren had ik al gezien. Huren vind ik niet ideaal omdat je dan alle dia's zo snel mogelijk er door heen moet jassen om de huur enigszins binnen de perken te houden (het gaat om ca. 1000 dia's). Het is liefhebberij!

mvg Bastiaan

Lsk520
door Lsk520 - Mar 9, 2009 om 13:52
827 Antwoorden / 2 Vragen

Reclame maken voor je eigen toko is niet toegestaan!

ve
door verloop_1 - Mar 9, 2009 om 14:36
9 Antwoorden / 0 Vragen

De aanpak is helmaal afhankelijk van het aantal dia's dat je wilt scannen.

[Edit redactie]