Philips DVD-Recorder; alleen maar problemen!
Hallo,
Sinds Maart vorig jaar hebben wij een DVD-Recorder van
Philips, model DVDR610/00. Na een aantal maanden goed te hebben
gewerkt, begon het apparaat ineens een aantal mankementen te vertonen.
De mankementen liepen uiteen van het spontaan uitwerpen van de DVD
terwijl wij de opgenomen programma's zaten te bekijken tot het niet
opnemen van hetgeen wat geprogrammeerd stond. De firmware updates die
op de site van Philips stonden aangeboden, hielpen hiervoor niet.
Voor
deze dingen zijn we terug gegaan naar de winkel en het apparaat is toen
teruggestuurd naar de fabriek voor reparatie. Na maarliefst 7 weken
kregen we eindelijk een telefoontje dat het apparaat klaarstond.
Al
deze tijd heeft de recorder goed gefunctioneerd, tot afgelopen maand.
Weer hebben we last van onder andere niet af te spelen DVD's en de lade
die zichzelf iedere keer tijdens het afspelen opent.
Een kleine
zoekopdracht via google leverde een stormvloed aan negatieve reacties
op over dit apparaat, met veelal dezelfde, steeds terugkerende
mankementen.
Nu wilde ik graag van Kassa kijkend Nederland weten:
Wat zijn jullie bevindingen met dit apparaat?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Mag KPN spotify in rekening blijven brengen en niet opzeggen?
Destijds bij het afsluiten van mijn abonnement gratis Spotify erbij gekregen. Na verloop van tijd werd dit betaald, want het was geen onderdeel meer van het abonnement. Prima! Echter, bleek dat het abonnement er om de zoveel tijd uitlag en kwamen de reclames van een gratis abonement steeds weer voorbij. Uiteindelijk dit dus opgezegd en een direct abonnement gepakt bij spotify. Helaas bleek dat KPN ... Lees meer
Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is
Hallo,
Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?
Wij vinden d
...
Lees meer
Factuur onterecht ontvangen
Krijg na opzegging van ziggo abbo. nog een rekening van €78,- kosten booster. Terwijl ik deze terug heb gestuurd incl. router in toegestuurde ziggo doos. Tevens dreiging met incasso,omdat ik natuurlijk niet heb betaald. Ziggo div. keren gemaild hierover maar geen reactie?
Verzendgegevens post nl aanwezig
Graag Uw reactie hierover.
m.vr.gr. John Q.
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer