li
door lidavdkroft Oct 23, 2009 om 14:33
Elektronica & tv

MIO NAVIGATIESYSTEEM

HALLO HULPTROEPEN!

IK HEB EEN MIO NAVIGATIESYSTEEM. AL EEN OUDER TYPE, MAAR DOET WAT HIJ MOET DOEN DUS BEN ER VERDER HEEL TEVREDEN MEE. NU GEBEURT HET STEEDS VAKER, DAT HIJ EEN PIEPJE GEEFT BIJ CAMERA'S, WAT OOK MOET, MAAR ER KOMT NU EEN SOORT RATELEND PIEPJE BIJ, WAT LANG AANHOUDT. IK WEET NIET WAT HIERMEE WORDT AANGEGEVEN EN KAN HET IN DE HANDLEIDING OOK NIET VINDEN. WEET IEMAND WAT ER MET DIT RATELEND GEPIEP BEDOELD WORDT? ZELF DENK IK DAT HET EEN TRAJECTCONTROLE ZOU KUNNEN ZIJN, MAAR IK WEET DIT GRAAG ZEKER.

ALVAST BEDANKT VOOR DE REACTIE.

VRIENDELIJKE GROET, LIDA

280 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 23, 2009 om 20:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag lia,

Wellicht vind je het antwoord op jouw vraag via de hiervolgende link:

MIOLINK

Sukses en groeten, ReadAC.

ve
door verwijderd - Oct 23, 2009 om 20:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag Lida, "AL EEN OUDER TYPE" ga er eens mee lags een Mio dealer, en laat je eens adviseren of je mogelikerwijs niet beter uit bent met een laatste software-update, of, als dee software ter duur is, niet beter een ander navigatiesysteempje aan kunt gaan scahffen, de prijzen liggen nu in verhouding tot enige jaern geleden (2004-2005) heel erg gunstig, in 2005 (Juni) betaalde ik voor de Mio 269 nog 500 euro, nu koop je een supernavigatie systeem voor nog geen 150 euro, de software is vaak veel te duur, om te gan zeggen, doe mij maar een 'upgrade' , zo is het wél! Ik gind met zo'n 'verouderd'systeem niet meer 'klooien'...nog niet misschien meer!

Mvgr. Henri

ve
door verwijderd - Oct 23, 2009 om 21:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Lida,

Bij de Algemene instellingen klik je op Opties naast "Activeer Flitspalen"
Bij Audiowaarschuwing staat nu waarschijnlijk "Bij het naderen" geselecteerd.
Als je dit op "Simpel" zet, dan moet het weer goed zijn.

Groet, Dirck

ve
door verwijderd - Oct 24, 2009 om 14:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

I'm sorry voor de typefouten! (voutje mijnerzijds..)

Gr. Henri

ve
door verwijderd - Oct 24, 2009 om 14:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

dank je wel Dirk, ik ga het eens uitvogelen.

gr. Lida