Ja
door Jantje van Leiden Mar 15, 2019 om 23:23
Elektronica & tv

Eindafrekening NLE komt niet. Hebben meer consumenten hier last van?

Eindafrekening internetprovider NLE komt maar niet. Hebben meer consumenten hier mee te maken?
Mijn vorige leverancier van mijn alles in 1 pakket was NLE. Zij hebben een bijzonder slecht bereikbare klantenservice en sturen fraai verpakte antwoorden dat er zo spoedig mogelijk aan gewerkt gaat worden, maar druk, druk, druk. Oftewel wel woorden, maar geen daden.

737 4 Rapporteer

Gr
door Grunn1 - Mar 15, 2019 om 23:50
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Wat meer info maakt je vraag duidelijker. Nee ik heb hier niet mee te maken want ben al jarenlang een tevreden gebruiker van Ziggo.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Mar 16, 2019 om 09:31
16848 Antwoorden / 202 Vragen

Wat bedoelt u met deze vraag, wat heeft u aan ervaringen van anderen in deze (als u klaarblijkelijk ook niet de berichtgeving in de media over gedrag van o.a. NLE volgt?

Type bij een zoekmachine een 'klachten nle'in en u ziet wel het een en ander waaronder deze: https://www.energieleveranciers.nl/nederlandse-energie-maatschappij/beoordelingen  De remedie: overstappen.

jo
door jorisw - Mar 16, 2019 om 09:37
4340 Antwoorden / 1 Vragen

NLE is een prijsvechter en 1 van de weinige zaken waarmee je lagere kosten kunt bereiken in een sector waar de marges vrij laag zijn is besparen op klantenservice. De overige kosten zijn net zo hoog als bij andere aanbieders. Dat verklaart dus waarom de klantenservices slechter bereikbaar is.