sl
door slijkhuis Aug 23, 2005 om 20:26
Elektronica & tv

Medion autoradio met Bleutooth

Bij Trekpleister drogisterijen is op dit moment een Medion Autoradio/CD/MP3 met Bleutooth te koop voor 159.00 euro. Volgens de site van Medion kun je deze radio gebruiken als handfree carkit voor je mobiele telefoon. Zijn er mensen die mij kunnen zeggen of deze radio voldoet. De prijs is wel erg aantrekkelijk t.o.v. een A-merk waarvoor ongeveer 500,00 euro wordt gevraagd.

551 2 Rapporteer

NatureTravel
door NatureTravel - Aug 24, 2005 om 12:29
646 Antwoorden / 8 Vragen

De vraag is of de radio aan uw wensen voldoet.

Het is niet onbelangrijk om de radio eerst even goed te bekijken en indien mogelijk werkend te zien, zodat u zelf kunt beoordelen of e.e.a. aan uw verwachtingen voldoet. Zelf ben ik kritisch waar het gaat om geluid, ik heb daardoor hoge verwachtingen van iets wat ik aanschaf. Als u ook hoge verwachtingen heeft, dan denk ik niet dat Medion voor u de juiste keus is.

Opgemerkt mag worden dat Medion problemen heeft gehad (en mogelijk nog steeds heeft) met het verwerken van klachten en reparaties, in combinatie met veel teruggestuurde produkten.

ro
door robdevisser - Oct 25, 2005 om 00:41
2 Antwoorden / 2 Vragen

Als je een audio Apparaat van een A merk koopt is dit apparaat gecontroleerd op bijvoorbeeld 25 punten. Als je een audio apparaat koopt van een B of C merk is dit apparaat op respectievelijk 15 0f 10 punten gecontroleerd. Dit wil zeggen dat een apparaat van een B of C merk koopt (een Medion is echt een C merk) is hij dus op minder punten gecontroleerd. Dit wil dus helemaal niet zeggen dat hij kwalitief van een mindere kwaliteit is maar de kans daarop is dus altijd (iets) groter dat hij (minder) goed is maar het kan dus ook zijn dat het wel van goede kwaliteit is .

Bluetooth is trouwens een (geweldig) systeem  waarmee je GRATIS binnen een straal van 10 meter gegevens kunt versturen van het ene naar een ander apparaat.