tr
door trudy Feb 13, 2004 om 21:47
Elektronica & tv

Oproep voor reacties niet goed werkend dig.cam.Medion.

Ook ik heb zeer slechte ervaringen met de camera Medion MD 2998. Reeds doorgegeven aan de redactie van Kassa On-Line met het verzoek om te onderzoeken hoeveel klachten er eigenlijk landelijk zijn, met velen staan we sterk! Dus bij deze het verzoek om te reageren indien u ook klachten heeft. Dank!

970 8 Rapporteer

gery
door gery - Apr 16, 2004 om 12:38
504 Antwoorden / 8 Vragen

Zet dit ook maar op het forum, wie weet krijg je nog meer reacties. Succes, Gery.

vo
door vonck051 - Apr 16, 2004 om 12:38
1 Antwoorden / 0 Vragen

mijn camera MD 2998 heeft het ook twee keer laten afweten.regelmatig moet de CF-card geformatteerd worden in een PC-card-reader.In de camera kan dit niet omreden deze niets meer doet.Na formatteren gaat het weer een tijdje goed.

tr
door trudy - Apr 16, 2004 om 12:38
1 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor uw reactie, dankzij kassa heb ik de camera maandag (n.a.v. de uitzending) geretourneerd bij de Aldi & geld terug ontvangen.

pa
door patje - Apr 16, 2004 om 12:38
2 Antwoorden / 1 Vragen

Ik wil me graag aan het rijtje toevoegen, maar ik denk dat het rijtje in werkelijkheid veel langer zou kunnen zijn.
Mijn verhaal gaat namelijk zo(zal het kort houden):
Op de dag dat de medion md 2998 in de aldi uitkwam heb ik deze meteen bemachtigd en uitgeprobeerd. Na 3 dagen begaf de automatische zoom het opeens...
Ik meteen terug naar de overvolle winkel(misschien maar goed ook,want dan heb je meer kans dat ze je snel een nieuwe in je handen duwen voordat heel de wereld het gehoord heeft). Ik naar huis, proberen...
De dag daarop begaf de flitser het opeens!!!
Ik weer terug, in een volle winkel en liet het deze keer aan de verantwoordelijke zien, waarop hij natuurlijk antwoorde dat ik de enige ben van de 100-den die problemen heeft, maaaar ik heb een nieuwe gekregen die het gelukkig nog steeds doet en had hij het dan weer niet gedaan dan had ik mijn geld terug gekregen. Na de reportage op tv heb ik nu toch wel een gevoel gekregen dat deze van minder goede kwaliteit camera het opnieuw, elk moment kan begeven. Hopelijk over een jaar of ... 10...
Patrick

se
door septies - Apr 16, 2004 om 12:38
1 Antwoorden / 0 Vragen

Wij hebben ook problemen met onze medion camera maar het betrefd hier een medion MD 7425

li
door lion - Apr 16, 2004 om 12:38
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik heb bij de Aldi een Medion dig camera gekocht en had al na 3 dagen de pech dat ineens mijn LCD-scherm defect ging. Ik heb toen contact opgenomen met Medion en die zegden me een nieuwe camera toe. Na 4 weken wachten kreeg ik de camera weer retour met de mededeling dat de reparatie hoger uit zou vallen dan de nieuwprijs van de camera. Dit zou niet onder de garantie vallen. Ik ben benieuwd of ze hun standpunt nu wijzigen nu er zoveel klachten zijn binnengekomen over dit type camera. Als Medion zelf niet met een oplossing komt, schakel ik de rechtsbijstandverzekering in. Succes allemaal en ik hoop dat Medion dit netjes afhandelt

sa
door sabi85 - Apr 16, 2004 om 12:38
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik kocht in december een Medion MD 2998 camera bij de Aldi en ben er niet tevreden over. Ik moet tussendoor steeds de batterijen er uit halen omdat hij anders niets meer doet. De eerste keer dat het gebeurde dacht ik dat het door de kou kwam, maar het gebeurt steeds vaker. Ik ga mijn toestel zeker terugbrengen naar de Aldi!

bu
door buzzenb - Apr 16, 2004 om 12:38
2 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo,ook wij zijn in het bezit van een Medion.Bij ons begaf na anderhalf jaar de flitser het.Op het e-mail adres wat op de gebruiksaanwijzing staat krijg ik geen reactie en de website werkt niet.
Bij de Aldi ben ik niet geweest omdat er geen garantie meer op zat.Ik heb hem nu laten maken,maar de kosten waren wel 100 euro.
Ik hoop dat er inderdaad wat gedaan wordt aan de lakse service!!!!!