ro
door rosbender Jun 12, 2008 om 13:00
Elektronica & tv

Klacht LG 42PT85

Wij hebben op 29-11-2007 een tv via neckermann.com gekocht, van Lg, type 42PT85. Nu vertoont deze tv al enige tijd vormen van inbranding, logo's die ingebrand blijven en hoe langer het toestel aanstaat hoe langer de inbranding. Nu verwijzen ze mij bij neckerman door naar LG en bij LG kunnen ze mijn klachtenmail zoals verzocht niet in behandeling nemen. Wel geven ze bij LG tot twee keer toe aan dat dit een probleem is dat vaker voorkomt bij dit type apparaat. Wat kan ik doen? Heb ik recht op omruiling en via wie moet ik mijn klachten door laten komen?? Gr Joy

423 2 Rapporteer

freya
door freya - Jun 12, 2008 om 13:23
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo rosbender,

Kennelijk bestaat dit 'inbranden' probleem nog steeds. De laatste tijd heb ik hier op dit forum veel mensen horen roepen dat dit probleem 'verleden tijd' is, maar jouw vraag bewijst toch het tegendeel.
Misschien is het een optie om de helderheid/contrast instelling wat lager te zetten? Zo-wie-zo wordt, als ik mij niet vergis, bij plasma schermen geadviseerd om de eerste periode deze instellingen vooral niet te hoog in te stellen.

m.vr.gr. Freya (een tevreden LCD-scherm gebruiker)

bu
door buitenkamp - Jun 15, 2008 om 13:17
49 Antwoorden / 1 Vragen

Kijks eens of er geen refresh stand op zit,

Dat lijkt op een zender zonder beeld (alleen sneeuw).