![Problemen BCC](https://kassa-static.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/uploads/question/d57015de84c030547aae004f23d02a7432ec13fe.png)
Problemen BCC
Eind november zou mijn betaalde tablet bij het DHL punt zijn,nooit aangekomen. Van BCC op 5 december bericht gehad dat mijn geld retour komt. 6 januari weer mail dat mijn geld terug komt,zo in totaal 5 x mail gehad,Uw geld wordt overgemaakt. Ben nu,2 maanden later nog altijd aan het wachten. Bij klacht.nl geplaatst,reactie,U krijgt zo snel mogelijk Uw geld terug met een giftcard ter waarde van €30, Wacht nog altijd. Is dit normaal bij BCC?
Topantwoord
![heremietkreeft](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/8bb485b83a59f81d7492eb34177ee4da1dc2c245ffa03a64d122403e376f69b8.png)
Begin dan nu met het aangetekend zenden van een brief waarin u aangeeft binnen en door u te noemen termijn heyt toegezegde geld terug te ontvangen. Ik geef u een link naar een voorbeeldbrief die u kunt benutten: https://www.nationaleombudsman.nl/home/home/voorbeeldbrieven en iets meer specifiek deze: https://www.juridischloket.nl/voorbeeldbrieven/voorbeeldbrief-ingebrekestelling/ hetgeen is gebaseerd op ingebreke blijven conform http://www.wetboek-online.nl/wet/BW6/74.html en mogelijk vind u ook hier een goede tekst: https://docs-nl.hellolaw.com/f Achergrond info: https://www.wetrecht.nl/ingebrekestelling/
Dankjewel.
Topantwoord
![Donuts](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/3ec46793f299dc891d659e8ec138a992c68a8edd7f2d8c0655f2d559fb9840c4.png)
Dit is natuurlijk ronduit schandalig. BCC is aangesloten bij Thuiswinkel.org https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen Daar kunt u een klacht indienen, Thuiswinkel.org zal dan met BCC contact opnemen en bemiddelen voor u.
Dank je. Zojuist gedaan
![pino123](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/6d9e97febc27b1e92d4fbba5695c11784017edb5219c69cdfc8641fea419e739.png)
Hier herken ik BCC niet in, hier gaat iets echt fout. Neem eens contact op met de klantenservice en doe dat telefonisch
Natuurlijk zijn de bovenstaande antwoorden nuttig en adequaat. Wat mij wel in deze tijd altijd een beetje verwondert, is dat wij alles schiftelijk doen (papier/mail/app) en ik vind daarbij dat wij de gewone telefoon een beetje verwaarlozen. Hoe snel kun je met een klacht geholpen zijn als je met een bedrijf belt? Het is niet dé oplossing voor alles, maar ik vind wel dat het contact van mens-tot-mens een beetje de dupe wordt van alle digitale en technologische ontwikkelingen. En dat contact van-mens-tot-mens kan zeker ook telefonisch,alvorens we gelijk maar appjes gaan sturen. Ja toch?
Naar mijn mening is dat zeker niet dé oplossing. Je hebt later geen enkel bewijs over wat toegezegd is of wat gedaan zou worden en een misverstand is snel gemaakt maar wordt vaak moeilijk verholpen.
Als er al serieus op jouw vraag of klacht wordt ingegaan. Papier liegt niet, normaal gesproken.
![Dave lubeck](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/49a2eacd38e6e6afe612138b2c0016849a5522e0f6dc65e243b9ce4de2132177.png)
Waarom "slaapt" iedereen zo . Je kan verwachten dat in deze tijd , waar bedrijven tekort hebben aan geld , dat het snel terug storten niet gaat gebeuren ! Iedere keer trappen mensen er in ! Wacht gewoon tot niet essentiële winkels open mogen , en ga dat naar een fysieke winkel . Laat dat internet kopen toch links liggen ! Zeker voor grote elektronica of dure kleding !
![audb](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/5a240290661ec9d42397e0257948b3c6d169da46298ffd0716af2bbaebd5ea34.png)
Bijvoorbeeld omdat je minimaal 14 dagen de tijd hebt om het terug te sturen?
Daar komt bij dat niet overal BCC zit of dat je met de openbaar vervoer moet om naar een winkel te gaan?
En tekorten bij BCC? dat is echt lachen dat bedrijf verdiend grof aan wat je koopt (al is Cool bleu daar nog beter in als je goed gaat vergelijken) en die hebben echt wel een buffer van een paar miljoen.
![audb](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/5a240290661ec9d42397e0257948b3c6d169da46298ffd0716af2bbaebd5ea34.png)
Stel BCC in gebreken en eis dat ze binnen een week het geld plus de €30 op ue rekening storten.
Maar plaats dit ook op Klachtenkompas.nl ik wed dat ze dan heel snel over de brug komen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
![Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet](https://kassa-static.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/uploads/question/6a635cc6f9b366b4d64c6e08a64597de8b28ac15.png)
Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet
Ik heb op 19 mei 2024 100 stuks injectienaalden besteld en betaald bij Safe Products.nl. Krijg netjes na betaling een mailtje van de betaalde order en dat deze binnen 2- 5 werkdagen geleverd zou gaan worden. Tot op heden is er niets geleverd en ik had ze juist snel nodig voor mijn medicijnen iname. Mijn apotheek kan deze maat naalden niet leveren en ben dus aangewezen op een online winkel. Ik heb ... Lees meer
Hoeveel % hout mag ik aan houtopslag in mijn tuin leggeneggen
Ik heb eenderde van in de tuin hout liggen voor mijn houtkachel neergelecht
Het is een huurwoning
De woningbouw
Ze zeiden dit
Goedemiddag,
Ik liep vanmiddag achter uw huis voor een iets anders. Maar ik schrok mij rot wat ik in uw tuin zag.
Zou u zo vriendelijk willen zijn om dit op te ruimen. Los van de uitstraling, wil ik er niet aandenken dat hier brand ontsta
...
Lees meer
Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode
Goedenavond Kassa,
Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.
Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon.
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.
Vanzelfsprekend heb ik een repa
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer