Philips Darklight Cashback Actie, ontmoedigingsbeleid?
Eind november Philips LED tv gekocht met 50 euro cashback.
Alle info bijelkaar op een A4 en ingestuurd.
Na 2 weken krijg ik bericht dat de info niet bij de aanvraag zit, aub opnieuw opsturen.
Opnieuw, weer postzegels. Na 2 weken krijg ik bericht dat de bankgegevens niet bij de aanvraag zitten, aub opnieuw opsturen.
Opnieuw, weer postzegels. Na 2 weken krijg ik bericht dat de bankgegevens niet bij de aanvraag zitten, aub opnieuw opsturen.
Opnieuw, weer postzegels.
Nu na 3 keer opnieuw krijg ik WEER de melding dat de bankgegevens er niet bij zitten, ik had ze er deze keer 2 keer opgezet.
Alles staat bijelkaar op 1 A4tje, hoe kunnen ze dit kwijtraken?
Ik heb Philips klantenservice gemaild, krijg als antwoord dat dat via een aparte afdeling gaat en ze niets kunnen doen. Maar die kan je niet bereiken...
Via de klachtenpagina van de consument een klacht ingediend, record snelheid van Philips met antwoord, het antwoord? Zie bovenstaande zinnen.
Dit heeft al zo'n 20% van de cashback aan postzegels gekost om maar te zwijgen van de ergernis.
Kunnen jullie iets doen? Ik heb niet het gevoel dat ik de enige ben.
O, en er is een tijdslimiet natuurlijk, van veertien dagen elke keer.
Met vriendelijke groeten,
Katja van der Heijde
Nee, 'wij' (forumleden) kunnen niets doen. ;-)
Voor contact met de beldbus: Schrijf naar: Postbus 3000, 1200 CZ in Hilversum Of mail ons: Belbus@vara.nl
Dit heeft al zo'n 20% van de cashback aan postzegels gekost om maar te zwijgen van de ergernis.
Beetje overdreven? Eén A4-tje = 1 postzegel = € 0,74
Het is 0,73 cent per zegel ;-) Bron: http://www.postnl.nl/tarieven/tarieven-post-en-postzegels/
@gamy: je hebt natuurlijk hélemaal gelijk. ;-)
...Ik heb Philips klantenservice gemaild, krijg als antwoord dat dat via een aparte afdeling gaat en ze niets kunnen doen....
En uw mail naar de juiste afdeling doorsturen was teveel moeite?
Zou uw klacht over Philips, zoals u die hierboven beschrijft, nogmaals op Klachtenkompas zetten en Klacht.nl.
En (laten) twitteren @PhilipsCare_NL en op hun Facebookpagina zetten.
Onderaan deze pagina is ook een mogelijkheid om te chatten met Philips: http://www.philips.nl/c-w/support-home/support-contact-page.html
Het moet toch mogelijk zijn dat iemand dit oplost. Steeds dat bankrekeningnummer per post moeten versturen is belachelijk.
Heeft u wel een kopie van de bevestigingsmail erbij gedaan?
Wat ik lees bij andere cash back acties is dat je een kopie van de kassabon en een kopie van de bevestigingsmail moet opsturen en op de bevestigings-mail moet het bankrekeningnummer worden ingevuld.
Ze blijven niet voor niets volharden in het vragen naar uw bankrekeningnummer.
Neem aan dat het een bestaand bankrekeningnummer is wat u doorgeeft.
3x 1 A4tje versturen kost u 20% van €50 ?? Ik verstuur een enkele A4 voor 0.69 cent. Heeft u gouden postzegels gebruikt? Ik kom niet verder dan €2.07
Diewilik
Die € 0,69 is het oude tarief. Kost nu € 0,73 Zie: http://www.postnl.nl/tarieven/tarieven-post-en-postzegels/
Oké, dan wordt het 2 euro 19 hahaha.
U moet de streepjescode die op de verpakking zit mee sturen. Dus even uitknippen en opsturen met uw gegevens
Philiips TV is niet meer van Philips.
Het merk is verkocht aan een handelsmaatschappij die in China teevees laat maken van mindere kwalitiet.
U moet dus bij die handelsmaatschappij zijn, en niet bij de klantenservice van de echte Philips.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kunnen de lege flessen automaten de toestroom niet aan?
Geachte forumleden,
Ik sjouw al dagen mijn lege flessen van de ene naar de andere supermarkt.....
Zou het kunnen ,dat de supermarkten te veel lege blikjes en plastic flessen krijgen aangeboden en dat zij express de automaten uitzetten omdat ze anders verlies erop lijden?
Kortom : Kunnen de lege flessen automaten de toestroom niet aan?
Lees meer
Mag albert heijn de prijs van een bestelling zomaar verhogen?
Onlangs heb ik iets besteld bij albert heijn. Het ging om een voorraad bier voor een festival. De totale prijs was €294,30. Dit bedrag heb ik geaccepteerd.
toen kwamen er nog bezorg kosten bij(logisch natuurlijk) deze bezorgkosten waren €5,70, wat het totaal bracht op €300,-
Na bevestiging stond er in de app dat het te betalen bedrag bij bezorging €300,- was. En dat bleef er
...
Lees meer
Welke smartfone maakt mooie foto's?
Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer