ju
door jurjenb May 19, 2016 om 20:53
Elektronica & tv

Gedonder met Ziggo

Ik heb al MAANDEN gedonder met Ziggo. Mijn beeld heeft vaak storingen en er zijn al veel 'oplossingen' geweest die totaal niet hebben geholpen. Mijn mediarecorder is al vaak vervangen (ook zelfs een aantal keer een ontvanger geleverd in plaats van een mediarecorder) en nu zit ik al meer dan twee weken te wachten op de vervangende vervangende vervangende enz. mediarecorder. Op mijn klachten wordt traag gereageerd, of helemaal niet. Heeft Ziggo een klachtencommissie of zoiets? Ze zijn namelijk niet aangesloten bij Klachtkompas (al geprobeerd). Graag advies!

1247 5 Rapporteer

Ma
door Mat Matheij - May 19, 2016 om 21:01
986 Antwoorden / 3 Vragen

Wat verstaat U onder mediarecorder bedoeld U een decoder met ingebouwde harddisk of de nieuwe horizon modellen die op andere wijze opnemen. In het algemeen ben ik met de service van Ziggo tevreden. Het scheelt wel wanneer je technisch op de hoogte bent. Laat een goede buur met electrotechnische achtergrond U van dienst zijn. Overigens heb ik goede ervaringen met Samsung harddiskrecorders en minder goede met producten van fabrikant Humax. De nieuwe horizon modellen worden ook door Samsung gemaakt zo begreep ik van Ziggo en daar zijn weinig klachten over.

tijger1
door tijger1 - May 19, 2016 om 21:35
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ziggo heeft volgens mij een forum.

Ma
door Mat Matheij May 19, 2016 om 21:54
986 Antwoorden / 3 Vragen

Dat ook nog.

ja
door janf43 - May 19, 2016 om 22:19
733 Antwoorden / 0 Vragen

De meeste storingen worden veroorzaakt door de interne bekabeling. Door interferentie met de toenemende 4G telefonie onstaan bij sommige zenders blokken in beeld en andere verschijnselen. Vaak beidt vernieuwing van bekabeling en/of connectoren wel een oplossing. Plaats uw klachten op het forum van de Ziggo Community en u wordt dan meestal wel op weg geholpen. Soms is een monteur noodzakelijk. Als het probleem bij Ziggo ligt kost u dat niets.

marita5
door marita5 - May 19, 2016 om 22:32
11529 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Jurjenb ,

Lees deze informatie eens door , klik op de rode regel  ( zie ook de voorbeelbrieven )

https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/contract-telefonie-internet-tv-kan-geen-gebruik-maken-dienst

tenormin
door tenormin - May 19, 2016 om 23:54
16845 Antwoorden / 108 Vragen

Ja, herken wel gedonder (sinds Januari klant van Ziggo) maa geen oplossingen die niet verholpen kunnen worden. Veel meldingen met E34. Inderdaad heb ik het via Facebook op kunnen lossen. En vandaag, na terugkomst van enige maanden weggeweest te zijn, Wifi werkte voor geen meter. Terwijl het overal ter wereld wel had gewerkt. Duurde maar een uurtje, kreeg excuses. Anders had ik niet eens op uw bericht kunnen reageren. Ja, via gmail, moet je hier weer veranderen. En nu wil ik een fout in mijn reactie herstellen, sure enough: nu zegt Kassa: sorry, jullie kunnen ons niet missen, ;-) maar de site ligt eruit. Haha. Nou ja, ik stuur het wel en zie wel wat er van komt. Niks waarschijnlijk. Dat was voorbarig van me: laat ie fijn zijn!

bosduif
door bosduif May 20, 2016 om 01:00
113 Antwoorden / 21 Vragen

Ot. @Tenormin: welcome back home.

tenormin
door tenormin May 20, 2016 om 16:31
16845 Antwoorden / 108 Vragen

O.T. Thanks!