Gedonder met Ziggo
Ik heb al MAANDEN gedonder met Ziggo. Mijn beeld heeft vaak storingen en er zijn al veel 'oplossingen' geweest die totaal niet hebben geholpen. Mijn mediarecorder is al vaak vervangen (ook zelfs een aantal keer een ontvanger geleverd in plaats van een mediarecorder) en nu zit ik al meer dan twee weken te wachten op de vervangende vervangende vervangende enz. mediarecorder. Op mijn klachten wordt traag gereageerd, of helemaal niet. Heeft Ziggo een klachtencommissie of zoiets? Ze zijn namelijk niet aangesloten bij Klachtkompas (al geprobeerd). Graag advies!
Wat verstaat U onder mediarecorder bedoeld U een decoder met ingebouwde harddisk of de nieuwe horizon modellen die op andere wijze opnemen. In het algemeen ben ik met de service van Ziggo tevreden. Het scheelt wel wanneer je technisch op de hoogte bent. Laat een goede buur met electrotechnische achtergrond U van dienst zijn. Overigens heb ik goede ervaringen met Samsung harddiskrecorders en minder goede met producten van fabrikant Humax. De nieuwe horizon modellen worden ook door Samsung gemaakt zo begreep ik van Ziggo en daar zijn weinig klachten over.
De meeste storingen worden veroorzaakt door de interne bekabeling. Door interferentie met de toenemende 4G telefonie onstaan bij sommige zenders blokken in beeld en andere verschijnselen. Vaak beidt vernieuwing van bekabeling en/of connectoren wel een oplossing. Plaats uw klachten op het forum van de Ziggo Community en u wordt dan meestal wel op weg geholpen. Soms is een monteur noodzakelijk. Als het probleem bij Ziggo ligt kost u dat niets.
Hallo Jurjenb ,
Lees deze informatie eens door , klik op de rode regel ( zie ook de voorbeelbrieven )
https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/contract-telefonie-internet-tv-kan-geen-gebruik-maken-dienst
Ja, herken wel gedonder (sinds Januari klant van Ziggo) maa geen oplossingen die niet verholpen kunnen worden. Veel meldingen met E34. Inderdaad heb ik het via Facebook op kunnen lossen. En vandaag, na terugkomst van enige maanden weggeweest te zijn, Wifi werkte voor geen meter. Terwijl het overal ter wereld wel had gewerkt. Duurde maar een uurtje, kreeg excuses. Anders had ik niet eens op uw bericht kunnen reageren. Ja, via gmail, moet je hier weer veranderen. En nu wil ik een fout in mijn reactie herstellen, sure enough: nu zegt Kassa: sorry, jullie kunnen ons niet missen, ;-) maar de site ligt eruit. Haha. Nou ja, ik stuur het wel en zie wel wat er van komt. Niks waarschijnlijk. Dat was voorbarig van me: laat ie fijn zijn!
Ot. @Tenormin: welcome back home.
O.T. Thanks!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kunnen de lege flessen automaten de toestroom niet aan?
Geachte forumleden,
Ik sjouw al dagen mijn lege flessen van de ene naar de andere supermarkt.....
Zou het kunnen ,dat de supermarkten te veel lege blikjes en plastic flessen krijgen aangeboden en dat zij express de automaten uitzetten omdat ze anders verlies erop lijden?
Kortom : Kunnen de lege flessen automaten de toestroom niet aan?
Lees meer
Mag albert heijn de prijs van een bestelling zomaar verhogen?
Onlangs heb ik iets besteld bij albert heijn. Het ging om een voorraad bier voor een festival. De totale prijs was €294,30. Dit bedrag heb ik geaccepteerd.
toen kwamen er nog bezorg kosten bij(logisch natuurlijk) deze bezorgkosten waren €5,70, wat het totaal bracht op €300,-
Na bevestiging stond er in de app dat het te betalen bedrag bij bezorging €300,- was. En dat bleef er
...
Lees meer
Welke smartfone maakt mooie foto's?
Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer