Klantvriendelijkheid van Canaldigitaal
Vandaag besloten om het sport1 pakket van Canaldigitaal te nemen bij mijn huidige pakket (kan ik straks F1 kijken). Nog even teruggekeken of ik contractvrij ben. Nou sinds eind oktober 2012 contract vrij, Canaldigitaal gebeld wat ze voor me konden doen...... niks! hoezo niks? Nou u bent al klant en dan kan ik niks voor u doen! Ohw, en voor nieuwe klanten?? ja dan wel..... dus ik moet gewoon opzeggen?? Ja eigenlijjk wel..... nou dan ga ik dat maar doen. Dus een brief schrijven scheelt in dit geval ruim 379,- (de waarde van een HD recorder). logisch...... toch?
TS zo zal ik het ook doen, stomme bedrijven z8ijn er toch. Geen wonder dat ze steeds slechter gaan draaien.
Ik wens u sterkte met het opzeggen en straks weer een abonnement nemen plus aansluitkosten voor de pakketten.
Dat loopt allemaal niet zo soepel bij CD. Wat heeft die Hd recorder er mee van doen?
[quote=tijger1 schreef op dinsdag 26 feb 2013, 13:11]Ik wens u sterkte met het opzeggen en straks weer een abonnement nemen plus aansluitkosten voor de pakketten.
Dat loopt allemaal niet zo soepel bij CD. Wat heeft die Hd recorder er mee van doen?
Nou die HD recorder geven ze wel aan nieuwe klanten, maar als je je abonnement oversluit (na afloop) krijg je hem niet want je bent toch al klant.
Maar heb nu van KPN een mooie aanbieding liggen, wel een stuk minder zenders maar de meeste keek ik toch al nooit.
C.D. heeft niet eens een emailadres.... maar aangetekend opgezegd, komt goed.
Volgens hun voorwaarden kan alleen je telefonisch opzeggen.en niet per mail. Als je dan opzegt, doen ze wel een aanbod.
Als je doorklikt op hun site kom je op een gegeven moment wel op een formulier dat je kunt mailen. Maar niet om op te zeggen dus.
[quote=tijger1 schreef op dinsdag 26 feb 2013, 14:41]Volgens hun voorwaarden kan alleen je telefonisch opzeggen.en niet per mail. Als je dan opzegt, doen ze wel een aanbod.
Als je doorklikt op hun site kom je op een gegeven moment wel op een formulier dat je kunt mailen. Maar niet om op te zeggen dus.
Nou ik doe al 20 jaar 'zaken' met Canaldigitaal en hun voorgangers, ik doe alles per aangetekende brief, telefonisch onthouden en bewaren ze alleen hetgeen ze zelf goed kunnen gebruiken.
[quote=cywol schreef op dinsdag 26 feb 2013, 15:25][quote=tijger1 schreef op dinsdag 26 feb 2013, 14:41]Volgens hun voorwaarden kan alleen je telefonisch opzeggen.en niet per mail. Als je dan opzegt, doen ze wel een aanbod.
Als je doorklikt op hun site kom je op een gegeven moment wel op een formulier dat je kunt mailen. Maar niet om op te zeggen dus.
Nou ik doe al 20 jaar 'zaken' met Canaldigitaal en hun voorgangers, ik doe alles per aangetekende brief, telefonisch onthouden en bewaren ze alleen hetgeen ze zelf goed kunnen gebruiken.
Zeer verstandig. Heb zelf kort geleden na daar jarenlang klant geweest te zijn de "relatie" beeindigd.
[quote=cywol schreef op dinsdag 26 feb 2013, 15:25
Nou ik doe al 20 jaar 'zaken' met Canaldigitaal en hun voorgangers, ik doe alles per aangetekende brief, telefonisch onthouden en bewaren ze alleen hetgeen ze zelf goed kunnen gebruiken.
Je doet al 20 jaar "zaken" met CanalDigitaal maar je weet niet hoe je het schrijven moet?
[quote=ixjeer1300 schreef op dinsdag 26 feb 2013, 19:52][quote=cywol schreef op dinsdag 26 feb 2013, 15:25
Nou ik doe al 20 jaar 'zaken' met Canaldigitaal en hun voorgangers, ik doe alles per aangetekende brief, telefonisch onthouden en bewaren ze alleen hetgeen ze zelf goed kunnen gebruiken.
Je doet al 20 jaar "zaken" met CanalDigitaal maar je weet niet hoe je het schrijven moet?
[quote=ixjeer1300 schreef op dinsdag 26 feb 2013, 19:52][quote=cywol schreef op dinsdag 26 feb 2013, 15:25
Nou ik doe al 20 jaar 'zaken' met Canaldigitaal en hun voorgangers, ik doe alles per aangetekende brief, telefonisch onthouden en bewaren ze alleen hetgeen ze zelf goed kunnen gebruiken.
Je doet al 20 jaar "zaken" met CanalDigitaal maar je weet niet hoe je het schrijven moet?
Goh, heb je wat kunnen vinden.... nou je bent geweldig hoor!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Vraag rechtsbijstandverzekering
Goedemiddag, zojuist heb ik een aangetekende brief ontvangen van FBTO over mijn rechtsbijstandverzekering. Ze stellen dat ik te vaak gebruik heb gemaakt van de rechtsbijstandverzekering. Ik heb inderdaad in korte tijd 2x een geschil gehad met een werkgever (onterecht ontslag) en 1x een kwestie met een aannemer. (een grote lekkage waar hij zich niet verantwoordelijk voor voelde). Nu geven ze in de ... Lees meer
Brugman legt de voorwaarden anders uit dan op papier.
Een samenvatting van mijn verhaal is onderaan dit stuk tekst te lezen.
Binnenkort gaan mijn vriendin en ik verhuizen en trekken wij onze eerste koopwoning in. De woning is in prima staat en we zijn er daarom reuze blij mee, maar heeft wel een aardig verouderde keuken en badkamer. Omdat dit onze eerste woning is en alles wat hier bij komt kijken hierdoor nieuw is voor ons, zijn wij ons g
...
Lees meer
Tegels opgestapeld in achtertuin om later te leggen, netjes uit zicht en MOET opruimen van vehuurder
Ik heb naast mijn schuur op eigen terein niet te zien vanaf de straat, een stapel tegls liggen die ik nog moet leggen, maar ik heb reuma dus kan ik dat niet snel, duurt een poosje en nu wil de woningstichting dat ik die opruim! ze liggen netjes, niet te0 zien vanaf de straat en en leveren geen hinder op zelf s niet voor ons zelf daarom ligt de stapel daar. Nu dreigd de stichting ook met juridische ... Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer