Ni
door Nicolette Sep 26, 2019 om 15:30
Elektronica & tv

Gsm "kwijt" na retour

Binnen de garantietermijn heb ik mijn gsm opgestuurd naar mobiel.nl om te laten repareren. Omdat we na een maand of 2 nog niets hadden vernomen zijn we contact gaan leggen met het reparatiekantoor Dynafix om te achterhalen wat de status is. Nu blijkt dat de gsm naar ons is opgestuurd en na het zien van de handtekeningen kaart is dat helemaal onze handtekening niet.

Mobiel.nl zegt het vervelend te vinden, maar dat ze niets kunnen doen omdat 6 weken zijn verstreken en ze geen onderzoek kunnen laten doen door post.nl

Wat kan ik doen?

2600 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Sep 26, 2019 om 15:34
27632 Antwoorden / 85 Vragen
1

Zou ze toch maar aansprakelijk stellen voor de niet ontvangen gsm.
Neem eens contact op met consuwijzer: https://www.consuwijzer.nl/contact

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 26, 2019 om 15:47
16870 Antwoorden / 202 Vragen
1

Ook mijn advies: aansprakelijk stellen. De verzender is volgens vigerende wetgeving verantwoordelijk voor de goede ontvangst.
https://www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en-tv/klacht-over-telecomaanbieder  Ik zie inmiddels veel klachtonderwerpen over mobiel.nl.

Zie ook dit: https://www.security.nl/posting/38668/Juridische+vraag%3A+wie+moet+zoekgeraakte+post+vergoeden%3F  en let op dat mobiel.nl verantwoordelijk is want die zijn opodrachtgever van Dynafix. U heeft dus feitelijk niets met Dynafix van doen en juist wel met mobiel.nl.


marita5
door marita5 - Sep 26, 2019 om 16:43
11521 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hallo Nicolette , 

U heeft niks te maken met Dynafix , Mobiel.nl is verantwoordelijk . 

Mobiel.nl is aangesloten bij Thuiswinkel.org , dien daar een klacht in , klik op de rode regels . 

https://www.thuiswinkel.org/leden/mobiel.nl/certificaat 

https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen

Ge
door GerardVl - Sep 26, 2019 om 23:31
14 Antwoorden / Vragen
0

Ik zou zeggen: "Afwachten" als dit te lang duurt, verder informeren bij Consuwijzer, zoals reeds aangegeven...

1paul
door 1paul - Sep 27, 2019 om 15:24
3161 Antwoorden / 0 Vragen
0

nieuw mobiel eisen

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mi
Michael Smeer - May 6, 2024 om 00:16
Huishouden & energie

Gaat de energiemij rekening houden met gehuurde zonnepannelen?

Ik heb een huurhuis van Ymere. Door hen werd mij zonnepannelen te huur aangeboden via Iederzon. Dat was de enige mogelijkheid om zonnepannelen te nemen. In het kader van de groene energie heb ik deze genomen. Dit is een wel  een contract van 30 jaar en daar betaal ik momenteel elke maand ruim 36 euro voor. Deze pannelen leveren overigens lang niet de beloofde opbrengst (Ik verwacht nog niet een ... Lees meer

Quirine van Steijn
Quirine van Steijn - Oct 4, 2023 om 13:50
Geldzaken & recht

Boete betalen bij abbostop

Ik heb per ongeluk via Abbostop.nl mijn koboplus abonnement laten stopzetten. Ik dacht dat ik rechtstreeks bij Koboplus opzegde.
Kreeg direct een mail met een betalingsverzoek van 29.95. Direct gemaild dat het een vergissing was. Viel geen discussie over te voeren. Heb de afschrijving terug laten boeken. Dag later een mail met eis dat ik binnen 7 dagen 29,95 + 12,95 boete moest betalen. Via e ... Lees meer

Gr
Grekoki - May 3, 2024 om 09:47
Computers & telefonie

Welke smartfone maakt mooie foto's?

Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer