ca
door cathy de bruyn May 11, 2011 om 21:20
Elektronica & tv

Jura koffiezetapparaat

20 mrt 2011,hebben wij bij Create2Fit B.V een Jura koffieapparaat gekocht,een demomodel voor €1229,00,deze zou 100% goed zijn ,maar bij thuis komst waren de frontjes beschadigd,dit hebben we zelf geregeld bij Jura in Zoetermeer,na 10 dagen stort er iets van binnen uit naar beneden ,ik met mijn apparaat naar Zoetermeer waar Jura zit maar daar deden ze niets eraan omdat het niet via dealer was,daar wisten wij niks van wij dachten Jura is Jura.
Dus 31 mrt heb ik hem verstuurd naar hun,maar nu nog steeds niet terug,elke week krijg ik te horen hij staat nog bij de reparatuur maar ik kan praten als brugman we hebben nog niks terug en vandaag zeiden ze misschien volgende week maar wat zijn mij rechten heeft er iemand een goede tip

860 5 Rapporteer

ko
door kontakkie - May 15, 2011 om 17:58
45 Antwoorden / 2 Vragen

U had de garantie afhandeling moeten laten regelen door Create2fit B.V. daar heeft u het apparaat gekocht. Dus zijn die ook verantwoordelijk voor de gebreken aan de machine en niet Jura. Maar dat hebben ze u al verteld. Ik zou proberen of die firma waar u hem gekocht heeft niet wat druk op de ketel kan zetten op hun website bieden zij tenslotte volledige garantie aan maar ja het blijft een webwinkel.

börgemeister
door börgemeister - May 15, 2011 om 19:19
506 Antwoorden / 25 Vragen

Het blijft voor mij nog steeds een raadsel waarom mensen kopen op afstand. Ach ja zo werd Wehkamp (in ruim 60 jaar) ook groot.

gijsvogel
door gijsvogel - May 16, 2011 om 00:42
230 Antwoorden / 0 Vragen

@ börgemeister

Ze hebben ook gewoon een showroom

Create2fit = coronel shops = koffiediscounter.

Maar ik begrijp ook niet waarom sommige mensen een grote aankoop online doen.
Als ik veel geld uit geef dan wil ik het artikel ook gelijk in handen hebben en zien wat ik koop....

@ Cathy,
garantieclaim via de plek waar je m gekocht heb laten lopen, en zoals kontakkie zegt: misschien kunnen zij voor je nagaan waarom het zo lang duurt/ druk uitoefenen.

mastag
door mastag - May 16, 2011 om 09:06
955 Antwoorden / 19 Vragen

Ws een importmodelletje geweest, dus ook onderdelen zullen uit buitenland moeten komen vermoed ik. Als Jura al moeilijk doet houdt je hart maar vast.
Dit zal ook de reden zijn dat reparatie langer duurt.
Daarnaast krasjes op een showmodel zijn niet ongebruikelijk, die krasjes zorgen er niet voor dat het apparaat minder goed functioneert en u betaalde ook een lagere prijs. Dus dat van die frontjes doet niet echt ter zake.

Mastag

peterjansen44
door peterjansen44 - Feb 25, 2013 om 17:20
11 Antwoorden / 2 Vragen

Hoe is dit afgelopen?