snowgirl
door snowgirl May 24, 2012 om 20:08
Elektronica & tv

HDMI kabel

ik heb een nieuwe tv aangeschaft
maar nu wil ik deze aansluiten,maar het lukt niet.

ben ik verplicht een HDMI kabel aan te sluiten?

we hebben een alles in 1 pakket van KPN
maar die kon ons ook niet helpen..
ik had de technische dienst al gebeld
maar zij wisten ook niet of dit de oplossing was..

bij mijn oude tv was een scartkabel alleen voldoende.

6286 54 Rapporteer

ve
door verwijderd - May 24, 2012 om 20:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heeft de setopbox van KPN of de TV alleen HDMI? Zo ja, dan moet je 'm aansluiten met een HDMI kabel. Als er ook scart in- en uitgangen zijn is een scart kabel voldoende. Als die aansluitmogelijkheid aanwezig is maar niet werkt toch even goed in de handleiding van de nieuwe TV kijken.

ve
door verwijderd - May 24, 2012 om 21:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

voor beide een aansluiting
maar de scart zit er al in,
heb alleen geen HDMI kabel in huis

en om die aan te schaffen als het niet nodig is vind ik zonde, begrijp je

ve
door verwijderd - May 24, 2012 om 21:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heb je de juiste instelling op je tv voor "scart" ingesteld? Controleer dat en als je het niet kunt vinden, gebruik dan even je gebruiksaanwijzing, die heb je er zeker bij gekregen. Anderzijds, een HDMI kabeltje kost afhankelijk van de lengte geen € 25,00.

ve
door verwijderd - May 24, 2012 om 21:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Fruk op je afstandbediening van de TV is op de knop source als het goed is kan u daar scart indrukken.

ve
door verwijderd - May 24, 2012 om 21:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

snowgirl schreef op donderdag 24 mei 2012, 21:11:
heb alleen geen HDMI kabel in huis

en om die aan te schaffen als het niet nodig is vind ik zonde, begrijp je

Ja, kost je al gauw bijna 3 euro bij de Action.

valerius-2 schreef op donderdag 24 mei 2012, 21:34: Fruk op je afstandbediening van de TV is op de knop source als het goed is kan u daar scart indrukken.

Als jij daar scart op vind ben ik bereid die afstandbediening op te eten.

Aansluiting die je zoekt is AV1 of AV2.

ve
door verwijderd - May 24, 2012 om 21:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

@Winterman,

"Als jij daar scart op vind ben ik bereid die afstandbediening op te eten".

Op mijn Sharp tv staat scart 1 en scart 2 bij de keuzes.
Eet smakelijk!

ve
door verwijderd - May 24, 2012 om 22:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo snowgirl,

Als, zowel je decoder als de TV een scartaansluiting én een HDMI-aansluiting hebben, dan heb je dus de keuze om de verbinding óf met de scartkabel óf met een HDMI-kabel te maken.
Aangezien het TV-signaal 'digitaal' bij je binnenkomt, verdient een HDMI-kabel de voorkeur. Immers, bij gebruik van een HDMI-kabel wordt het digitale signaal direct doorgestuurd naar je TV en weergegeven.
Bij gebruik van een scartkabel wordt het binnenkomende digitale signaal, in je decoder omgezet naar analoog, vervolgens via de scartkabel naar je TV gestuurd en in je TV wordt dat analoge signaal weer omgezet naar digitaal.
Kortom, voor het beste resultaat (lees: beeldkwaliteit) investeer je een paar euro voor een HDMI-kabel....

m.vr.gr. Freya

ve
door verwijderd - May 24, 2012 om 22:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

snowgirl schreef op donderdag 24 mei 2012, 21:11:
heb alleen geen HDMI kabel in huis en om die aan te schaffen als het niet nodig is vind ik zonde, begrijp je

Snap ik nooit die dingen: wel geld uitgeven voor een nieuwe t.v. maar een luizige paar euro (idd bij de Action) voor een goede hdmi kabel zodat je een beter beeld krijgt, is dan weer te veel.

ve
door verwijderd - May 24, 2012 om 23:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

carola.83 schreef op donderdag 24 mei 2012, 22:40: ... maar een luizige paar euro (idd bij de Action) voor een goede hdmi kabel zodat je een beter beeld krijgt, is dan weer te veel.

juist...

ve
door verwijderd - May 25, 2012 om 00:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

mahadma schreef op donderdag 24 mei 2012, 21:58: @Winterman,

"Als jij daar scart op vind ben ik bereid die afstandbediening op te eten".

Op mijn Sharp tv staat scart 1 en scart 2 bij de keuzes.
Eet smakelijk!

Ik heb er ook nog 3 voor het diner te eten liggen.

ve
door verwijderd - May 25, 2012 om 06:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

tjonge jonge zeg...
gelijk allemaal zeuren over een paar euro voor een kabel..

nou ik had kpn gebeld
en zij wiste niet of deze kabel verplicht was
en vertelde me dat het zonde zou zijn als ik deze aan zou schaffen
omdat ze duur zijn!!!
en omdat ik met de technische dienst van de kpn had gebeld
nam ik aan dat zij dit wel wisten..

dus bedankt voor het commetaar!!

ve
door verwijderd - May 25, 2012 om 06:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

maar degene met een antwoord waar ik mee aan de slag kan, bedankt!!
begrijp alleen niet dat nu de scart erin zit
de tv niet werkt..

maar voor beter beeld (schaf ik gelijk een HDMI kabel aan)

nogmaals bedankt !!

ve
door verwijderd - May 25, 2012 om 07:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

begrijp alleen niet dat nu de scart erin zit
de tv niet werkt..

Dat snap ik ook niet, maar heb je bij jou in de buurt geen primafoon winkel, die kunnen je misschien verder helpen.En het is ook vreemd dat de kpn je niet ka helpen die zouden het toch ook moeten weten.

ve
door verwijderd - May 25, 2012 om 08:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

misschien heb je hier wat aan?

Vul op de pagina in: met netwerkkabel en ga door naar stap 3 hier vind je aanvullende informatie

ve
door verwijderd - May 25, 2012 om 08:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zo`n hdmi kabeltje heeft wat mij betreft de voorkeur. Een scartkabel geeft sneller een slecht beeld omdat die nog wel eens scheef zit. Dat heb je met een de kleinere hdmi stekker niet.

ve
door verwijderd - May 25, 2012 om 09:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoe dan ook, als je de tv met een kabel (welke dan ook) aansluit, moet de tv ook op de juiste stand staan. Je kan op de gebruiksaanwijzing van de afstandbediening vinden waar de "source" knop zit, druk deze in en op je scherm komt dan als het goed is een keuze menu te staan met of av1 of scart1 of hdmi enz. ga met de pijltjes boven/naar beneden naar de juiste keuze (kabelsoort die je gebruikt) en druk op oké. Althans zo werkt het op mijn tv.

En Winterman, hoe smaakte je afstandbediening?

ve
door verwijderd - May 25, 2012 om 10:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

@snowgirl:

Nog even een tip, laat je geen dure HDMI-kabel in je handen drukken. Verhalen dat een dure HDMI-kabel een beter beeld geeft, is klinklare onzin. Elke HDMI-kabel onder de €10 voldoet. Een kabel van €6,95 is misschien iets steviger dan een kabel van €3,95, maar dat is dan ook het enige verschil. Kortom, laat alles wat meer dan, pak hem beet, €10 kost, links liggen want dat is weggegooid geld.

Freya

ve
door verwijderd - May 25, 2012 om 11:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

mahadma schreef op vrijdag 25 mei 2012, 09:13:
En Winterman, hoe smaakte je afstandbediening?

Met een zigeunersausje prima te doen. Nu maar hopen dat TS ook een Sharp heeft.

ve
door verwijderd - May 25, 2012 om 12:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Valerius 2 heeft er ook nog 3 in de aanbieding, dus kan je meteen wat andere sausjes proberen.

ve
door verwijderd - May 25, 2012 om 12:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heerlijk, al dat offtopic geleuter.....daar heeft de TS écht wat aan......

Freya

ve
door verwijderd - May 25, 2012 om 13:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

snowgirl schreef op donderdag 24 mei 2012, 20:08: ik heb een nieuwe tv aangeschaft
maar nu wil ik deze aansluiten,maar het lukt niet.

ben ik verplicht een HDMI kabel aan te sluiten?

we hebben een alles in 1 pakket van KPN
maar die kon ons ook niet helpen..
ik had de technische dienst al gebeld
maar zij wisten ook niet of dit de oplossing was..

bij mijn oude tv was een scartkabel alleen voldoende.

Bovenstaande antwoorden zullen je vraag wel beantwoord hebben doch wil ik hier nog een toevoeging bij doen:

In zeer korte toekomst zul je geen scart meer vinden op een modem etc.
Als je een HDMI kabel aanschaft is het verstandig om een HDMI 1.4 Kabel te kopen. HDMI 1.4 staat voor
* high speed hdmi met ethernet verbinding.
* 3D overdracht

In de winkel verkopen ze je nog snel een 1.3 zodat zij deze dan kwijt zijn.
Vraag altijd een HDMI 1.4 Niet zeker kijk dan op het ongeopende doosje. Het is namelijk niet gemakkelijk een 1.3 en een 1.4 met het oog te ondescheiden.

Kijk niet naar de prijs, gewoon de goedkoopste is goed.

ve
door verwijderd - May 25, 2012 om 13:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

snowgirl schreef op donderdag 24 mei 2012, 20:08: ik heb een nieuwe tv aangeschaft
maar nu wil ik deze aansluiten,maar het lukt niet.

ben ik verplicht een HDMI kabel aan te sluiten?

we hebben een alles in 1 pakket van KPN
maar die kon ons ook niet helpen..
ik had de technische dienst al gebeld
maar zij wisten ook niet of dit de oplossing was..

bij mijn oude tv was een scartkabel alleen voldoende.

Het beste resultaat komt met een HDMI-kabel.

In het alles-in-1-pakket van KPN zit bij de interactievetelevisieontvanger (Motorola 1853) een scart en een hdmi-kabel bijgeleverd in de doos.

Het audiogedeelte is wel bij een hdmi-kabelaansuiting wat zachter, waardoor de volumeknoop iets bijgesteld moet worden.

ve
door verwijderd - May 25, 2012 om 15:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

bedankt nogmaals voor alle handige tips en of ideeen,

ik ga zeker een kabel kopen,
en toevallig toen ik vanmorgen de tv dus anders ingesteld had deed de tv het.

dus idd alleen met scart werkt dus..
tja
A technische vrouw...
maar het is gelukt

maar ga zeker vandaag nog om een kabel..

bedankt nogmaals iedereen!!! top!!! voor het snelle reageren

ve
door verwijderd - May 25, 2012 om 15:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zonder dollen maar ik zie nergens merk en type van de tv. Dan kun je gissen wat je wil maar kom je er niet uit. Philips bijvoorbeeld herkent enkel een apparaat die op de ARC HDMI ingang is aangesloten de scart en andere poorten moet je toe wijzen middels " apparaten Toevoegen"

ve
door verwijderd - May 25, 2012 om 15:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

snowgirl schreef op vrijdag 25 mei 2012, 15:08: bedankt nogmaals voor alle handige tips en of ideeen,

ik ga zeker een kabel kopen,
en toevallig toen ik vanmorgen de tv dus anders ingesteld had deed de tv het.

dus idd alleen met scart werkt dus..
tja
A technische vrouw...
maar het is gelukt

maar ga zeker vandaag nog om een kabel..

bedankt nogmaals iedereen!!! top!!! voor het snelle reageren

Kijk even in de Blokkerfolder van deze week: 1,8 mtr voor € 4,99 !!

ve
door verwijderd - May 25, 2012 om 15:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zou toch zo graag willen weten wat het merk van de tv is.

ve
door verwijderd - May 26, 2012 om 13:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

ron530 schreef op vrijdag 25 mei 2012, 15:21: Ik zou toch zo graag willen weten wat het merk van de tv is.

Waarom? De ts heeft toch gemeld dat het probleem is opgelost.

ve
door verwijderd - May 29, 2012 om 06:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb een philips aangeschaft
maar idd doet dat er nietmeer toe
want de tv werkt nu
alleen nog even aan kabeltje aanschaffen voor optimale beelkwaliteit

bedankt iedereen!!

ve
door verwijderd - May 29, 2012 om 08:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Fijn dat het is gelukt snowgirl, veel kijkplezier gewenst met de nieuwe tv!

ve
door verwijderd - May 29, 2012 om 13:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mevrouw van KPN had op zich wel een punt. Als je bij hun zo'n kabel er bij zou bestellen, kan dat best wel eens 25 euro kosten.
Maar een eenvoudige HDMI kabel is het waard. Als je HD wil kijken is het zelfs een must. Dat kan gewoon niet goed over SCART.

ve
door verwijderd - May 29, 2012 om 18:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

ga ik net naar foto klein,
voor een HDMI kabel

vragen ze of ik er ook 3D mee wil kijken want dan worden de kabels duurder..
klopt dit?

ik kan nu wel een kabel kopen die goed beeld geeft,maar heeft 3D invloed als je een speciale kabel hiervoor aanschaf??

de goedkoopste kabel was 15 euro maar die was niet voor 3D

en die daarna kwam was 30 euro
en de duurste was 60 euro...

ehh mensen toch ff een tip..of mensen die ervaring hiermee hebben??

ik heb 3 D op mijn tv zitten
maar de verkoper vertelde me dat er wel 3D aansluiting op kan zitten
maar dat je er zonder kabel geen gebruik van kon maken
en geen 3D kon kijken...

heb dus nog maar even voor de zekerheid geen kabel gekocht

ve
door verwijderd - May 29, 2012 om 20:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

@snowgirl:

Laat je maar niets wijsmaken. Zelfs die kabel van €15 is aan de dure kant. Een betere (lees: duurdere) kabel is héél misschien belangrijk wanneer je een HDMI-kabel gebruikt van 5 meter of langer. En dan nog is het maar de vraag....
Zoals al eerder aangegeven, voor kabels korter dan, laten we zeggen, 2 meter maakt het geen fluit uit of die kabel nu €4,95 kost of €49,50. Ze werken allebei goed. Ook voor 3D.
En zoals ik ook aangaf, een kabel van b.v. €7,95 ziet en voelt wellicht iets steviger aan dan een kabel van €4,95 maar dat is dan ook het enige waar je op kunt/moet letten.

Misschien nog even een andere winkel in de buurt bezoeken? Wellicht een Mediamarkt? En anders die kabel van €15 nemen, hoewel ik die toch wat aan de dure kant vind.

Freya

ve
door verwijderd - May 29, 2012 om 20:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Maakt wel degelijk uit of je wel of niet 3D gaat kijken, voor 3D gaat er twee keer zoveel dat over de kabel en daarvoor heb je een nieuwer type nodig. Daarover is hier al eerder een opmerking gemaakt. Je hebt HDMI 1.4 nodig voor 3D.

ve
door verwijderd - May 29, 2012 om 20:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Overigens, die versie 1.4 heb je dus niet nodig voor je KPN decoder. Maar wel als je bijvoorbeeld een bluray speler aanschaf met 3D.

ve
door verwijderd - Jul 8, 2012 om 07:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb een HDMI kabel aangeschaft..
Voor meer info was ik nog even bij foto klein geweest
En daar kosten die kabels 30 tot 60 euro..

Nu wil ik mijn Wii aansluiten en nu krijg ik alleen zwart wit beeld

Iemand een idee of ik hier apart ook zo,n kabel voor aan moet schaffen
Zodat dit opgelost is?
De kabels zitten voor de rest allemaal goed...

ve
door verwijderd - Jul 8, 2012 om 07:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Sorry voor de extra info..ik had dit al in een eerdere reactie vermeld..
Over foto klein en de kosten

ve
door verwijderd - Jul 8, 2012 om 12:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nog wat informatie over HDMI kabels en prijzen, Klik hier...

ve
door verwijderd - Jul 8, 2012 om 13:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

snowgirl schreef op zondag 8 jul 2012, 07:41: Ik heb een HDMI kabel aangeschaft..
Voor meer info was ik nog even bij foto klein geweest
En daar kosten die kabels 30 tot 60 euro..

Nu wil ik mijn Wii aansluiten en nu krijg ik alleen zwart wit beeld

Iemand een idee of ik hier apart ook zo,n kabel voor aan moet schaffen
Zodat dit opgelost is?
De kabels zitten voor de rest allemaal goed...

Een HDMI-kabel tussen uw Wii en uw TV, meer is er niet nodig! Eventueel via de afstandsbediening van uw TV de juiste bron kiezen.

ve
door verwijderd - Jul 17, 2012 om 21:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

nu het volgende...
HDMi kabel aangeschaft en goede televisie..
geen problemen

maar....nu sluit ik mijn WII aan
en wat doet het erop

krijg ik alleen zwart wit beeld

nu wordme verteld dat ik hiertussen..tv en wii een nieuwe kabel aan moet sluiten
is dit zo?
of zou de tv, en wii tesamen gaan op 1 HDMI kabel

het zou toch vreemd zijn als je voor elk apparaat wat je aansluit op je tv een extra HDMI kabel aan moet sluiten

wie heeft er voor mij een oplossing of antwoord
(voordat ik een extra HDMI kabel ga kopen)

ve
door verwijderd - Jul 17, 2012 om 22:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Uiteraard moet je voor elk apparaat dat je via HDMI wilt aansluiten een aparte kael kopen. Tenzij je de hele tijd de kabel wil overzetten. Daarbij kan het zijn dat de apparaten verschillende specificaties hebben t.a.v. het beeld (bijvoorbeeld 1080p of 720p) en dat je dat ook steeds moet wijzigen op de TV.

ve
door verwijderd - Jul 17, 2012 om 22:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

kael = kabel

ve
door verwijderd - Jul 17, 2012 om 23:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

......of zou de tv, en wii tesamen gaan op 1 HDMI kabel......

Nee natuurlijk niet! Maar wat is het probleem? Voor de kosten hoef je het niet te laten: 2,49 of 3,49 bij de Action. Die zijn prima, nergens voor nodig een dure kabel te kopen.

ve
door verwijderd - Jul 19, 2012 om 10:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

heel vervelend

kabeltje gekocht
maar die kan ik nergens insluiten of aansluiten aan de WII

ik heb wel beeld van de WII
maar het blijft sneeuwbeeld...

Erg vervelend...

ve
door verwijderd - Jul 19, 2012 om 11:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Inderdaad heel vervelend, maar waarom koop je dan een HDMI kabel voor de Wii, terwijl de Wii helemaal geen HDMI aansluiting heeft?

Groet, Dirck

ve
door verwijderd - Jul 19, 2012 om 11:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

dirck schreef op donderdag 19 jul 2012, 11:38: Inderdaad heel vervelend, maar waarom koop je dan een HDMI kabel voor de Wii, terwijl de Wii helemaal geen HDMI aansluiting heeft?

Omdat ze geen flauw idee heeft wat ze aan het doen is?

Kijk eerst eens in de gebruiksaanwijzing van je Wii hoe die aangesloten moet worden.

ve
door verwijderd - Jul 19, 2012 om 11:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Waarschijnlijk heb je de gele tulp aansluiting aangesloten (composiet) en dan krijg je volgens mij inderdaad alleen maar zwart/wit beeld.
Je moet de component aansluiting gebruiken (rood/groen/blauw) en voor het geluid de rood en witte tulp aansluiting.

ve
door verwijderd - Jul 19, 2012 om 11:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het Wii-systeem aansluiten op een tv

Steek de AV-stekker in de AV-uitgang, aan de achterzijde van het Wii-systeem.

