op
door opdondertje Feb 26, 2010 om 21:13
Elektronica & tv

Koffriemachine

31 juli 2008 hebben wij een DeLonghi Espresso machine gekocht bij IT'S
Model ESAM2000.
Het apparaat is inmiddels ongeveer 8 x kapot geweest.Toen wij het apparaat kochten zei de verkoopster als het 2 x kapot is krijgt U een nieuwe. Nee dus.
Telkens als het apparaat kapot is
moet je contact opnemen met DeLonghi. Steeds laten zij het apparaat dan door de Firma Has reparerer.
Ook hebben wij meerdere malen contact opgenomen met It's.
Maar zij verwijzen ons steeds weer
door naar DeLonghi.
Wat kunnen wij doen om in het bezit te komen van een nieuwe
koffiemachine?

562 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

druifje01
door druifje01 - Feb 26, 2010 om 21:49
1712 Antwoorden / 140 Vragen
0

Je bent me een opdondertje, als de verkoopster bij het afrekenen al zegt "Als het twee maal kapot is krijgt U een nieuwe" dan had er toch een belletje moeten gaan rinkelen. Ze wist van de mogelijkheid dat dat gebeurt af. Nu zou ik DeLongi maar eens aanschrijven met het verhaal van de verkoopster en de aankoop/reparatiebonnen erbij. Natuurlijk ook het eventuele garantiebewijs meesturen. Succes!

druifje01
door druifje01 - Feb 26, 2010 om 21:51
1712 Antwoorden / 140 Vragen
0

P.S. Ik ben bang dat als de garantie verlopen is er weinig eer meer te behalen valt.

li
door lisandra - Mar 18, 2010 om 19:12
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

hoi opdondertje

je heb 2 jaar fabrieksgarantie op je volautomaat van de longhi,

en recht op nieuw apparaat is dat je 3x de zelfde klacht is geconstateerd,en gerepareert is ,de 4 de keer zelfde klacht is dus een nieuw apparaat,,

ik weet ook dat de longhi vaak de klanten van het kastje naar het muurtje willen sturen,maar its moet het voor je oplossen,met een nieuw apparaat,of een waardebon om een ander apparaat te kunnen kopen,,

hoop dat je hier wat mee kan

groetjes lisandra

toolboy
door toolboy - Mar 18, 2010 om 19:38
965 Antwoorden / 40 Vragen
0


Garantie:
Voor onze espressoapparaten geldt een garantietermijn van twee jaar (Europese wettelijke garantie gewaarborgd door de Richtlijn 1999/44/EG). De garantie omvat alle aanspraken op grond van fabricagefouten.

Service aan huis voor volautomatische espressoapparaten:
Onze volautomatische espressoapparaten worden gratis aan huis hersteld gedurende de garantieperiode van twee jaar. U contacteert dan onze klantendienst op het nummer 076-523.36.00 en neemt best uw aankoopfactuur bij de hand zodat we alle gegevens makkelijk kunnen registreren. Ons team probeert eerst telefonisch het probleem voor u op te lossen. Indien het probleem niet telefonisch te verhelpen is, wordt u door onze technische dienst verdergeholpen.


Wellicht kan u hier wat mee

edwardus
door edwardus - Mar 18, 2010 om 19:57
6844 Antwoorden / 14 Vragen
0

DeLonghi is eigenlijk niet je aanspreekpunt, dat is IT's.
IT's mag je verwijzen naar DeLonghi, maar dat hoef je niet te accepteren.
DeLonghi is niet de firma waarmee jij in discussie moet, dat is IT's.
De toezegging van IT's dat je na zoveel x repareren een nieuwe zouden leveren moet IT's nu maar 's nakomen, aangenomen dat het apparaat binnen de garantie meermaals is gerepareerd.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

Ma
Marleen Robben - Sep 30, 2024 om 20:49
Winkels & webshops
Ski jas is ingescheurd,

Ski jas is ingescheurd,

Mijn kleindochter heeft een ski jas van het merk Burton, het stof is ingescheurd,( niet bij een naad, )
ze is terug geweest in de winkel, die hebben contact gehad met de leverancier,
maar die wil niets vergoeden, 
de winkel heeft nu mede gedeeld, dat zij het mag laten maken en zij dat dan terug aan haar betalen.
maar daar is niets aan te repareren, de stof is ingescheurd.  w ... Lees meer