shinchan
door shinchan Jul 1, 2005 om 16:20
Elektronica & tv

Logitech Z680 of Z5500

Ik heb een vraagje me neefje wil een speakerset kopen en hij zegt hij
wil een z680 of een z5500 kopen. maar hij weet niet wat het verschil is
ik zelf ook niet. ik hoop dat jullie het weten want in de media markt
zeggen ze dat ze het zelfde zijn :S.

959 8 Rapporteer

freya
door freya - Jul 1, 2005 om 17:18
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo shinchan,

De z5500 is de opvolger van de z680. De subwoofer is geloof ik iets groter geworden, maar de specificaties ontlopen elkaar nauwelijks. Het lijkt me het verstandigst om de prijs de doorslag te laten geven. Dus vind je van één van de twee een aanbieding, ga daar dan voor.

m.vr.gr. Freya

shinchan
door shinchan - Jul 1, 2005 om 21:37
18 Antwoorden / 7 Vragen

heeft de z5500 ook Dolby® Surround Pro Logic II? Want ik snap niet dat de z680 een tientje duurder kost.

freya
door freya - Jul 1, 2005 om 23:02
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Volgens de specificaties wel. Via onderstaande link kun je zelf de specificaties bekijken. Als de Z5500 goedkoper is zou ik daar voor gaan. Freya

Specificaties Z5500

shinchan
door shinchan - Jul 2, 2005 om 13:26
18 Antwoorden / 7 Vragen

En welke geluidskaart moet hij kopen, welke raad jij aan?

freya
door freya - Jul 2, 2005 om 14:21
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Als hij al geluid op het moederbord heeft hoeft hij helemaal geen geluidskaart te kopen. Als het alleen maar gaat om geluid bij spelletjes, DVD films en mp3 tjes, dan voldoet dat prima. (heb zelf ook geen aparte geluidskaart) Heb in het verleden altijd kaarten van Creative gehad (de soundblasters in diverse uitvoeringen) en heb daar nooit problemen mee gehad. Freya

shinchan
door shinchan - Jul 2, 2005 om 14:41
18 Antwoorden / 7 Vragen

Hij heeft een race stuurtje dang heeft hij wel een losse geluidskaart.

shinchan
door shinchan - Jul 2, 2005 om 16:13
18 Antwoorden / 7 Vragen

ik heb hem net effe bog gebeld en hij heeft een foto gestuurd en ik zie
dat hij een optische uitgang op de achter van zijn pc heeft dus
eigenlijk hoeft hij geen geluidskaart te kopen als het goed is tog.

freya
door freya - Jul 2, 2005 om 16:22
10999 Antwoorden / 1 Vragen

In de specificaties staat te lezen dat er een optische ingang op zit, dus hij kan d.m.v. een optisch kabeltje het setje zonder problemen aansluiten. Freya