Steek de gekleurde tulpstekkers van het AV-snoer voor Wii in de volgende aansluitingen op de televisie:
Geel = Videoaansluiting
Wit = Linker audioaansluiting (of mono)
Rood = Rechter audioaansluiting
Als de snoeren zijn aangesloten en het Wii-systeem is aangezet, dien je de 'Invoerkeuze'-optie van je tv te vinden om de Wii te kunnen zien. Je bereikt deze instelling doorgaans door op de tv/video-knop te drukken, die zich voorop de televisie of op de afstandsbediening van de tv bevindt. Het invoerkanaal wordt vaak aangegeven door 'AV' of 'EXT'. Als de tv over meerdere invoerkanalen beschikt, blijf je op de tv/video-knop drukken tot de tv de beelden van de Wii weergeeft.

http://www.nintendo.nl/NOE/nl_NL/support/wii-klantenservice_5251_8020.html

ve
door verwijderd - Jul 19, 2012 om 11:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

dirck schreef op donderdag 19 jul 2012, 11:48: Waarschijnlijk heb je de gele tulp aansluiting aangesloten (composiet) en dan krijg je volgens mij inderdaad alleen maar zwart/wit beeld.
Je moet de component aansluiting gebruiken (rood/groen/blauw) en voor het geluid de rood en witte tulp aansluiting.

Maar dan moet de TV wel een 'component' ingang hebben en dat is lang niet altijd het geval....

Freya

ve
door verwijderd - Jul 19, 2012 om 12:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

freya schreef op donderdag 19 jul 2012, 11:52: Maar dan moet de TV wel een 'component' ingang hebben en dat is lang niet altijd het geval....

Freya

Volgens mij hebben de meeste LCD TV's wel een component aansluiting, die van mij in ieder geval wel (Samsung)

Er zijn ook speciale Wii kabels te koop, die gaan van component naar HDMI.

De 5 tulpstekkers steek je in de Wii en de HDMI gaat in de TV.

bol.com/nl/p/bigben-component-kabel-wit-wii

Dit is maar 1 van de vele speciale Wii kabels, er zijn er uiteraard nog meer, maar deze is lekker goedkoop en goed volgens de reviews.

ve
door verwijderd - Jul 19, 2012 om 12:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zie dat ik in de war was. De 5 tulpstekkers (component) gaan in de tv en de AV stekker (geen HDMI) gaat in de Wii.

Er zijn ook adapters te koop voor de Wii. www.hdmi-key.nl/hdmikey

De ene kant steek je in de Wii en aan de andere kant kun je dan een HDMI kabel en audio kabel aansluiten.

ve
door verwijderd - Jul 19, 2012 om 12:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

@dirck:

Ik vraag me af of dat dan wel goed gaat werken.... Ik vond je aansluitkabel van component naar HDMI al erg vreemd. Component is namelijk analoog (net als composiet video) en HDMI is digitaal. En zonder extra elektronica kun je nooit van analoog naar digitaal een verbinding maken en blijkbaar heeft de WII alleen maar analoge uitgangen....

Freya

ve
door verwijderd - Jul 19, 2012 om 12:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

@Freya,

Die aansluitkabel is een speciale Wii kabel, aan de ene kant die AV-stekker voor de Wii en de component kant voor de TV.
Ik ken de Wii niet, daarom dacht ik eerst dat er op de Wii een component aansluiting zat (net zoals op DVD-spelers), maar de Wii heeft dus zo'n speciale aansluiting die een beetje lijkt op een HDMI aansluiting.

Die speciale hdmikey zet volgens mij wel een analoog signaal om in een digitaal signaal, maar is wel prijzig.

Groet, Dirck

ve
door verwijderd - Jul 19, 2012 om 13:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

bedankt allemaal voor het medenken

ik ga vanvond alles proberen
en dan zien we wel

ik heb wel beeld dus het werkt wel
en heb ook het geluid erbij

alleen sneeuwbeeld...

maar heeft mijn man vanavond weer een klusje ...nogmaals bedankt...

ve
door verwijderd - Jul 19, 2012 om 18:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

als jullie de eerdere reacties lezen!!!
dan geven mensen aan dat ik een HDMI kabel aan moet schaffen voor de WII

Bedankt!! iderdaad weet ik niet wat ik doe!!
daarom vraag ik toch om hulp!!!

jee wat een gezeik

ik heb beeld!!
en geluid!!!

alleen het sneeuwd!!!

Moet ik alleen voor beeld al een andere kabel aanschaffen...
mensen die een vriendelijker antwoord voor me hebben...graag..
en voor degene die me proberen te helpen..bedankt!!