le
door leike Dec 22, 2019 om 11:09
Elektronica & tv

Iemand problemen met delta provider, stilstaand beeld tv, internet etc..

Wij hebben sinds enige tijd glasvezel buitengebied van Delta, vanaf dat moment problemen als stilstaand beeld, slechte internet.
Meerder mensen bij ons in de buurt ondervinden ook problemen, zelfs met de telefonie. Bij contact met Delte wordt er niets geregeld , en er wordt ook niet meer gereageerd om mails etc. Hebben hier meer  mensen last van??

5724 6 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 22, 2019 om 11:14
16888 Antwoorden / 202 Vragen

Ik heb geen abonnement met Deltavoor klachten zie https://www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en-televisie/een-klacht-over-mijn-telecomaanbieder Doe daar een melding want hoe meer meldingen, des te meer kans dat er wordt opgetreden. Zoe iik deze: https://www.consumentenbond.nl/alles-in-1/klagen-bij-de-internetprovider

tijger1
door tijger1 - Dec 22, 2019 om 11:17
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar als meerdere mensen in uw buurt daar last van hebben, wat schiet u er dan mee op als ook mensen hier op het forum dat ook hebben?

U hebt dan toch al genoeg medestanders? Gezamenlijk een klacht indienen dus.

aurora1
door aurora1 - Dec 22, 2019 om 16:19
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Nee, nergens last van, maar ik heb die provider dan ook niet en hun glasvezel. Maar wat heeft u eraan als dat wel het geval zou zijn?
Waarom niet gezamenlijk met al die andere mensen met problemen klagen bij die provider, met bijv. ook een tijdslimiet voor het oplossen daarbij?

gerbera
door gerbera - Dec 23, 2019 om 16:00
7388 Antwoorden / 14 Vragen

Iemand problemen met delta provider

Ik in elk geval niet maar heb daar ook geen abo.

Hebben hier meer  mensen last van
Ik zou het niet weten, maar ja ze vertellen mij ook niet alles.;-))

Maar u schiet er niets mee op dit te weten, zaak is gewoon een klacht indienen op consuwijzer.

Ko
door Koen@moderato5.nl - Dec 23, 2019 om 16:49
1 Antwoorden / Vragen

Ook wij hebben (in Krimpen a/d IJ) vanaf het begin problemen met Delta waarvan stilstaand beeld het meest irritant is.
Delta reageert niet op klachten en klantvriendelijkheid is onbekend!
wij hebben het helemaal gehad met Delta en gaan zo snel als mogelijk is over op Freedom (ex xs4all medewerkers) die weten wat klantvriendelijkheid is en zijn ook nog deskundig.