gerard55
door gerard55 Apr 1, 2016 om 09:49
Elektronica & tv

Product key Mio na update ongeldig.

Ik heb een Mio Spirit 697 LM Truck. Zoals de naam al aangeeft dus met lifetime maps update. Ik heb al eerder updates gedaan en ik weet hoe het werkt. Deze week kreeg ik een soort systeemupdate. Geïnstalleerd en ja hoor nu geeft de Mio de melding dat de kaarten niet zijn in te lezen i.v.m. "ongeldige product key". Verschillende keren een Mio installatie programma geïnstalleerd, maar niets helpt. Deze Mio precies 2 jaar geleden gekocht bij Coolblue, die er nu geen moeite voor doet om het op te lossen. Probeer maar contact te krijgen met Mio, dat valt tot op heden niet mee. Zijn er meer mensen met deze ervaring en dan vooral op het "ongeldig zijn van een product key" terwijl je recht hebt op levenslange updates ?

7306 1 Rapporteer

reflecs
door reflecs - Apr 1, 2016 om 11:44
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Nee, geen ervaring. Misschien komt u hier verder mee: http://service.mio.com/M0100/F0110_DownLoad_Faq.aspx?faqid=13069801&Region=Netherlands&Language=Nederland& en http://service.mio.com/M0100/Global_Login.aspx?rawurl=/M0100/F0160_2.aspx

 of telefonisch: Vanuit Nederland: 020 708 5072 (lokale kosten)
Maandag t/m donderdag van 9:00 tot 13:00 en van 14:00 tot 17.00 uur. Op vrijdag van 9:00 tot 13:00 uur.

gerard55
door gerard55 Apr 2, 2016 om 10:03
58 Antwoorden / 11 Vragen

Reflecs, dank u voor deze informatie. Deze had ik al gevonden via MioMore en vreemd genoeg werkt dat ook niet. Men kent mijn e-mailadres, want ik heb ooit mijn apparaat geregistreerd, maar wachtwoorden die Mio genereert, geven een "login fout". Ik zal maandag een bellen.

ph
door philip36 Apr 2, 2016 om 10:27
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Wachtwoorden die Mio genereert?
Neem aan dat u bij registratie een account heeft moeten aanmaken waarbij uzelf een wachtwoord heeft moeten opgeven.
Voor dat inloggen moet u dus het wachtwoord hebben wat u, misschien 2 jaar geleden,heeft aangemaakt.