Hoe kom in schriftelijk in contact met Ziggo?
Ik ben al 40 dagen bezig om een bestelling rond te krijgen. Ben ondertussen 9x telefonisch in contact geweest maar de bestelling is nog steeds niet door. Digitaal is de malding steeds " Er is iets misgegaan, probeer het later nog eens". Ik zou nu graag mijn klacht eens via mail willen melden zodat het op papier staat.
Kijk eens aan, ik typte "postadres Ziggo" in op Google en zie:
Ik heb ook dit nog gevonden: webteam@office.ziggo.nl
Heel goed dat je dit postadres gevonden hebt. Daar komt zeker wel iets op terug.
Het e-mailadres heb ik gelijk even gecheckt zodat hier geen verwarring over is en kwam erachter dat dit niet een actief adres is.
Wat hebt u dan besteld? Wat hebben ze u vertelt over de levertijd die negen keer dat u ze hebt gesproken? U kunt ook met ze chatten, dan staat alles zwart op wit. Natuurlijk kun u ook een aangetekende brief sturen, naar een postbus is dat dacht ik zinloos, maar wat verwacht u daar dan van?
Mijn suggestie zou klachtenkompas.nl zijn.
Schriftelijk contact kan ik niet vinden maar wel een telefoonnummer die betrekking heeft op een bestelling misschien heeft u dit nummer nog niet benut.
Voor vragen over je bestelling kun je ons bellen op 0900-0730 (gebruikelijke belkosten).
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact#chat
Je kunt ook eens langsgaan in een Ziggo winkel. Dan kan je het persoonlijk bespreken.
En voor die foutmelding: gooi de cache van de browser eens leeg of probeer een andere browser. Dat zou kunnen helpen (geen garantie).
Bestelling rond krijgen en al zoveel contact, logisch dat je hiervan baalt en graag wil dat dit opschiet. Het maakt me ook nieuwsgierig wat hier de oorzaak is en ook wat je besteld hebt, kun je daar iets meer over vertellen?
Contact is natuurlijk ook via andere manieren mogelijk zoals de Ziggo Community, Facebook Messenger of X(Twitter) DM aan @ZiggoWebcare of gebruik de Mijn Ziggo app met de Messengerfunctie bij de 2 tekstballonnen.
Nou, waarom hier dan niet op gereageerd met nadere specificatie? Men reageerde vanuit Ziggo en vraagt er naar.
Beste Annemarie,
Ook ik had een probleem, had een bepaald pakket afgesproken en zelfs bevestigd met een "accoord-knop" in de email die ze mij hadden gestuurd maar kreeg een totaal ander pakket waar zelfs mijn vaste telefoon omzeep was gegaan.
Heb toen de helpdesk op Twitter aangesproken die alles [gelukkig] hebben teruggedraaid inclusief mijn vaste telefoon en nummer, die krijgen en heb ik ze ook gegeven een "10++" voor de hulp.
Dus beste Annemarie, stuur hun even een Tweet met een GOEDE! informatie dan weet ik zeker dat hun een oplossing voor je hebben, succes.
Toen mijn gehandicapte broer verhuisde geb ik ruim 6 uur!!! Met Ziggo aan de lijn gezeten. Uiteindelijk zelf achter door hun veroorzaakte problemen aan.
Ziggo
Postbus 43048
3540 AA Utrecht
OPvallend dat u als vraagsteller niet reageert op het antwoord dat van Ziggo zijde kwam op uw probleemstelling. Heeft u die reactie niet gezien?
Wat denk je, zou Annemarie nog een reactie plaatsen?
Hoe kan iemand een reactie zien als ze niet meer op het forum komt?
?? Niet dus @MABELLE. Het is jammer dat een vraagsteller/ster soms niet reageert of reactie zelfs mogelijk niet leest
Mijn gevoel zegt me dat Annemarie niet meer terugkomt.
Tja, dat is dan niet erg 'handig'.
95% van de vragenstellers komt nooit terug omdat ze hun vragen niet meer kunnen vinden. Of omdat ze niet eens door hebben dat ze op een forum zitten. En dat interesseert Kassa niets anders hadden ze het forum wel digibeet vriendelijk gemaakt.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Valante produkt retourneren
Wat kun je doen als je een produkt retour hebt gestuurd aan Valante en ze weigeren je het geld terug te betalen. Ik heb bewijs van retourzending. Ze reageren niet op mail en pakken al helemaal geen telefoon op. Ook een incasso bureau krijgt geen contact met ze. Hoe krijg ik nu mijn geld terug? Gaat toch nog wel om € 129.95.
website is valante.nl en is gevestigd in Almere.
Lees meer
Ervaringen met het NRBI
Wij hebben onlangs een bindend adviestraject en deskundigenonderzoek laten uitvoeren via het NRBI (Nederlands Register Bouwinspecteurs) in het kader van de verduurzaming van onze woning. Helaas zijn we tijdens dit proces tegen een aantal problemen aangelopen, waarover we graag jullie ervaringen willen horen. Het bindend advies dat we ontvingen was naar onze mening onvolledig, vooral bij belangr ... Lees meer
Waarom is groeps ticket ns duurder dan dagretour
Waarom heeft de ns zoiets als groepsticked daluren bedacht, is meer dan 2x zo duur dan gewoon kaartje.
Mijn vraag is, wat is nu de goedkoopste optie om van Wijchen naar Den Bosch te reizen?
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer