ca
door carolle-arnhem Aug 22, 2011 om 09:16
Elektronica & tv

Oproep aangifte?

Naar aanleiding van mijn ervaringen met het Arnhems Witgoed Direct Sevice van De Heer [edit -red.] heb ik 20 augustus 2011 aangifte gedaan van oplichting bij de politie in Arnhem.
Deze man moet gestopt worden om nog meer mensen te duperen met zijn gladde praatjes.
In goed vertouwen
24 mei afwasmachine en koelkast besteld bij hem, gelijk het hele bedrag op zijn aandringen van 943,00 euro betaald. (stom)
koop is daarna ontbonden, Ondanks de belofte van de heer [edit ] en schriftelijke toezegging dat hij zou crediteren, geen reactie op mails en aangetekende brieven enz.
Nooit gelijk geld geven, ook geen aanbetalingen!!
Ik roep iedereen op met dezelfde ervaringen aangite te doen in arnhem.

2399 13 Rapporteer

tdehond
door tdehond - Aug 22, 2011 om 09:58
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Misschien is een rechtzaak een overweging waard om de vordering kracht bij te zetten of inschakeling van een incasso bureau.
voorbeeld: incassobureau: klik

Wel alles goed doorlezen ( a.v. + tarieven) voordat u besluit hiermee in zee te gaan.

vladja
door vladja - Aug 22, 2011 om 10:58
8293 Antwoorden / 27 Vragen

tdehond,

Dit soort mensen heeft maling aan een incassobureau, omdat ze weten dat het slechts blaffende honden zijn met geen macht (ze kunnen niet bijten). Zonde om daar enige cent aan te verspillen, want de rekening moet toch door iemand betaald worden.

Vladja

tdehond
door tdehond - Aug 22, 2011 om 11:14
4744 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=vladja schreef op maandag 22 aug 2011, 10:58]tdehond,

Dit soort mensen heeft maling aan een incassobureau
Vladja

Ik heb 2 alternatieven gegeven. Een bedrijf laten weg komen met een bedrag van 943 euro lijkt mij niet zo'n goede optie.
Het is echter aan de vraagsteller of deze actie onderneemt.

ca
door carolle-arnhem - Aug 22, 2011 om 12:07
3 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor de reactie en de link, ik heb inderdaad een incassobureau ingeschakeld. Ik ga er alles aan doen om de 943.00 euro terug te krijgen.
Ik meen dat ik sterk sta vanwege de schriftelijke toezegging!
Deze man en zijn ``telefoniste``, die ook niet onschuldig is, haalt alles uit de kast om mensen op te lichten.
Hoe meer mensen ook aangiften doen bij de politie in Arnhem, hoe sneller deze man gestopt kan worden met zijn oplichtingspraktijken.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Aug 22, 2011 om 13:54
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Ik vraag me af waar je deze artikelen besteld hebt?
AWDS overigens maar een vage site en het adres waar de winkel zou moeten zijn is een huis midden in een woonwijk.

hutch
door hutch - Feb 6, 2012 om 23:15
4517 Antwoorden / 29 Vragen

Dag Carolle,

we zijn ondertussen bijna een half jaar verder. Ik ben erg benieuwd hoe de stand van zaken is m.b.t. tot dit malafide 'bedrijf'.

En die 'Yor' . . . . (of het is die eigenaar zelf, of een loopjongetje - vriendinnetje van hem, die in opdracht schrijft - voor waarschijnlijk 2 eurootjes ;-) ), nou ja, iedereen begrijpt wat dit voor een figuur is. Maar eerlijk gezegd, blijft het altijd leuk, als dergelijke figuren reageren en denken dat wij hier intrappen. Kun je tenminste nog eens lachen.

Dat hij het woord 'respectloos' nog durft te gebruiken....!!! Zal wel niet weten wat dat woord betekent.

Maar hij geeft wel ronduit toe, dat dit ***'bedrijf' verkeerd bezig is, gezien zijn uitspraak: "dat dit bedrijf ook hele goeie dingen doet . . . . "

Misschien kan hij duidelijk uitleggen, wat bedoeld wordt met die zogenaamde 'hele goeie dingen'......?

Oh ja: hij kent dat bedrijf al 14 jaar en die eigenaar 30 jaar????? Dus pas na 16 jaar komt hij er achter, wat voor een 'bedrijf' hij runt? Hoezo: eigenaar kennen?

