No
door Noa1960 Jun 18, 2017 om 19:26
Elektronica & tv

NLE...verschuilt zich achter KPN Voorwaarden

Recent het NLE instalatie pakket ontvangen...blijkt er een "kabel" toegevoegd voor de interactieve tv....verwachten ze serieus van mij dat ik een ( te korte" kabel dwars door mijn woonkamer leg om tv te kunnen ontvangen? ...de kabel haalt niet eens mijn gang...ieder respectabele tv en internet provider voorziet zijn klanten met een draadloze tv verbinding...op mijn vraag  of dit serieus hun bedoeling is...werd ik naar de KPN leveranceer verwezen....
wat een afgang.. en wat een domper....
Beste NLE....ik ben met de beste bedoelingen een contract met u aan gegaan...maar u levert ....NIETS

2277 6 Rapporteer

ne
door neodutchio - Jun 18, 2017 om 19:29
5152 Antwoorden / 12 Vragen

Iedere respectabele tv en internet provider voorziet zijn klanten met een draadloze tv verbinding? Waar heeft u dat gehoord? TV gaat altijd via bekabeling en kan, op eigen kosten, draadloos gemaakt worden. Er is geen enkele provider die gratis een draadloze tv set kado doet van minimaal €100.

Gr
door Grunn1 Jun 18, 2017 om 19:38
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Ik denk dat ie WiFi verbinding bedoeld. Waarschijnlijk een modem zonder WiFi gekregen en kan die geen interactieve tv ontvangen.

Cookies
door Cookies Jun 18, 2017 om 19:45
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ik lees op de NLE site dat een modem met wifi geleverd wordt: "Om er voor te zorgen dat je altijd en overal een snelle WiFi-verbinding hebt, leveren wij standaard een V10-modem."

ne
door neodutchio Jun 18, 2017 om 20:17
5152 Antwoorden / 12 Vragen

Modem heeft nagenoeg altijd wifi. Interactieve tv gaat via een kabel, maar kan je ook speciale stekkers voor krijgen om het draadloos te maken. Deze stekkerset voor 2 tv's kost om en nabij de € 100. Dit is een extra optie, geen standaart iets. Waarschijnlijk gaat TS straks klagen dat de draadloze verbinding met de tv slechter is als gewenst. Bij draadloos kijken gaat de kwaliteit wat achteruit.

ha
door halex - Jun 18, 2017 om 20:54
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Jammer dat u vooraf niet geïnformeerd hebt naar de inhoud van het installatiepakket, dan was u nu niet verrast geweest. Graag verneem ik van u de providers die gratis een draadloze set leveren. Ik wil zelf wellicht ook overstappen, maar ik heb kennelijk de providers die zo'n actie hebben nog niet ontdekt.

tijger1
door tijger1 - Jun 18, 2017 om 21:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen

NLE verwacht helemaal niets van u. U mag rustig in de gang of de meterkast tv gaan kijken.

Gerry1969
door Gerry1969 - Jun 18, 2017 om 22:41
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Goh wat is coaching toch fijn, ligt standaard in meterkast, huiskamer en vaak nog wel in andere ruimte.
Geen matig beeld vanwege slechte draadloze apparatuur en hoge snelheid toe.

gerbera
door gerbera - Jun 19, 2017 om 22:00
7364 Antwoorden / 14 Vragen

NLE is er heel sterk in om naar een ander te verwijzen. De voorwaarden van KPN zijn hier niet van toepassing, wel de voorwaarde van NLE. NLE maakt slechts gebruik van het KPN netwerk, niets meer en niets minder.
verwachten ze serieus van mij dat ik een ( te korte" kabel dwars door mijn woonkamer leg om tv te kunnen ontvangen?
Niemand verwacht dat van u, heeft ook geen zin tenzij u de TV zodanig verplaatst dat de kabel wel lang genoeg is. Neem aan dat de bijgeleverde kabel 10mtr is. Wilt u een langere zal u daar zelf voor moeten zorgen.
Beste NLE....ik ben met de beste bedoelingen een contract met u aan gegaan...maar u levert ....NIETS
Da's niet waar, NLE heeft u het pakket geleverd, dat u daar niets mee kan is hun pakkie aan niet.
Misschien een optie het ISRA punt, met een verlengkabeltje, te verplaatsen zodat het modem wat dichter in de buurt van de TV komt.

panter22
door panter22 - Jun 20, 2017 om 19:40
6599 Antwoorden / Vragen

Je werd naar de KPN leverancier verwezen. En die verkoopt de draadloze verbindingsset.