sa
door saki Feb 24, 2008 om 14:20
Elektronica & tv

Gemakkelijk bedienbare combimagnetron

Hoi , Ik ben voor mijn moeder op zoek naar een combimagnetron.

Deze moet simpel in gebruik zijn en zonder teveel poespas erop.

Nu heeft ze een combimagnetron bij blokker gezien een galanz combimagnetron. Op internet kan hier niet over vinden. Heeft iemand ervaring met deze magnetron of weet iemand anders een gemakkelijke magnetron om te gebruiken. Mijn moeder wil er alleen mee koken of een keer wat in bakken in de oven

Graag hoor ik van jullie

met vriendelijke groet saki

11725 6 Rapporteer

kiran
door kiran - Feb 24, 2008 om 15:06
2791 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo saki

De Galanz combimagnetron van Blokker ken ik niet, maar u zou bij Blokker ongetwijfeld de handleiding ervan mogen inzien.

Ik heb zelf een combimagnetron van Whirlpool, de VIP 34. Heb hem alweer een tijdje, weet dus niet of die nog voorradig is. Gekocht bij Scheer & Foppen. Koken/bakken/grillen/ontdooien etc. Die vind ik heel prettig om mee te werken.

Zou u eigenlijk willen aanraden om gewoon eens een zaak binnen te stappen waar ze er tig verkopen. Bv. BCC/Scheer & Foppen etc. En dan een beetje researchen dmv. de gebruiksaanwijzingen.

Succes, groet, kiran

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 24, 2008 om 15:17
16848 Antwoorden / 202 Vragen

Ga goed na wat de eigenscappen zijn van die combi want vaak kan men er toch ook niet mee /in bakken. Naar mijn mening is het veel handiger en ook veel eenvoudiger qua bediening als uw moeder een eenvoudige magnetron koopt en ook een eenvoudige kleine oven. Bij Blokker zijn al oventjes van ca € 50,00 waar je goed brood, cake e.d. in kunt bakken. Het kan dan ook nog apart dus koken en bakken (grillen) gelijktijdig (zoals ik zelf vaak doe: vlees / ovenfrites in de oven, aardappelen in de magnetron als voorbeeld

elenay
door elenay - Feb 24, 2008 om 16:49
1031 Antwoorden / 142 Vragen

Ik heb onlangs bewust bij Wehkamp een LG gekocht. Bij Blokker lezen ze ook alleen maar van de beschrijving. Bij Wehkamp bel ik met een servicelijn en als ze het niet weten, trekken ze het voor me na. Omdat me dit goed beviel heb ik zelfs mijn tv en wasmachine er ook gekocht. Tot nu toe is de service prima en ze geven advies als ik iets vraag. De LG vind ik gemakkelijk in gebruik. Maar het is altijd even wennen welk knopje je moet indrukken. Het is natuurlijk altijd anders dan alleen maar een ovenknop omdraaien. Ik zou haar dus eerst alleen de magnetron functie leren en daarna de ovenfunctie. Zo heb ik het zelf ook gedaan.

Succes ermee, Elena

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - Feb 24, 2008 om 17:21
3809 Antwoorden / 46 Vragen

Dag E.

Waarom bij Wehkamp? Zo goedkoop is die niet. LG kun je overal kopen en veel goedkoper.
Als je goede service wilt en de prijs maakt niet uit of gelijk aan Wehkamp, ga dan naar de elektroboer bij je in de buurt welke zelf de service in de hand heeft. De vakman dus.

H.

toolboy
door toolboy - Feb 24, 2008 om 17:54
965 Antwoorden / 40 Vragen

@saki

koop gewoon een magnetron met een simpele tijdsinstelling(draaiknop).Klokkie(wekker) die je simpel op tijd in kan stellen ,zeker niet met een digitaal display.

T

kiran
door kiran - Feb 24, 2008 om 19:17
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@toolboy

"zeker niet met een digitaal display".

Sorry, maar ik vind dat een misvatting. Vraagsteller moet niet denken, dat digitaal niks is. Mijn magnetron is digitaal. Je hoeft nog geen eens de werkelijke tijd in te stellen.

Wil je de oven gebruiken: klein knopje 'hete-lucht' indrukken en aan een draaibare knop de tijd van bakken instellen, en start ... Idem voor magnetron en grillen. Het kan dus wel. Heel gemakkelijk en wijst zichzelf.

groet, kiran