Gr. Hutch

ge
door gerardderksen - Apr 19, 2012 om 17:47
1 Antwoorden / 0 Vragen

Deze [edit]werkt samen met zijn ex vrouw, dit is de zogenaamde "telefoniste" en zij werkt vanuit huis( [edit]) en zij zit wel degelijk in het complot.
Zij heeft een hele grote bek en deinst er niet voor terug om mensen van de deur af te blaffen.
De enige remedie tegen deze oplichters is om sowieso aangifte te doen bij politie Gelderland Midden (meeste gedupeerden komen uit de omgeving van Arnhem) en aan iedereen te vertellen niet met hen in zee te gaan.
Vergeet niet dat digitaal aangifte doen niet mogelijk is omdat het hier oplichting betreft.
De werkwijze van deze [edit]is bij iedereen hetzelfde, alleen SMSen en hij bepaalt wanneer er contact gemaakt wordt.
Hij brengt altijd annuleringskosten in rekening, ook al mag hij dat wettelijk niet als je dat buiten de wettelijke termijn van 4 tot 6 weken doet.
Je moet dreigen en dit ook iin de praktijk brengen omdat ze van dreigen alleen niet onder de indruk raken.
Het is wel jammer te weten dat mensen onze berichten pas lezen als ze gaan zoeken naar de oplichtingspraktijken van [edit] maar dan ben je de centen al kwijt..............
DOE ALTIJD AANGIFTE OMDAT DE POLITIE MET WEINIG AANGIFTES NIETS DOET !!!!!

yo
door yor_1 - Apr 19, 2012 om 17:49
3 Antwoorden / 0 Vragen

raar wat er geschreven word over awds ik doe al jaren zaken met hun en ben nog nooit benadeeld ,ik vraag me af waarom dit bedrijf om zeep geholpen word door jullie als ik hun was had ik juridische informatie ingewonnen,want wat jullie doen kan echt niet

=gerardderksen schreef op donderdag 29 sep 2011, 12:41: [edit]) werkt samen met zijn ex vrouw, dit is de zogenaamde "telefoniste" en zij werkt vanuit huis( [edit]) en zij zit wel degelijk in het complot.
Zij heeft een hele grote bek en deinst er niet voor terug om mensen van de deur af te blaffen.
De enige remedie tegen deze oplichters is om sowieso aangifte te doen bij politie Gelderland Midden (meeste gedupeerden komen uit de omgeving van Arnhem) en aan iedereen te vertellen niet met hen in zee te gaan.
Vergeet niet dat digitaal aangifte doen niet mogelijk is omdat het hier oplichting betreft.
De werkwijze van deze [edit] is bij iedereen hetzelfde, alleen SMSen en hij bepaalt wanneer er contact gemaakt wordt.
Hij brengt altijd annuleringskosten in rekening, ook al mag hij dat wettelijk niet als je dat buiten de wettelijke termijn van 4 tot 6 weken doet.
Je moet dreigen en dit ook iin de praktijk brengen omdat ze van dreigen alleen niet onder de indruk raken.
Het is wel jammer te weten dat mensen onze berichten pas lezen als ze gaan zoeken naar de oplichtingspraktijken van [edit] maar dan ben je de centen al kwijt..............
DOE ALTIJD AANGIFTE OMDAT DE POLITIE MET WEINIG AANGIFTES NIETS DOET !!!!![/quote
=gerardderksen schreef op donderdag 29 sep 2011, 12:41: De [edit]
Zij heeft een hele grote bek en deinst er niet voor terug om mensen van de deur af te blaffen.
De enige remedie tegen deze oplichters is om sowieso aangifte te doen bij politie Gelderland Midden (meeste gedupeerden komen uit de omgeving van Arnhem) en aan iedereen te vertellen niet met hen in zee te gaan.
Vergeet niet dat digitaal aangifte doen niet mogelijk is omdat het hier oplichting betreft.
De werkwijze van deze [edit] is bij iedereen hetzelfde, alleen SMSen en hij bepaalt wanneer er contact gemaakt wordt.
Hij brengt altijd annuleringskosten in rekening, ook al mag hij dat wettelijk niet als je dat buiten de wettelijke termijn van 4 tot 6 weken doet.
Je moet dreigen en dit ook iin de praktijk brengen omdat ze van dreigen alleen niet onder de indruk raken.
Het is wel jammer te weten dat mensen onze berichten pas lezen als ze gaan zoeken naar de oplichtingspraktijken van [edit] dan ben je de centen al kwijt..............
DOE ALTIJD AANGIFTE OMDAT DE POLITIE MET WEINIG AANGIFTES NIETS DOET !!!!!

ca
door carolle-arnhem - Apr 19, 2012 om 17:50
3 Antwoorden / 1 Vragen

t.a.v. Hutch

Ik heb mijn geld, 943,00 euro nog steeds niet, ondanks incassobureau.
Deze man en zijn ex of Yor heeft overal lak aan!

Enkele citaten uit een e-mail van j.l. van 16 juni 2011 van de eigenaar van AWDS aan mij.

