Prijsverhoging van 200 % toegestaan?
In een nieuwsbrief van Canal Digitaal van 4 juli wordt aangekondigd dat er extra zenders worden toegevoegd aan de 2de en 3de smartcard voor de TV ontvangst. :"u hoeft niets te doen". Oh ja, verder in de mail staat dat er binnen 4 weken een prijsverhoging van 200 % gaat plaatsvinden. De helpdeskmedewerker kan niets voor me doen, ik mag een schriftelijk bezwaar indienen. Dit doe ik, vervolgens komen er 5 brieven van Canal Digitaal waarin wordt vermeld dat ik mijn abonnement heb opgezegd. (?)Voor één smartcard zelfs 2 opzeggingen en ook nog een stopzetting van het HD pakket! De volgende helpdeskmedewerker maakt het nog bonter. Arrogantie en neerbuigendheid ten top. Het schriftelijke bezwaar is niet van waarde. Het moet beslist aangetekend zijn verzonden.
Ook dit is gebeurd. Vervolgens een onpersoonlijke brief met antwoord dat de prijswijziging niet aanpasbaar is, hooguit een tijdelijke korting voor een bepaalde periode op de hoofdkaart, maar daarvoor mag ik weer naar de helpdesk bellen.
Bij een wijziging zoals omschreven kunt u OF akkoord gaan en méér betalen OF opzeggen en de leverantie per datum product wijziging wordt dan stopgezet. U kunt niet voor de leverancier bepalen welke producten wanneer hij levert voor welke verkoopprijs. U heeft vrije keuze in welke leverancier u neemt voor uw tv signalen.
Ja die prijsverhoging is toegestaan. Helaas. Zijn al veel vragen over geweest.
Ik zou die prijsaanpassing op de hoofdkaart maar niet doen. U zit dan, ongemerkt, weer aan een twee-jarig nieuw contract vast. En dan moet u daar weer over rappelleren
Hallo inasch,
.....prijsverhoging van 200 % toegestaan?.....
Ja hoor, en van ...% ook.
Ze kunnen vragen wat ze willen, maar je bent natuurlijk niet verplicht om dat te accepteren.
Je kunt in het geval van een prijsverhoging altijd (tussentijds) je abonnement opzeggen.
Met vr.gr.
Beste Inasch,
Het spijt ons om te lezen dat u zo ontevreden bent over de prijswijziging en dat u niet netjes te woord bent gestaan door een van onze medewerkers. Dat is absoluut niet de bedoeling. Als wij nog vragen voor u kunnen beantwoorden dan horen wij dit graag.
Met vriendelijke groet,
Webcare CanalDigitaal
[quote=WebCareCanalDigitaal schreef op woensdag 30 jul 2014, 10:33]Beste Inasch,
Het spijt ons om te lezen dat u zo ontevreden bent over de prijswijziging en dat u niet netjes te woord bent gestaan door een van onze medewerkers. Dat is absoluut niet de bedoeling. Als wij nog vragen voor u kunnen beantwoorden dan horen wij dit graag.
Met vriendelijke groet,
Webcare CanalDigitaal
Dan is het verstandig uw mailadres te vermelden, zodat de Ts rechtstreeks contact met u kan opnemen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?
Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer
Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?
zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag. Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer