tr
door trudy Feb 13, 2004 om 21:47
Elektronica & tv

Oproep voor reacties niet goed werkend dig.cam.Medion.

Ook ik heb zeer slechte ervaringen met de camera Medion MD 2998. Reeds doorgegeven aan de redactie van Kassa On-Line met het verzoek om te onderzoeken hoeveel klachten er eigenlijk landelijk zijn, met velen staan we sterk! Dus bij deze het verzoek om te reageren indien u ook klachten heeft. Dank!

970 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

gery
door gery - Apr 16, 2004 om 12:38
504 Antwoorden / 8 Vragen
0

Zet dit ook maar op het forum, wie weet krijg je nog meer reacties. Succes, Gery.

vo
door vonck051 - Apr 16, 2004 om 12:38
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

mijn camera MD 2998 heeft het ook twee keer laten afweten.regelmatig moet de CF-card geformatteerd worden in een PC-card-reader.In de camera kan dit niet omreden deze niets meer doet.Na formatteren gaat het weer een tijdje goed.

tr
door trudy - Apr 16, 2004 om 12:38
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Bedankt voor uw reactie, dankzij kassa heb ik de camera maandag (n.a.v. de uitzending) geretourneerd bij de Aldi & geld terug ontvangen.

pa
door patje - Apr 16, 2004 om 12:38
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik wil me graag aan het rijtje toevoegen, maar ik denk dat het rijtje in werkelijkheid veel langer zou kunnen zijn.
Mijn verhaal gaat namelijk zo(zal het kort houden):
Op de dag dat de medion md 2998 in de aldi uitkwam heb ik deze meteen bemachtigd en uitgeprobeerd. Na 3 dagen begaf de automatische zoom het opeens...
Ik meteen terug naar de overvolle winkel(misschien maar goed ook,want dan heb je meer kans dat ze je snel een nieuwe in je handen duwen voordat heel de wereld het gehoord heeft). Ik naar huis, proberen...
De dag daarop begaf de flitser het opeens!!!
Ik weer terug, in een volle winkel en liet het deze keer aan de verantwoordelijke zien, waarop hij natuurlijk antwoorde dat ik de enige ben van de 100-den die problemen heeft, maaaar ik heb een nieuwe gekregen die het gelukkig nog steeds doet en had hij het dan weer niet gedaan dan had ik mijn geld terug gekregen. Na de reportage op tv heb ik nu toch wel een gevoel gekregen dat deze van minder goede kwaliteit camera het opnieuw, elk moment kan begeven. Hopelijk over een jaar of ... 10...
Patrick

se
door septies - Apr 16, 2004 om 12:38
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Wij hebben ook problemen met onze medion camera maar het betrefd hier een medion MD 7425

li
door lion - Apr 16, 2004 om 12:38
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ook ik heb bij de Aldi een Medion dig camera gekocht en had al na 3 dagen de pech dat ineens mijn LCD-scherm defect ging. Ik heb toen contact opgenomen met Medion en die zegden me een nieuwe camera toe. Na 4 weken wachten kreeg ik de camera weer retour met de mededeling dat de reparatie hoger uit zou vallen dan de nieuwprijs van de camera. Dit zou niet onder de garantie vallen. Ik ben benieuwd of ze hun standpunt nu wijzigen nu er zoveel klachten zijn binnengekomen over dit type camera. Als Medion zelf niet met een oplossing komt, schakel ik de rechtsbijstandverzekering in. Succes allemaal en ik hoop dat Medion dit netjes afhandelt

sa
door sabi85 - Apr 16, 2004 om 12:38
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ook ik kocht in december een Medion MD 2998 camera bij de Aldi en ben er niet tevreden over. Ik moet tussendoor steeds de batterijen er uit halen omdat hij anders niets meer doet. De eerste keer dat het gebeurde dacht ik dat het door de kou kwam, maar het gebeurt steeds vaker. Ik ga mijn toestel zeker terugbrengen naar de Aldi!

bu
door buzzenb - Apr 16, 2004 om 12:38
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Hallo,ook wij zijn in het bezit van een Medion.Bij ons begaf na anderhalf jaar de flitser het.Op het e-mail adres wat op de gebruiksaanwijzing staat krijg ik geen reactie en de website werkt niet.
Bij de Aldi ben ik niet geweest omdat er geen garantie meer op zat.Ik heb hem nu laten maken,maar de kosten waren wel 100 euro.
Ik hoop dat er inderdaad wat gedaan wordt aan de lakse service!!!!!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

mc
mcp - Sep 24, 2024 om 17:48
Voeding & gezondheid

Gaan blikjes fris en blikjes bier sneller stuk of lek dan vroeger?

Wij hebben al drie keer de laatste zes maanden een lek blikje Cola, Heineken of Amstel gehad. Tas nat en keukenvloer plakkerig.
Het lijkt alsof het staal/aluminium anders is. Dunner waarschijnlijk.
Hebben anderen dat ook ervaren?

Anecdote: vroeger maakten we er bij een feestje een sport van om een leeggedronken blikje helemaal in te knijpen. De meeste lukte het met een hand. ... Lees meer

Ma
Marduy - Sep 24, 2024 om 10:58
Auto & vervoer
Lange leveringstijd accu 3-wielscooter, is er recht op vervangend vervoer?

Lange leveringstijd accu 3-wielscooter, is er recht op vervangend vervoer?

Mijn dochter maakt gebruik van een electrische driewielscooter IVA T3 . Deze is iets meer dan twee jaar geleden nieuw aangschaft mbv een PGB. Helaas is de accu er mee opgehouden. Zij is afhankelijk van deze driewielscooter om naar haar dagbesteding te gaan. 6 weken geleden is de accu van haar scooter er mee opgehouden. Eerst waren er leverinsgsproblemen vanuit de importeur, daarna was de goede ac ... Lees meer

An
Antoinette Foudraine - Jun 20, 2024 om 22:58
Winkels & webshops

Hoe krijgik mijn geld terug van Vintello

2 paar schoenen besteld, zijn te klein.
In eerste instantie antwoord; ik kon voor 22,50 maat groter bestellen, mocht ik de andere houden. Wil ik niet.
Toen moest ik foto's opsturen, ook gedaan.
Hierna complete stilte.
Krijg geen contact meer. Telefoonnummer is buiten bereik.
Wat moet ik doen?
Antoinette Foudraine Lees meer