Guide Plus+
Wij hebben een dvd recorder van Sony met Guide Plus+ (electronische programma gids). 2 Keer per dag haalt hij de nieuwe programmagegevens binnen, maar sinds maandag 26 sept. gebeurd dit niet meer en kunnen we niet meer via Guide Plus+ opnemen. Ook vrienden van ons in dezelfde stad (Spijkenisse) hebben hetzelfde probleem en ook bij hun worden de gegevens niet meer binnen gehaald. Mijn vraag: "Hebben meer mensen hier problemen mee?"
Weet iemand hier meer over, want wij hebben hier nergens iets over gelezen of er evt. een storing is of dat het helemaal niet meer doorgegeven wordt.
Bij voorbaat dank voor jullie reactie
Ik woon in Ridderkerk en heb vanaf dezelfde datum hetzelfde probleem. Ik gebruik het signaal van UPC maar kan noch op hun website noch op die van guide plus+ informatie vinden over problemen.
Ik woon in Vlaardingen en heb sinds maandag 26/9 hetzelfde probleem .
Helaas dus geen mogelijkheid meer om op te nemen.
Hoe wordt dit opgelost?
bij mij hetzelfde het apparaat(sony) zelfs voor reparatie aan geboden maar er mankeert niets aan.
woon in hellevoetsluis, heb upc een mail gestuurd maar geen antwoord.
met sony gebeld en die zeggen dus dat de provider de stekker er uit heeft getrokken
Allemaal bedankt voor jullie antwoord. Heb nog even op de site van Guide Plus+ gekeken ( www.europe.guideplus.com) en kwam het volgende tegen:
IMPORTANT NOTICE
Changes affecting your use of GUIDE Plus+
As part of the ongoing transition to Digital broadcasting, Analogue broadcast is gradually been switched off across Europe.
In order to see how this could effect you please select your country:
France
United Kingdom
Italy
GUIDE Plus+ Customer Service
Belachelijk dat Guide Plus+ zomaar, zonder mededeling, de stekker eruit heeft gehaald.
Gr
moesje57
Er staat niet dat guide plus voor Nederland gestopt is!! (wel in frankrijk, engeland en italie)
Ik heb bovendien informatie gekregen dat er een storing is op dit moment bij UPC(ontdanks dat dit eerder naar mij is ontkend door UPC)
Ik woon overigens ook in Spijkenisse
Groeten Ed.
=moesje57 schreef op maandag 3 okt 2011, 19:48: Allemaal bedankt voor jullie antwoord. Heb nog even op de site van Guide Plus+ gekeken ( www.europe.guideplus.com) en kwam het volgende tegen:
IMPORTANT NOTICE
Changes affecting your use of GUIDE Plus+
As part of the ongoing transition to Digital broadcasting, Analogue broadcast is gradually been switched off across Europe.
In order to see how this could effect you please select your country:
France
United Kingdom
Italy
GUIDE Plus+ Customer Service
Belachelijk dat Guide Plus+ zomaar, zonder mededeling, de stekker eruit heeft gehaald.
Gr
moesje57
aan handhaving:
hoe kom je aan de info dat er een storing is bij upc?
dit duurt dan wel erg lang
gr r
hoera: ik zie nu op mijn tv guide dat de netten 1 2 3 enz er weer in staan misschien
een nachtje slapen en dan werkt het weer?
[quote=theoben schreef op dinsdag 4 okt 2011, 17:23]hoera: ik zie nu op mijn tv guide dat de netten 1 2 3 enz er weer in staan misschien
een nachtje slapen en dan werkt het weer?
beste theoben,
Jaaaaa.......hier doet Guide Plus+ het ook weer, althans, de zenders staan er weer in. Nu maar afwachten of de gegevens er weer in komen.
Bedankt allemaal
gr. moesje57
Ja, sinds gisteren werkt het ook weer bij mij. Had eerder nog een bericht naar UPC gestuurd en kreeg binnen een dag antwoord dat het verholpen zou worden, en ja hoor het werkt weer zoals gewend. Jammer van alle tijd die ik er in had gestoken om alles te resetten, maar uiteindelijk ben ik weer blij dat het werkt. Het is toch best wel een handig systeem. Ik hoop dat ook bij jullie alles weer 100% is.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
AirBNB
Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.
Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m
...
Lees meer
Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?
Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer
Ski jas is ingescheurd,
Mijn kleindochter heeft een ski jas van het merk Burton, het stof is ingescheurd,( niet bij een naad, )
ze is terug geweest in de winkel, die hebben contact gehad met de leverancier,
maar die wil niets vergoeden,
de winkel heeft nu mede gedeeld, dat zij het mag laten maken en zij dat dan terug aan haar betalen.
maar daar is niets aan te repareren, de stof is ingescheurd.
w
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer