Pi
door Pimpernel Feb 18, 2016 om 10:23
Elektronica & tv

Philips Darklight Cashback Actie, ontmoedigingsbeleid?

Eind november Philips LED tv gekocht met 50 euro cashback.
Alle info bijelkaar op een A4 en ingestuurd.
Na 2 weken krijg ik bericht dat de info niet bij de aanvraag zit, aub opnieuw opsturen.
Opnieuw, weer postzegels. Na 2 weken krijg ik bericht dat de bankgegevens niet bij de aanvraag zitten, aub opnieuw opsturen.
Opnieuw, weer postzegels. Na 2 weken krijg ik bericht dat de bankgegevens niet bij de aanvraag zitten, aub opnieuw opsturen.
Opnieuw, weer postzegels.
Nu na 3 keer opnieuw krijg ik WEER de melding dat de bankgegevens er niet bij zitten, ik had ze er deze keer 2 keer opgezet.
Alles staat bijelkaar op 1 A4tje, hoe kunnen ze dit kwijtraken?
Ik heb Philips klantenservice gemaild, krijg als antwoord dat dat via een aparte afdeling gaat en ze niets kunnen doen. Maar die kan je niet bereiken...
Via de klachtenpagina van de consument een klacht ingediend, record snelheid van Philips met antwoord, het antwoord? Zie bovenstaande zinnen.
Dit heeft al zo'n 20% van de cashback aan postzegels gekost om maar te zwijgen van de ergernis.
Kunnen jullie iets doen? Ik heb niet het gevoel dat ik de enige ben.
O, en er is een tijdslimiet natuurlijk, van veertien dagen elke keer.
Met vriendelijke groeten,
Katja van der Heijde

4326 6 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Feb 18, 2016 om 10:34
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Nee, 'wij' (forumleden) kunnen niets doen. ;-)
Voor contact met de beldbus: Schrijf naar: Postbus 3000, 1200 CZ in Hilversum Of mail ons: Belbus@vara.nl

Dit heeft al zo'n 20% van de cashback aan postzegels gekost om maar te zwijgen van de ergernis.
Beetje overdreven? Eén A4-tje = 1 postzegel = € 0,74

gamy
door gamy Feb 19, 2016 om 12:45
13 Antwoorden / 4 Vragen

Het is 0,73 cent per zegel ;-) Bron: http://www.postnl.nl/tarieven/tarieven-post-en-postzegels/

edrick3
door edrick3 Feb 19, 2016 om 13:20
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@gamy:  je hebt natuurlijk hélemaal gelijk. ;-)

reflecs
door reflecs - Feb 18, 2016 om 14:02
1859 Antwoorden / 4 Vragen

...Ik heb Philips klantenservice gemaild, krijg als antwoord dat dat via een aparte afdeling gaat en ze niets kunnen doen....
En uw mail naar de juiste afdeling doorsturen was teveel moeite?

Zou uw klacht over Philips, zoals u die hierboven beschrijft, nogmaals op Klachtenkompas zetten en Klacht.nl.
En (laten) twitteren @PhilipsCare_NL en op hun Facebookpagina zetten.
Onderaan deze pagina is ook een mogelijkheid om te chatten met Philips: http://www.philips.nl/c-w/support-home/support-contact-page.html

Het moet toch mogelijk zijn dat iemand dit oplost. Steeds dat bankrekeningnummer per post moeten versturen is belachelijk.

ph
door philip36 - Feb 18, 2016 om 16:04
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Heeft u wel een kopie van de bevestigingsmail erbij gedaan?
Wat ik lees bij andere cash back acties is dat je een kopie van de kassabon en een kopie van de bevestigingsmail moet opsturen en op de bevestigings-mail moet het bankrekeningnummer worden ingevuld.

Ze blijven niet voor niets volharden in het vragen naar uw bankrekeningnummer.
Neem aan dat het een bestaand bankrekeningnummer is wat u doorgeeft.

Gerry1969
door Gerry1969 - Feb 18, 2016 om 19:03
3449 Antwoorden / 25 Vragen

3x 1 A4tje versturen kost u 20% van €50 ?? Ik verstuur een enkele A4 voor 0.69 cent. Heeft u gouden postzegels gebruikt?  Ik kom niet verder dan €2.07
Diewilik

edrick3
door edrick3 Feb 19, 2016 om 13:22
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Die € 0,69 is het oude tarief. Kost nu € 0,73 Zie: http://www.postnl.nl/tarieven/tarieven-post-en-postzegels/

Gerry1969
door Gerry1969 Feb 20, 2016 om 00:47
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Oké,  dan wordt het 2 euro 19 hahaha.

pierre60
door pierre60 - Feb 19, 2016 om 12:50
132 Antwoorden / 14 Vragen

U moet de streepjescode die op de verpakking zit mee sturen. Dus even uitknippen en opsturen met uw gegevens

wimmi20
door wimmi20 - Feb 19, 2016 om 14:12
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Philiips TV is niet meer van Philips.
Het merk is verkocht aan een handelsmaatschappij die in China teevees laat maken van mindere kwalitiet.
U moet dus bij die handelsmaatschappij zijn, en niet bij de klantenservice van de echte Philips.