qu
door queen1976 Mar 26, 2006 om 16:29
Elektronica & tv

Hd tv

Ik heb net voor iemand een HDMI televisie ingesteld, maar is genoeg voor het ontvangen van de HD signalen. Of is het de bedoeling dat er nog wat bij gekocht wordt. En zo ja wat. En hoe duur wordt dat.

452 4 Rapporteer

technifreak
door technifreak - Mar 26, 2006 om 17:03
142 Antwoorden / 1 Vragen

Beste Queen 1976,
Om van HD-TV gebruikt te kunnen maken het je ook een ontvanger nodig. Deze is niet bij de TV ingebouwd. Op dit moment zijn ze nog neit te koop. Het enige HD wat je kunt bekijken, komt van het internet. Dit is meestal een demo.

Nog (even) wachten voor dat je er gebruik van kan maken dus.

me
door merel_1 - Mar 27, 2006 om 16:13
2 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Queen

Er komt binnen kort een ontvanger op de markt van Samsung  die heb je nodig voor Hd ontvangst en kost rond de 300 euro niet echt goedkoop dus .

ja
door janria - Mar 27, 2006 om 16:54
2 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Queen

Er zijn al wel satellietontvangers die deze mogelijkheid hebben ( de 1080 kanalen ), die ook voor het komende voetbal gebruikt gaan worden

Daar komt dan eventueel nog een abonnement bij.

Mvrgr

Jan

mo
door monsan - Mar 27, 2006 om 17:03
2 Antwoorden / 0 Vragen

Zelf ben ik een voorstander van satelliet tv, maar ik las onlangs dat casema en essent in het 2e kwartaal 2006 HD signaal gaat doorgeven wat met een, tevens bij hun te bestellen, ontvanger in combinatie met een HD tv of HD ready tv is te bekijken. ( http://www.casema.nl/pagina/thuis/radioentelevisie/rtvdigitaal/hdtv )

Van satelliet ontvangers met of zonder twin tuner en harddisk komen er mondjesmaat steeds meer op de markt. Check bijvoorbeeld de Humax PR100HD en Quali ontvangers