ca
door caky Jan 6, 2006 om 21:12
Elektronica & tv

Eurosport is weg.

Sinds begin januari kan ik de duitse Eurosport op mijn schotel niet meer ontvangen.Mijn vraag is of het bekend is welke frequentie daar nu voor bedoelt is of dat ik hem nog wel op de schotel kan ontvangen. Caky.

1005 14 Rapporteer

ro
door ronny530 - Jan 6, 2006 om 21:13
2803 Antwoorden / 41 Vragen

Google een optie?

bitbyter
door bitbyter - Jan 6, 2006 om 21:57
114 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Caky,

De frequentie van de duitse Eurosport is inderdaad geweizigd.

Klik hieronder op de link voor de nieuwe frequentie.

Nieuwe freq Eurosport

Succes

bitbyter
door bitbyter - Jan 6, 2006 om 21:59
114 Antwoorden / 0 Vragen

"geweizigd" moet natuurlijk "gewijzigd" zijn.

Ken gebeureu

ro
door ronny530 - Jan 6, 2006 om 22:06
2803 Antwoorden / 41 Vragen

werkt wel vragen en dan de ander de oplossing laten zoeken. Maar niet even zelf zoeken. Vraagsteller is een beetje lui.

tiberivs
door tiberivs - Jan 6, 2006 om 22:07
36 Antwoorden / 0 Vragen

one done more to go

bitbyter
door bitbyter - Jan 6, 2006 om 22:09
114 Antwoorden / 0 Vragen

@ronny530. Als iedere vraagsteller voordat hij een vraag stelt google gebruikte had jij een rustige avond ;-}

ro
door ronny530 - Jan 6, 2006 om 22:14
2803 Antwoorden / 41 Vragen

Logich toch als je er niet uitkomt stel je een vraag. Maar eerst vragen en dan een oplossing vinden sorry ik merk het wel vaker op vraag en beantwoord

ro
door ronny530 - Jan 6, 2006 om 22:18
2803 Antwoorden / 41 Vragen

Ik stel het verkeerd want menigeen heeft al alles geprobeerd in dit geval vind ik vraagsteller een beetje lui

bitbyter
door bitbyter - Jan 6, 2006 om 22:22
114 Antwoorden / 0 Vragen

@ronny530 Geef eens wat meer uitleg wat je hiermee bedoelt!!!!

ro
door ronny530 - Jan 6, 2006 om 22:44
2803 Antwoorden / 41 Vragen

Nu ja als je wilt dat ik dit uitleg daar gaan we dan. We hebben een probleem met iets, we gaan er niet meer zelf achteraan en vragen anderen om een oplossing, die ook vaak helpt. Krijgen dan tips die we zelf ook hadden kunnen bedenken. Het is gemakkelijk om een ander voor het karretje te spannen en dan afwachten wat er uit komt. Ik ben ook lid van dit forum en de meeste dingen gaan over vrijwel onoplosbare zaken. Maar als vraagsteller even zelf informatie in gewonnen had was het allang klaar geweest.

ca
door caky - Jan 7, 2006 om 10:25
1 Antwoorden / 2 Vragen

He...allemaal bedankt voor de antwoorden en vooral Ronny die blijkbaar niks anders te doen heeft dan onzinnige antwoorden geven..volgens mij kan je dat beter op een andere site doen

trolline
door trolline - Jan 7, 2006 om 10:38
49 Antwoorden / 4 Vragen

Hoi,

Niet iedereen is een ster op internet en google. En wanneer bepaal je of iemand lui is of niet. Dit forum wordt er zo niet vriendelijker op en internet beleefdheid staat bovenaan.

Reageer als je iemand kan helpen en je eigen mening doet er hier niet toe.

Groetjes Ineke

gladdeharry
door gladdeharry - Jan 7, 2006 om 11:11
463 Antwoorden / 14 Vragen

Goedemorgen.

Als Ronny530 zoveel last heeft van al die onnozele vragen in deze
rubriek begrijp ik niet helemaal wat hij hier dan doet.Dan zou ik naar
een meer intelligente site gaan om daar al mijn kennis te tonen.

Je moet niet zo zeuren Ronny!!!!!!!!!!

Harry

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 8, 2006 om 16:44
16887 Antwoorden / 202 Vragen

Toch nog maar een simpele tip:

Zo af en toe de satelliet ontvanger even naar de zenders laten zoeken, je ziet dan vanzelf wat er gewijzigd is resp je krijgt gevraagde zender als deze sportzender dan "vanzelf weer terug". Niet altijd wordt aangegeven dat een zender van frequentie wijzigt. Er is overigens ook nog een wel redelijk vrij duur Satelliet blad in de handel waarin alle op alle satelieten verkrijgbare programma's met hun frequentie worden genoemd.

Ook ik kwam daar per ongeluk achter. Jammer dat sommigen zo moeten zeuren als iemand een vraag stelt die hij of zij onnozel vindt.

Groet,

Gerrit