Ik vind het ronduit schandalig dat u de telefoniste hierop aanvalt. Dat vind ik respectloos en wordt niet getolereerd en ik blijf bij mijn standpunt dat u uw excuses moet aanbieden voor deze uitlatingen, deze gingen echter te ver.
De heer [edit] gaat verder in zijn mail.
Mocht u dit nalaten, dan verzoek ik u elders apparatuur aan te schaffen. Ik zal de administratie opdracht geven te crediteren.
Dit was en is de bedoeling van hem, van de koop afkomen als het geld binnen is, meestal 10%, bij mij, het hele bedrag van 943,00 euro!
Dit is zijn bedoeling, van de koop afkomen als het geld binnen is

yo
door yor_1 - Apr 19, 2012 om 17:53
3 Antwoorden / 0 Vragen

sorry gerard nog even een aanvulling op mijn eerdere bericht,je bent in mijn ogen verkeerd bezig je vergeet blijkbaar dat dit bedrijf ook hele goeie dingen doet voor zijn klanten,dat je deze persoon een oplichter noemt vind ik ronduit uit schandalig en erg laag bij de grond maar ja jij moet ook wat te doen hebben jammer en respectloos vind ik dit

=gerardderksen schreef op donderdag 29 sep 2011, 12:41 [edit:
Zij heeft een hele grote bek en deinst er niet voor terug om mensen van de deur af te blaffen.
De enige remedie tegen deze oplichters is om sowieso aangifte te doen bij politie Gelderland Midden (meeste gedupeerden komen uit de omgeving van Arnhem) en aan iedereen te vertellen niet met hen in zee te gaan.
Vergeet niet dat digitaal aangifte doen niet mogelijk is omdat het hier oplichting betreft.
De werkwijze van deze [edit]is bij iedereen hetzelfde, alleen SMSen en hij bepaalt wanneer er contact gemaakt wordt.
Hij brengt altijd annuleringskosten in rekening, ook al mag hij dat wettelijk niet als je dat buiten de wettelijke termijn van 4 tot 6 weken doet.
Je moet dreigen en dit ook iin de praktijk brengen omdat ze van dreigen alleen niet onder de indruk raken.
Het is wel jammer te weten dat mensen onze berichten pas lezen als ze gaan zoeken naar de oplichtingspraktijken van [edit]maar dan ben je de centen al kwijt..............
DOE ALTIJD AANGIFTE OMDAT DE POLITIE MET WEINIG AANGIFTES NIETS DOET !!!!!

yo
door yor_1 - Apr 19, 2012 om 17:53
3 Antwoorden / 0 Vragen

hoi carolle ik ken dit bedrijf al ruim 14 jaar en de eigenaar al 30 jaar mijn ervaring is dat eigenaar altijd voor een oplossing in is en mensen duperen zoals je schrijft komt niet voor bij hem.schrijf hem maar een brief en ik garandeer je dat dit netjes word opgelost.

=carolle-arnhem schreef op maandag 22 aug 2011, 09:16: Naar aanleiding van mijn ervaringen met het Arnhems Witgoed Direct Sevice van De Heer [edit]heb ik 20 augustus 2011 aangifte gedaan van oplichting bij de politie in Arnhem.
Deze man moet gestopt worden om nog meer mensen te duperen met zijn gladde praatjes.
In goed vertouwen
24 mei afwasmachine en koelkast besteld bij hem, gelijk het hele bedrag op zijn aandringen van 943,00 euro betaald. (stom)
koop is daarna ontbonden, Ondanks de belofte van de heer [edit] en schriftelijke toezegging dat hij zou crediteren, geen reactie op mails en aangetekende brieven enz.
Nooit gelijk geld geven, ook geen aanbetalingen!!
Ik roep iedereen op met dezelfde ervaringen aangite te doen in arnhem.

gr
door greengrow - Jan 6, 2013 om 20:36
2 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=carolle-arnhem schreef op dinsdag 7 feb 2012, 08:55]t.a.v. Hutch

Ik heb mijn geld, 943,00 euro nog steeds niet, ondanks incassobureau.
Deze man en zijn ex of Yor heeft overal lak aan!

Enkele citaten uit een e-mail van j.l. van 16 juni 2011 van de eigenaar van AWDS aan mij.

Ik vind het ronduit schandalig dat u de telefoniste hierop aanvalt. Dat vind ik respectloos en wordt niet getolereerd en ik blijf bij mijn standpunt dat u uw excuses moet aanbieden voor deze uitlatingen, deze gingen echter te ver.
De heer [edit] gaat verder in zijn mail.
Mocht u dit nalaten, dan verzoek ik u elders apparatuur aan te schaffen. Ik zal de administratie opdracht geven te crediteren.
Dit was en is de bedoeling van hem, van de koop afkomen als het geld binnen is, meestal 10%, bij mij, het hele bedrag van 943,00 euro!
Dit is zijn bedoeling, van de koop afkomen als het geld binnen is

gr
door greengrow - Jan 6, 2013 om 20:51
2 Antwoorden / 0 Vragen

Hetzelfde is mij overkomen, gelukkig heb ik "slechts" de helft van de aankoopsom aan [edit redactie] betaald. Na vele aangetekende brieven nooit iets gecrediteerd gekregen, ondanks zijn toezegging. Overleg met een advocaat en incassobureau leidde tot de conclusie dat de kosten om hem juridisch aan te pakken hoger zijn dan mijn verlies. Daarom heb ik besloten hier geen (negatieve) energie meer in te steken. Suggesties van vrienden om hem een flink onder handen te nemen heb ik naast me neergelegd. Heeft hij geluk mee. Bij de KvK werd mij gezegd om dit via Radar of Kassa aan de kaak te stellen. Goed dat dit al gebeurt. Ik ga nu alsnog aangifte doen.