Jura koffiezetapparaat
20 mrt 2011,hebben wij bij Create2Fit B.V een Jura koffieapparaat gekocht,een demomodel voor €1229,00,deze zou 100% goed zijn ,maar bij thuis komst waren de frontjes beschadigd,dit hebben we zelf geregeld bij Jura in Zoetermeer,na 10 dagen stort er iets van binnen uit naar beneden ,ik met mijn apparaat naar Zoetermeer waar Jura zit maar daar deden ze niets eraan omdat het niet via dealer was,daar wisten wij niks van wij dachten Jura is Jura.
Dus 31 mrt heb ik hem verstuurd naar hun,maar nu nog steeds niet terug,elke week krijg ik te horen hij staat nog bij de reparatuur maar ik kan praten als brugman we hebben nog niks terug en vandaag zeiden ze misschien volgende week maar wat zijn mij rechten heeft er iemand een goede tip
U had de garantie afhandeling moeten laten regelen door Create2fit B.V. daar heeft u het apparaat gekocht. Dus zijn die ook verantwoordelijk voor de gebreken aan de machine en niet Jura. Maar dat hebben ze u al verteld. Ik zou proberen of die firma waar u hem gekocht heeft niet wat druk op de ketel kan zetten op hun website bieden zij tenslotte volledige garantie aan maar ja het blijft een webwinkel.
Het blijft voor mij nog steeds een raadsel waarom mensen kopen op afstand. Ach ja zo werd Wehkamp (in ruim 60 jaar) ook groot.
@ börgemeister
Ze hebben ook gewoon een showroom
Create2fit = coronel shops = koffiediscounter.
Maar ik begrijp ook niet waarom sommige mensen een grote aankoop online doen.
Als ik veel geld uit geef dan wil ik het artikel ook gelijk in handen hebben en zien wat ik koop....
@ Cathy,
garantieclaim via de plek waar je m gekocht heb laten lopen, en zoals kontakkie zegt: misschien kunnen zij voor je nagaan waarom het zo lang duurt/ druk uitoefenen.
Ws een importmodelletje geweest, dus ook onderdelen zullen uit buitenland moeten komen vermoed ik. Als Jura al moeilijk doet houdt je hart maar vast.
Dit zal ook de reden zijn dat reparatie langer duurt.
Daarnaast krasjes op een showmodel zijn niet ongebruikelijk, die krasjes zorgen er niet voor dat het apparaat minder goed functioneert en u betaalde ook een lagere prijs. Dus dat van die frontjes doet niet echt ter zake.
Mastag
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?
Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer
Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?
zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag. Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer