Odido internet,tv
Ik hen vanaf half okt problemen met odido en wordt niets mee gedaan wat kan ik hieraan doen
Klacht indienen, uitleggen hoe lang het al niet werkt, een ultimatum stellen en aankondigingen dat je het contract wilt ontbinden wegens niet leveren van beloofde diensten. Als ze het oplossen klaar, als ze het niet oplossen het contract ontbinden of naar de geschillencommissie.
En dan maar hopen dat het probleem niet bij TS zelf zit.
Dat zal dan wel blijken toch. TS wordt iig gedwongen zijn klachten duidelijk op papier te zetten en het bedrijf gedwongen daar op te antwoorden. Mocht dat voor partijen dan nog niet duidelijk zijn wie nou wat verkeerd doet kijkt er een onafhankelijke derde naar. Één grote win-win.
Ik lees geen bepaalde storing, wat u kunt proberen is het modem opnieuw opstarten na 1 minuut uit, ook van de stroom. Verder kunt u zelf alle verbindingsstekkers nazien of die er ook goed inzitten. Even eruit en er weer in. Dan heeft u alles gedaan wat u kunt.
https://www.odido.nl/service/veelgestelde-vragen/wat-is-het-telefoonnummer-van-de-odido-service/000217108#:~:text=Dan%20kan%20je%20ons%20bellen,je%20een%20aanbod%20willen%20doen.
Het probleem inhoudelijk beter beschrijven geeft mensen en klantenservice een idee wat er aan de hand is en wat een oplossing zou kunnen zijn of welke stappen je het beste zou kunnen doen. Probeer de klachten eens goed te omschrijven zodat er goede advies gegeven kan worden?
Ik heb in september 2023 een aanvraag gedaan bij ODIDO voor glasvezel, op dit moment is er nog niets opgeleverd, men kan geen concrete datum aangeven wanneer dit wel gaat gebeuren, hiervoor is men afhankelijk van Dutch Fiber, m.a.w. ODIDO verkoopt abonnementen die ze voor het moment niet kunnen leveren omdat er geen ruimte is op de kabel van Dutch Fiber, er is net als bij energie een verschil tussen leverancier van energie (eneco) een de netwerkaanbieder. (Stedin).
Een kabel word pas aangelegd als er voldoende animo is. Zodra de vraag groot genoeg is zal er een vergunning aangevraagd moeten worden en kan er daarna begonnen worden met graven.
Maar zo lang er niets aangesloten is hoeft u niet te betalen.
Zonder te weten wat de klachten zijn , is er geen zinnig antwoord te geven op de vraag. Opnieuw installeren en de aansluitingen van de kabels controleren is een optie om zeker te weten dat de oorzaak niet bij jou zit.De telefoonkabel RJ 11 naar je modem vervangen zou je probleem kunnen oplossen.
De vraag is van 16 dec 2023 , lijkt mij dat het probleem na 7 maanden wel opgelost zal zijn .
Ik zag het te laat om mijn antwoord te verwijderen. Ik lees overigens nergens dat het probleem is opgelost .Beschouw het antwoord maar als tip om problemen met internet op te lossen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Mag mijn tandarts mij weigeren als ik mijn tanden bij een specialist behandel
Beste Kassa,
Ik heb een vraag over de rechten van een patiënt bij het kiezen van tandheelkundige zorg.
Ik sta momenteel ingeschreven bij mijn huidige tandarts en heb een plakbrug bij mij voortanden die vervangen moet worden en een gehele restauratie van mijn kiezen.
Voor mijn inschrijving bij deze tandarts had ik al aangegeven dat ik ook gesprekken had lopen bij een
...
Lees meer
Wielerflits zoekt telefoonnummers van anonieme gebruikers op
De afgelopen dagen heeft de hoofdredacteur van Wielerflits anonieme forumleden gebeld. Dit met betrekking tot reacties onder een nieuwsbericht waarbij de website bekritiseerd werd op slechte journalistiek. De hoofdredacteur licht zijn werkwijze zelf netjes toe:
"(Gebruikers)naam intikken in de zoekmachine. Paar slimme zoektermen en je vindt vaak een adres of 06."
Zie hier bijvoorbeeld
...
Lees meer
Meer mensen problemen met huismerk PrintAbout?
7 jaar lang print ik dagelijks met 2 grootformaat Canon printers met de originele Canon cartridges.
In al deze jaren slecht 1 printkop moeten vervangen.
Na een aankoop bij PrintAbout werd ik net als velen telefonisch benaderd of ik het huismerk niet wou proberen.
Ze beloven zelfde kwaliteit en levenslange garantie en dan voor minder geld.
Te mooi om waar te zijn? Ja inderdaad!
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer