Jamo Speakers defect
Ik heb twee JAMO POWER 355 speakers. Deze functioneren nog, alleen is er een met een defect waarvan de bass-speaker gescheurd/deels de conus mist. En bij beide bass-speakers zijn de 4 ophangpunten aan slijtage onderhevig. Na navraag bij www.jamo.nl is mij verteld dat die speakers niet meer verkocht worden en dus ook geen onderdelen. Nu is mijn vraag weet iemand een adresje voor die onderdelen of een goeie oplossing. Alvast bedankt.
het probleem is waarschijnlijk ontstaan door overbelasting van de speakers dus moet je ook eens naar het vermogen van de versterker kijken en de weerstand 4 of 8 ohm
als je nieuwe bas speakers zou willen in je jamo kast kun je altijd zoeken bij een zelfbouw leverancier of een elektronica onderdelen shop hier zijn altijd gelijkwaardige speakers te krijgen
maar echt goed zal het nooit meer klinken nieuw kopen is beter
Helaas, bovenstaande is maar al te waar.
Men dekt elkaar openlijk of subtiel, al zal er hier en daar wel een uitzondering zijn.
Ik ben zelf onlangs met een klacht nota bene door de organisaties eindeloos doorverwezen tot ik weer bij de eerste uitkwam. Ook geven de medewerkers bij enkele organisaties tegenstrijdige adviezen.
Hier is nog heel wat te doen en een goede aanpak zou de kosten in de zorg m.i. stevig terugbrengen.
ik had een klacht ingediend bij het ziekenhuis Maastricht die ons tot drie maal toe voor niets naar het ziekenhuis liet komen op een afspraak aangekomen konden zij niet behandelen en hebben wij 3 X 130 km gereden met de auto, hiervoor wilde ik een compensatie daar de benzine prijzen nu zo hoog zijn, zij hebben wel geageerd en verteld dat zij het door zouden sturen naar hun juridische dienst nu na drie weken heb ik nog steeds geen reactie van hun ontvangen en vrees ik dat het in de doofpot is gestopt
De procedure na het indienen van een klacht bij een regionaal tuchtcollege vraagt om een lange adem. December 2010 hebben wij een drievoudige klacht ingediend bij het regionaal medisch tuchtcollege. Na schriftelijk hoor en wederhoor, waarbij het de betreffende arts ongehoord vaak uitstel kon aanvragen, heeft er uiteindelijk op 23 maart 2012 een tuchtzitting plaatsgevonden. De arts had duidelijk de zaakjes niet voor elkaar. De arts heeft op twee punten "bekend". Op 10 mei 2012 kregen we het bericht dat de klacht op alle punten is afgewezen. De beslissing is toegelicht door het college. Wat blijkt!!!!!!
De feiten zijn niet correct weergegeven. De arts krijgt, buiten de klacht om de opmerking dat het medisch dossier niet klopt en dat hij er in het gevolg beter zijn aandacht aan moet besteden.
Onderdelen van de klacht worden afgewezen, omdat daar niets van terug te vinden is in het medisch dossier. De antwoorden tijdens de tuchtzaak die de arts vrijpleiten worden WEL gebruikt. De antwoorden die in het nadeel van de arts werken worden NIET gebruikt.
Daar waar twijfel ontstaat, krijgt de arts per definitie gelijk.
Onze advocaat heeft de aantekeningen van de griffier opgevraagd. Die kunnen nog niet geleverd worden, want die zijn nog niet uitgewerkt en dat kan nog wel een week of zes duren. Met andere woorden het college heeft geen gebruik gemaakt van de aantekeningen van de griffier om tot een oordeel te komen.
En dat terwijl tuchtzittingen plaatsvinden in een gerechtsgebouw!!!!
Is het in deze tijd van bezuinigingen dan niet verstandiger dergelijke colleges op te doeken. Dat scheelt heel veel tijd, geld en teleurstellingen.
Tot mijn grote verbazing wordt er niet of nauwelijks gereageerd op het artikel "Weinig vertrouwen in afhandeling zorgklachten".
Dit geeft mijns inziens aan dat eenieder die klachten heeft over de zorg in Nederland wijselijk zijn mond houdt en de klacht naast zich neerlegt.
Hoe kan het toch zijn dat we in dit land, waar zo gehamerd wordt op de rechten en plichten, waar je als je een ander onrecht aandoet je aan de hoogste boom opgehangen wordt, je bij een medisch falen altijd maar in de hoek geschopt wordt.
Is dit een elitaire vorm van het ons kent ons verhaal?
Ik ben al lang niet meer verbaasd over de verhalen waarbij een arts over een bureau heen getrokken wordt, omdat deze weigert in te gaan op de klacht van de patiënt.
Ze vragen er dan ook zelf om.
Ik weet het nu wel. De eerste de beste medicus die mij met de pijn laat lopen, maar wel iedere keer een ander verhaal ophangt, die weet ik te vinden.
Dan komt het spreekwoord "Boontje komt om zijn loontje" aan de orde.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
AirBNB
Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.
Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m
...
Lees meer
Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?
Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer
Ski jas is ingescheurd,
Mijn kleindochter heeft een ski jas van het merk Burton, het stof is ingescheurd,( niet bij een naad, )
ze is terug geweest in de winkel, die hebben contact gehad met de leverancier,
maar die wil niets vergoeden,
de winkel heeft nu mede gedeeld, dat zij het mag laten maken en zij dat dan terug aan haar betalen.
maar daar is niets aan te repareren, de stof is ingescheurd.
w
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer