sa
door sanseveria Jan 9, 2004 om 16:21
Elektronica & tv

Grote prijsverschillen en afdingen

ik wil een home cinema set aanschaffen. heb bij diverse zaken prijsopgave gevraagd. wat mij opvalt is dat er nog veel valt af te dingen.via internet is het goedkoper. waarom zijn de verschillen per winkel zo groot. en hoe ver kun je gaan met afdingen. voorbeeldje: bij de een koop je het zelfde apparaat voor 800 euro en via internet is het goedkoopste 585 euro. ik zat nu op 749 euro met afdingen maar vind dat nog eigenlijk te veel.

597 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

webzapper
door webzapper - Apr 16, 2004 om 12:26
207 Antwoorden / 4 Vragen
0

Maak prints van de sites met de aanbiedingen. Laat de eigenaar of filliaalhouder die aanbiedingen zien. Ze zullen niet echt verbaasd zijn. In mijn geval wisten ze al geruime tijd wat de prijzen via internetshops waren en waren vrij snel bereid hun onderste prijs te noemen. Op die wijze heb ik een hele keken met de apparatuur voor bodemprijzen gekocht. Deze lagen gelijk aan het internet (maar dan zelf halen bij de winkel) of waren hooguit 10% duurder (bij bezorging en oude apparaten retour).
Het loont zich dus te onderhandelen!

gery
door gery - Apr 16, 2004 om 12:26
504 Antwoorden / 8 Vragen
0

Internet winkels hebben geen winkelpanden, dus ook geen huur, gas, licht, water, electro etc. Ook hebben ze geen verkopers in dienst, dus geen dure lonen. Misschien alleen ergens een opslag, maar meestal werken ze vanuit huis of een klein goedkoop pandje. Zodoende kan het bij internet winkels goedkoper zijn. Nu is het wel zo dat er goeie en slechte internet winkels zijn en er is nog geen duidelijkheid waar je wel of waar je beter niet iets kan bestellen. Als je het in de winkel aanschaft, kan je het zien en horen, ook kan je, als er wat is, makkelijker terug gaan, maar je betaald wel meer. Dus als de internet winkel betrouwbaar is

gery
door gery - Apr 16, 2004 om 12:26
504 Antwoorden / 8 Vragen
0

ben je gek als je meer betaald..
:-)

pe
door peer_1 - Apr 16, 2004 om 12:26
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

kijk als je op internet besteld is het niet duur omdat je dan alleen de matiriaals kosten betaalt en niet de kosten voor een verkoper
in somige winkels zijn de verkopers beter en duurder

ak
door akosoft - Apr 16, 2004 om 12:26
5 Antwoorden / 1 Vragen
0

Er zijn genoeg goede internet aanbieders van elektronica oa. www.diga4u.nl of www.abetterprice.nl waar je de artikelen pas bij het ophalen hoeft te betalen. Kun je eerst controleren en dan pas betalen. Je moet dan natuurlijk nog wel wat kosten maken voor het ophalen maar het loont zich zelfs dan nog!! :)

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Nick714
Nick714 - Sep 20, 2024 om 13:14
Computers & telefonie

Mag KPN spotify in rekening blijven brengen en niet opzeggen?

Destijds bij het afsluiten van mijn abonnement gratis Spotify erbij gekregen. Na verloop van tijd werd dit betaald, want het was geen onderdeel meer van het abonnement. Prima! Echter, bleek dat het abonnement er om de zoveel tijd uitlag en kwamen de reclames van een gratis abonement steeds weer voorbij. Uiteindelijk dit dus opgezegd en een direct abonnement gepakt bij spotify. Helaas bleek dat KPN ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer

No
Noa44evan! - Sep 22, 2024 om 15:46
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Krijg na opzegging van ziggo abbo. nog een rekening van €78,- kosten booster. Terwijl ik deze terug heb gestuurd incl. router in toegestuurde ziggo doos. Tevens dreiging met incasso,omdat ik natuurlijk niet heb  betaald. Ziggo div. keren gemaild hierover maar geen reactie?
Verzendgegevens post nl aanwezig 
Graag Uw reactie hierover. 


              m.vr.gr. John Q. 

Lees meer