deheugden
door deheugden Jun 18, 2011 om 18:03
Elektronica & tv

Florabest

Ik bezit een florabest FKS 2200/09 elektrische kettingzaag. Nu ben ik op zoek naar olie voor deze zaag(niet voor de ketting maar voor het apparaat zelf). Helaas is Florabest een merk wat niet voor komt op internet(website ontbreekt); iemand een idee wat voor olie ik in zo'n apparaat mag gooien en waar dat te krijgen is? De bekende bouwmarkten (gamma/praxis) hebben alleen olie voor een benzinezaag of olie voor het smeren van de ketting.

Alvast bedankt voor de reactie.

24155 5 Rapporteer

deheugden
door deheugden - Jun 18, 2011 om 20:04
41 Antwoorden / 37 Vragen

Dank voor de reactie. Florabest staat er inderdaad tussen; ik zal het duitse mailadres(geen nederlandse contactgegevens aanwezig) eens mailen.

bouke1966
door bouke1966 - Jun 18, 2011 om 20:07
157 Antwoorden / 3 Vragen

kijk een op deze website
misschien kunnen ze je verder helpen

deheugden
door deheugden - Jun 20, 2011 om 08:44
41 Antwoorden / 37 Vragen

de leverancier van bouke kent het product niet. iemand anders nog een manier om met Florabest in contact te komen? Ik ben er weer ingestonken door een product bij de Lidl te kopen.

bouke1966
door bouke1966 - Jun 20, 2011 om 14:33
157 Antwoorden / 3 Vragen

Staat er geen verwijzing in je gebruiksaanwijzing. Ik heb een bbq en daar staat wel een duits adres van de distributeur van deze bbq. Ik heb op hun site gekeken en ze leveren niet jouw kettingzaag maar bqq was ook van florabest.
ook zou je misschien navraag kunnen doen bij Lidl zelf, dus bij klantenservice. Misschien kunnen zij je verder helpen aan een leverancier/distributeur.
succes

harrie
door harrie - Jun 20, 2011 om 15:52
765 Antwoorden / 36 Vragen

Florabest is een handelsnaam van Lidl en kan van vele leveranciers/fabrikanten komen, oftewel er wordt voor Lidl gewoon een naamstickertje opgeplakt.
In de gebruiksaanwijzing cq. garantiebewijs staat de naam/adres van de leverancier.
Neem anders contact op met Lidl.

Ex-Haagsche Harrie