kn
door knijntje Dec 26, 2010 om 13:17
Elektronica & tv

Ff

Mijn vraag is:ze zeggen dat Pelgrim een goedkoop en minder goed apparatuur merk is,klopt dit?

1535 4 Rapporteer

johanpc
door johanpc - Dec 26, 2010 om 13:23
1379 Antwoorden / 2 Vragen

wij heben al 40 jaar een pelgrim gas fornuis met gas oven en elektrische gril.
en die werkt nogsteeds

de motormuis
door de motormuis - Dec 26, 2010 om 13:30
598 Antwoorden / 13 Vragen

Wij hebben zelf ook verschillende malen een Pelgrim gasfornuis gehad ,tot grote tevredenheid. Nooit geen problemen mee gehad. Bij mijn ouders thuis hadden ze er zelfs een die ze wel ruim 50 jaar hebben gebruikt, ook nooit geen problemen mee gehad.
Nou kijk dan maar eens rond in verschillende winkelketens , dan zul je zien dat er nog steeds genoeg te koop staan.En ook nog veel verkocht worden.

mrbmrb
door mrbmrb - Dec 26, 2010 om 14:33
84 Antwoorden / 4 Vragen

Kijk eens bij de bekende prijsvergelijkers als Kieskeurig of Beslist om ervaringen van andere consumenten met dergelijke producten te lezen.

rj
door rjw - Jan 2, 2011 om 20:53
3266 Antwoorden / 5 Vragen

Dat klopt. Bij ons zijnalle apparaten binnen 5 jaar defect geraakt. Gelukkig krijg je wel 5 jaar garantie als je mimimaal 5 Pelgrim apparaten koopt....