ForumEmperor247
door ForumEmperor247 Sep 25, 2018 om 20:18
Elektronica & tv

Mijn AEE LYFE Camera neemt niet op, wat kan ik doen?

Ik heb een probleem met mijn AEE LYFE Silver actioncam,hij neemt namelijk niet op en maakt geen foto's.
De opnameknop is ook de aan/uit knop.
De aan/uit functie werkt wel maar de opnameknop niet, dus waar ligt het probleem volgens jullie?
Aan de software of aan de Actioncam zelf?
Zijn er vragen? Reageer dan gerust.
Ik hoop jullie met deze informatie geholpen te hebben om mijn probleem op te kunnen lossen.

1775 5 Rapporteer

marita5
door marita5 - Sep 25, 2018 om 21:08
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Forumemperor247 ,

Misschien heeft u iets aan de handleiding , deze is wel in het engels .

https://www.aeeusa.com/media/wysiwyg/userManuals/silver_menual.pdf

Topantwoord

me
door mein33 - Sep 27, 2018 om 10:05
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Ik heb een probleem met mijn AEE LYFE Silver actioncam,hij neemt namelijk niet op en maakt geen foto's.
De opnameknop is ook de aan/uit knop.
De aan/uit functie werkt wel maar de opnameknop niet, dus waar ligt het probleem volgens jullie?
Aan de software of aan de Actioncam zelf?

Het zou dus aan de opnameknop kunnen liggen, maar ook een andere (niet genoemde) oorzaak zou de reden van het niet finctioneren kunnen zijn.
Uw probleem via dit forum oplossen zal zo eenvoudig niet zijn, een erkend vakman (m/v) zal zeer waarschijnlijk eerder het door u gewenste resultaat geven.

ForumEmperor247
door ForumEmperor247 Sep 30, 2018 om 16:03
9 Antwoorden / 20 Vragen

@Mein33, bedankt voor de oplossing.
Maar kan ik het dan het beste terugbrengen en het laten repareren door de winkel waar ik het heb gekocht?
Want ik denk dat er geen vakman is in actioncams.

Topantwoord

me
door mein33 - Sep 30, 2018 om 17:56
5658 Antwoorden / 28 Vragen

DOOR FORUMEMPEROR247 30 SEP. 2018 OM 16:03

@Mein33, bedankt voor de oplossing.
Maar kan ik het dan het beste terugbrengen en het laten repareren door de winkel waar ik het heb gekocht?
Want ik denk dat er geen vakman is in actioncams.

@Ts.

Helaas blijkt een oplossing of zelfs een hint in die richting, hier niet beschikbaat te zijn, maar ja het is hier dan ook geen  "Repair café".
Terug naar de winkelier dan maar en die zal uw actioncam vast en zeker weer tot actie kunnen brengen.

Succes en vr.gr.

ForumEmperor247
door ForumEmperor247 Sep 30, 2018 om 18:34
9 Antwoorden / 20 Vragen

Bedankt voor uw oplossing Mein33, ik ga de actioncam terugbrengen naar de winkel.
Dus mijn vraag is beantwoord.

ForumEmperor247
door ForumEmperor247 - Oct 27, 2018 om 16:16
9 Antwoorden / 20 Vragen

Ik heb mijn camera inmiddels teruggebracht naar de winkel, en ik zal binnenkort een nieuwe uitzoeken.
Dus dat betekent dat de probleem is opgelost.
Bedankt voor jullie tijd!