Jo
door JohnGoud Apr 9, 2023 om 22:44
Elektronica & tv

KPN nieuwe tv box

Hebben meer mensen de nieuwe tv box van Kpn gekregen en hebben alleen maar storingen?
Ik heb voor mijn ouders hun contract verlengt en nu hebben ze een nieuw kastje gekregen van KPN, het werkt echter voor geen meter.
Storingen vooral in het geluid wat wegvalt of niet synchroon loopt. Maar ook geen beeld, blokjes, strepen of stilstaand beeld.
Heb er uren aan besteed om het goed te krijgen, KPN heeft een monteur langs gestuurd.
Maar het is nog steeds niet verholpen. Nu bijna een maand geen tv voor mijn ouders die op leeftijd zijn.

11951 13 Rapporteer

hereistom
door hereistom - Apr 9, 2023 om 23:18
736 Antwoorden / 1 Vragen

En wat heeft de monteur gedaan en is die weg gegaan terwijl het dus niet niet werkt en wat heeft hij toen gezegd?
Is het glasvezel of koper en hoe is de Internetverbinding zelf?

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - Apr 10, 2023 om 01:20
1770 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte John ,

Ik heb enkele weken geleden ook er last mee gehad.

Het bleek aan de modem te liggen.

Na een nieuwe modem gekregen te hebben,was de storing weg.

Gewoon blijven bellen en zeuren erover via : 0800 0402.

marita5
door marita5 - Apr 10, 2023 om 01:57
11521 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo JohnGoud ,

Lees deze informatie eens door , klik op de rode regel ( zie ook benedenaan onder : Los het nu op , voorbeeldbrieven )

https://www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en-televisie/klacht-over-telecomaanbieder/kan-geen-gebruik-maken-van-telefoon-internet-televisie

Ma
door Maverick49 - Apr 12, 2023 om 11:47
10 Antwoorden / 2 Vragen

Ik verbaas me altijd wanneer mensen een hele normale vraag stellen er altijd reacties komen met nog meer vragen die helemaal niet relevant zijn. Wat zei de monteur? Wat heeft ie gedaan? Hoe laat kwam hij? Heb je glasvezel??
U stelt een hele normale vraag of er meer mensen dit probleem hebben.
Ik hoop dat u een oplossing krijgt van KPN of van mede forumgebruikers.Ik overweeg ook over te stappen KPN maar twijfel nu toch echt..

ne
door neodutchio Apr 12, 2023 om 12:01
5157 Antwoorden / 12 Vragen

Er word niet gevraagd om een oplossing, maar of er meer mensen last van hebben. En enkel een reactie van ja of nee, ik heb wel/geen storingen gaat TS niet verder helpen. Om beter advies te kunnen geven is het dan wel handig om te weten wat er gebeurd is.

sjjoppy
door sjjoppy - Apr 12, 2023 om 12:14
7196 Antwoorden / 3 Vragen
john devries
door john devries - Apr 12, 2023 om 12:20
219 Antwoorden / Vragen

Als de vorige box wel goed werkte , kan het zijn dat je TV niet geschikt is voor deze box. Vraag daarom de oude type box of een nieuwe modem.Een nieuwe telefoonkabel tussen modem en telefoon aansluiting of een nieuwe HDMI kabel kan het probleem ook oplossen.Vreemd is dat de monteur het probleem niet opgelost heeft.

eddopeddo
door eddopeddo - Apr 12, 2023 om 12:36
30 Antwoorden / 8 Vragen

Komt bij een wat ouder modem ook zo nu en dan voor.

ad
door adanvanoosten@hetnet.nl - Apr 12, 2023 om 15:11
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ook klachten ervaren. Mijn modem was 7 jr. oud en te oud. Nieuw modem gekocht en problemen waren direkt verholpen.

Pe
door Pensioen1954 - Apr 12, 2023 om 15:52
21 Antwoorden / Vragen

Geluidsniveau of output is veel te laag. Veel lager dan mijn Google TV.

Be
door Berleen - Apr 12, 2023 om 17:06
13 Antwoorden / Vragen

Ik had deze box ook gekregen werken voor geen meter.In totaal 5 uur met kpn aan d lijn gehangen niks nada .
Toen zij iemand van kpn het lig aan u tv
Toen moes ik wel lachen .ik zij dat ik ook een chromecast aan gesloten heb en die goed werkt ,Toen werd het stil en werdt ik doorverbonden naar iemand met verstand .
Terug sturen en nog op u oude spullen kijken en probeert het over een jaar nog eens .

Pe
door Pensioen1954 Apr 17, 2023 om 20:28
21 Antwoorden / Vragen

Doe eens wat aan je nederlands.

Jo
door JohnGoud - Apr 12, 2023 om 17:53
1 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt allemaal voor de reacties.
Ik heb wederom weer contact met KPN, ik ga ze de tijd geven tot en met 15 April. Als het probleem dan niet is opgelost krijgen mijn ouders hun oude kastje retour. Dus, ben benieuwd!

sk
door skybird - Apr 13, 2023 om 09:12
16 Antwoorden / 3 Vragen

Ik heb al meer dan een jaar storing, om de haverklap geen verbinding Internet. Heb er al tig keer over gebeld, maar weten nooit een oplossing dan op mijn kosten een monteur langs te sturen. Nou ja zeg, KPN zorgt voor een slechte verbinding en dan moet ik de monteur gaan betalen! Ik betaal elke maand mijn abonnementsgeld en verwacht wel een behoorlijke verbinding. Heb ook al regelmatig gevraagd om een nieuw modem, maar daar ligt het niet aan volgens hen. Kortom, KPN komt mij flink mijn neus uit! Ze kunnen verdikkie toch uitlezen hoevaak op een dag mijn internet verbreekt?? Krijg ook vaak dames aan de lijn die er volgens mij ook nauwelijks verstand van hebben. Dan is het 'een ogenblikje' en dat ogenblikje duurt dan zo lang dat je bijna op wil hangen.Zelf los ik zo'n storing nu maar op door het herstelknopje van dat modem in te drukken wat soms helpt en soms niet. Een bron van ergernis! Ik heb een Experia Box v10

hidkees
door hidkees - Apr 13, 2023 om 10:59
41 Antwoorden / 5 Vragen

Ik heb de nieuwe KPN-box al ongeveer een half jaar. De televisie werkt perfect, maar internet via Wifi valt af en toe weg, van een paar seconden tot een paar minuten.