Prijsverschil mediamarkt
Ik heb zaterdag 26 -09-2020 een tv gekocht bij de mediamarkt voor 1439 euro om half drie s middags als ik s avonds om zeven uur op de website kijk kost hij opeens noch maar e1299 de volgende ochtend kost hij opeens weer 1229.volgens de montage monteur is er niets aan te doen omdat ze met dag prijzen werken klopt dat?
De online prijzen kunnen zelfs een paar keer per dag wijzigen. Telt voor iedere webshop. Bovendien kunnen bij MM zelfs de prijzen per filiaal verschillen. Het is dus aan de consument om precies op het juiste moment een product te kopen.
Hallo, het is eigenlijk heel eenvoudig.
Als je de doos nog hebt, tv er weer in doen met assesoires.
TV terug brengen en dan geld terug vragen.
Heb je geen doos meer, oplossing 2. Koop nog een nieuw gelijk aan het oude toestel voor de nieuwe prijs.
Breng het nieuwe toestel in de doos een dag later weer terug met de oude kassabon.
Geld terug vragen moet wel binnen 14 en soms 1 maand lukken zonder reden op te geven.
Oplossing gemaakt en dat moet werken.
Het verwisselen van de doos is frauduleus en asociaal.Ongeacht of u er mee wegkomt of niet. Het serienummer van de TV staat ook op de sticker op de doos.
Stel dat de volgende die het koopt het wel eerlijk terugstuurt en wel gecontroleerd wordt, dan kan deze persoon hier problemen komen.
Dat geldt niet als er in een stenen winkel is gekocht. @wim.gld
Oplossing gemaakt en dat moet werken
Sorry maar wat kunnen sommige een onzin verkondigen. Kijk eens goed op zo'n aankoopbon en vergelijk die dan eens met de, zoals gemeld, sticker op de doos en op de TV. Het is geen AH kassabon dus blijkt de oplossing niet gemaakt te zijn en kan dus ook niet werken.
@WIM.GLD ?? Bij aankoop in een winkel is koop = koop en kan er uitsluitend sprake zijn van terugbrengen indien het product niet aan de verwachtingen voldoet die er nomaliter aan gesteld kunnen worden m.a.w. een fout of storing hebben met dan recht op reparatie en als dat niet kan een vervanger of uw geld retour.
Bij on-line aankoop is het een kwestie van binnen 14 dagen terugleveren met recht op geld terug waarvoor u dan geen reden behoeft te geven. Men heeft dan denk ik wel te maken met kosten voor het retourzenden.
Hallo Ton 1960 ,
Media Markt laagste prijsgarantie
Media Markt voert een laagste prijsgarantie, maar die geldt alleen voor aankopen in de winkels en dus niet voor de Media Markt webshop. Media Markt vergoedt het verschil als je tot 14 dagen na je aankoop een fysieke winkel binnen een straal van 15 kilometer tegenkomt die het product goedkoper aanbiedt. Uitgezonderd hiervan zijn (opheffings)uitverkopen, faillissementsverkoop, groothandelsverkoop, afwijkende leveringsvoorwaarden (bijv. op het terrein van toelating in
Nederland, garantie en/of service), demomodellen en beschadigde producten.
Media Markt laagste prijsgarantie samengevat:
- Geldt alleen voor aankopen in de winkels, niet in de webshop
- Geldt alleen voor fysieke concurrerende winkels binnen een straal van 15 km van de winkel, niet voor webshops
- Binnen 14 dagen na aankoop
In de "stenen" winkels hebben ze electronische prijskaartjes die (als het moet) op afstand per minuut gewijzig kunnen worden. Dus ja, dit gebeurd.
Een internet aankoop is wat de momentprijs is!
Dynamische beprijzing is overigens helemaal niets nieuws. Toen ik nog op school zat (jaren 80) had ik een bijbaantje bij een elektronicawinkel. Af en toe moest ik een rondje maken langs de concurrerende winkels om hun prijzen te checken. Als een concurrent goedkoper was, werden bij de winkel waar ik werkte voor sommige producten direct de prijzen aangepast.
In geval van MM gebeurt het ook nog eens op grotere schaal. Hun centrale inkoopteam is dagelijks bezig om slimmer in te kopen, dus een batch die vorige week is besteld bij de importeur of fabrikant kan zomaar duurder zijn dan iets wat ze deze week inkopen. Als je in heel Europa winkels hebt heb je nogal wat invloed.
Gezien u online heeft besteld kunt u toch uw originele aankoop ongedaan maken. en de goedkopere kopen?
De tv kost nu €1599 en is online uitverkocht.
En er is al een monteur bij geweest die iets met het toestel gedaan heeft. Dus terug kan de tv niet meer en je hebt €160 voordeel.
Laagste prijsgarantie mediamarkt
de mediamarkt geeft de laagste prijsgarantie maar sluit bol.com uit kan dit ?
dit is de tweede vraag die u stelt en die had net zo goed in deze vraag gesteld worden. U heeft een tv bij de mediamarkt aangeschaft tegen de toen geldende prijs. Pa na aanschaf bent u op de website gaan kijken en toen bleek dat de tv veel goedkoper was en dat is flink balen maar u kunt er niets meer mee want in een winkel is koop ook echt koop. Bol.com wordt uitgesloten omdat die geen stenen winkel heeft, geen medewerkers die u adviseren en verkoopt zelf geen tv's dat doen externe partijen. Zo te lezen is de tv al gelevert en al gemonteerd dus is de koop definitief gesloten en kunt u later niet gaan jammeren dat de tv online een andere prijsstelling heeft.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet
Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.
De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug
...
Lees meer
Charlie Temple komt afspraken niet na en laat niets van zich horen, ben niet dei
CharleyTemple nog actief? Komen hun verplichtingen niet na. Hoe zit dit vragen velen met mij zich af Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer