ej
door ejansen Aug 24, 2016 om 17:18
Elektronica & tv

Is het bij Online een puinhoop

Sinds 4 augustus ben ik afgesloten met TV/Internet en telefoon bij Online, ondanks geen betalingsachterstand of iets dergelijks. Probeer dan maar een klacht in te dienen. Ik ben al 3 weken bezig en ondanks beloftes en afspraken doet Online niets. Steeds maar uitstel. Ik kom niet verder. Heeft iemand anders ook dit soort ervaringen met Online?

830 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Aug 24, 2016 om 17:20
42060 Antwoorden / 21 Vragen
1

Nee.

mjvanderwerf
door mjvanderwerf - Aug 24, 2016 om 18:07
525 Antwoorden / 385 Vragen
0

Nee, bij mij ook al niet.
MJ

Cookies
door Cookies - Aug 24, 2016 om 18:09
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Nee, ook geen ervaring mee.

diumenge
door diumenge - Aug 24, 2016 om 18:16
11969 Antwoorden / 15 Vragen
1

Stel ze ingebreke.

ro
door ronny530 - Aug 24, 2016 om 18:16
2882 Antwoorden / 41 Vragen
0

Online sluit u zonder u reden niet af. Voorafgaande aan een afsluiting die over het algemeen door een mislukte incasso wordt veroorzaakt verschijnen er toch een paar mailtjes in uw inbox. Wellicht denkt u dat er geen achterstanden zijn maar banken boeken eerst het bedrag af en bij een saldo tekort halen ze het bedrag weer terug, u ziet dat niet direct want het kan wel een week duren voordat het teruggehaalde bedrag zichtbaar is op uw afschriften danwel bij uw internet overzicht.

diumenge
door diumenge Aug 24, 2016 om 18:19
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Laten we zonder ander bericht maar uitgaan van de mededeling van TS dat er géén achterstand is. Anders kan je er wel van alles bij verzinnen.

marita5
door marita5 - Aug 24, 2016 om 18:37
11642 Antwoorden / 15 Vragen
2

Hallo EJansen , 

Ik heb er geen ervaring mee , maar zie hier wat u kunt doen : 

Wat kan ik doen als ik vind dat ik onterecht bent afgesloten?

1. Neem contact op met de aanbieder

U kunt bellen met de klantenservice, een e-mail sturen of het contactformulier invullen op de website. Probeer samen een oplossing te vinden. Lukt dit niet? Dan kunt u het volgende doen:

2.Schrijf een officiële brief of e-mail

Schrijf de aanbieder een brief of e-mail met daarin uw klacht. En vraag een oplossing vóór een bepaalde datum. De tijd die u de aanbieder geeft moet wel redelijk zijn. Schrijf ook welke vervolgstappen u neemt als de aanbieder geen goede oplossing biedt. Wilt u kunnen bewijzen dat de aanbieder uw bericht ontvangen heeft? Stuur dan een aangetekende brief.

Voor verdere informatie klik op de rode regels .

https://www.consuwijzer.nl/www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/afsluiten

https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/vraag-klacht-aanbieder-telefonie-internet-tv 

Juridisch loket in uw gemeente , klik op de rode regel en scroll naar beneden .

https://www.juridischloket.nl/over-het-juridisch-loket/contact

fr
door franc. - Aug 25, 2016 om 11:13
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

idd, zij beloven veel maar doen weinig. en vooral zéér vak-onkundig personeel!  had 6 MB snelheid, en moest met alle geweld omgezet worden, binnen 1 dag. ik heb  10 dagen zonder internet gezeten, elke dag min. 2 X gebeld, met alle mogelijke uitvluchten, vaak op een zeer arrogante toon, want de heren waren beledigt omdat ik klaagde. alles kreeg de schuld, tot KPN toe, want die moesten de klus klaren, en hadden de leiding nog niet vrijgegeven. tot ik in het keuze-menu (telefoon) steeds een ander nummer intoetste, en zie daar, eindelijk iemand die ontdekte waar het aan lag, die er de moeite voor nam: de omzetting was al dezelfde dag gebeurd, binnen 1 uur. Na 11 dagen kwamen ze er achter dat ik ook een nieuw modem nodig had, maar niemand van het ach zo vakkundig personeel had dat opgemerkt. nog geen sorrry, niets. ik had wel recht op coulance, maar daar wacht ik ook al weer 3 maanden op. Maar, euhh, ik ben wél van 6 Mb naar een topsnelheid van 7 Mb gegaan, geweldig.

tijger1
door tijger1 - Aug 25, 2016 om 11:23
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

@franc

Toch fijn dat u daarmee weer het internet op kan.:-))

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer

Ed
Edith vL - Sep 17, 2024 om 10:26
Vrije tijd & tuin

Electrische fiets gewonnen; 11 maanden later nog niet in huis

Mijn man heeft medio oktober 2023 met een winactie van Esso een elektrische fiets van Bayck gewonnen. We zouden binnen 2 weken gebeld worden voor het maken van een afspraak om de fiets te leveren. Dit gebeurde niet. 
Nadien is meer dan eens contact geweest met Bayck en Esso. Er zijn zelfs 2 data geweest waarop ze de fiets zouden bezorgen, maar die afspraken zijn op het laatste moment afgezeg ... Lees meer

Wi
Wim-Bart - Sep 19, 2024 om 14:45
Computers & telefonie

Delta kabel wil niet opleveren terwijl buren al maanden Delta hebben

Gechte,

2,5 jaar geleden is de kogel door de kerk en krijgen we Delta Kabel in Vianen. Na de nodige hobbels is onze wijk een paar maanden geleden opgeleverd.

Nu was er bij de oplevering van mijn adres iets fout gegaan, geen licht in de kabel of zo iets, maar daar is een monteur voor langs geweest. En boel (Volgens Circet) netjes afgemeld op 22 juli.

Afijn een week ... Lees meer