di
door dinant07 May 10, 2016 om 14:01
Elektronica & tv

Factuur KPN

Ik ben al weken met de KPN bezig om een factuur die KPN stuurt over Digitenne.
Het is een fout van KPN, maar ik moet die eerst betalen, en dan krijg ik binnen 2 maanden mijn geld retour.

Ik heb verschillende malen aangeven bij KPN dat ik de factuur niet ga betalen.
Maandag 9 mei weer een verzoek, als ik binnen 4 dagen niet betaal dan komt er € 15,= boete er over heen.

Schijnbaar kom ik hier niet van af bij KPN, wat kan ik het beste doen.

988 5 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - May 10, 2016 om 14:04
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En wat behelst die fout dan?

marita5
door marita5 - May 10, 2016 om 14:12
11545 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Dinant07 ,

U kunt hier een chat starten met kpn , u moet even wachten er verschijnt aan de rechterkant een blok chat starten  , verschijnt de blok niet type dan benedenaan in de zoekbalk chat starten , klik op de rode regel .

https://www.kpn.com/prive/tv-internet-bellen/service/factuur-betalen/digitenne.htm

Cookies
door Cookies - May 10, 2016 om 14:28
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Het simpelst en het goedkoopste is om die rekening toch maar even te betalen. Als de rekening niet terecht is, wordt het ongetwijfeld wel weer terug gestort.

Maar net als @tijger1 ben ik benieuwd naar wat er fout is aan deze factuur.

di
door dinant07 - May 10, 2016 om 17:30
4 Antwoorden / 4 Vragen

Door een fout van KPN hebben ze mij een factuur gestuurd, die onterecht is.(factuur van levering die ik niet heb)
Maar omdat KPN het molijk vindt om een creditnota te sturen moet ik het betalen.

Ik zie het gewoon als een fout van KPN, dan hoef ik toch zo'n factuur niet betalen.

Ik heb telefonisch contact gehad, via de chat en via de mail.
Maar niets help, ze willen gewoon dat ik betaal.

Ik laat het er nu maar op aankomen, kijken wat ze doen.

zoekster1
door zoekster1 - May 10, 2016 om 17:40
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Ze kunnen nooit een boete opleggen over een bedrag dat u niet hoeft te betalen. Dat zou natuurlijk onzin zijn. Zorg wel dat u eventuele andere terechte vorderingen wel betaalt. Anders gaat het door elkaar lopen.

Misschien handig om dit via klachtenkompas.nl te spelen, voor een wat snellere oplossing.