Schade nieuwe fornuis
Heb vorige week een fornuis besteld netjes geleverd op vrijdagmiddag tijdens het uitpakken blijkt dat de deur niet goed inzit, de deur zit er scheef in, heb meteen internetshop.nl gebeld en gezegd dat er schade is dus precies vertelt wat er aan de hand is ze bellen me terug zeggen ze. Maandagmiddag nog niks gehoord heb hun weer gebeld ook nog 0900 nummer ze bellen me terug uiteindelijk kreeg ik een email met dat ik zelf contact moet opnemen met indesit. Dus vanochtend indesit gebeld ook een 0900 nummer, vertellen ze me ja mevrouw dit is een fabrieksfout, ze moeten die fornuis ophalen en een nieuwe leveren. internetshop.nl weer gebeld zeggen ze: ja u heeft ervoor getekent dat er geen schade was, maar hoe kan ik dit zien als deze fornuis van 90cm breed nog in de verpakking zit zeggen ze nog, misschien heeft u het zelf gedaan uiteindelijk zegt die menneer aan de telefoon dat ik foto's moet opsturen en hangt gewoon op. Ik heb foto's opgestuurd krijg ik een email ja er is geen schade te zien op de foto's we gaan morgen overleggen wat we gaan doen.
Nou daar sta je dan logisch dat je dat niet goed op de foto's ziet het is RvS alles glimt en dan nog de flits ja ik weet even niet wat ik hiermee moet.
Heeft iemand advies???
sara, naar mijn mening wordt witgoed (noem ik fornuis maar even) bij levering uitgepakt door de bezorger(s). Ook via internet bestelde goederen worden eerst uitgepakt, althans, dat is mijn ervaring. Is dus bij aflevering al fout gegaan en ik lees dat u ook getekend heeft voor ontvangst. Jammer (understatement) dat u niet eerst uw fornuis heeft bekeken op schade.Dat wordt dus weer een welles/nietes verhaal. En nu zijn de foto's ook nog mislukt. Het zou Indesit sieren u tegemoet te komen, zonder al te veel toestanden.
Is het fornuis niet toevallig opgetild aan de handgreep van de deur? Er zijn n.l. fornuizen, waarbij je op die manier de deur kan verwijderen. Is deze aan één kant opgetild, komt die soms scheef te zitten. Hier ook al eens gehad met een fornuis. Ik wil niet zegen dat bij jou hetzelfde aan de hand is, maar het kan dus zijn dat er geen sprake is van een defect.
Willem.
nee de deur zit er gewoon verkeerd in. maar goed nieuws ze hebben me net gebeld en hebben toch besloten om een nieuwe te leveren. Het eerste wat ik zeg bij levering is dat ie dat ding moet uitpakken die fout zal ik volgende keer niet meer maken, jammer dat hier zo'n toestand van wordt gemaakt terwijl het een fabrieksfout is .
sara79, gelukkig, ben blij voor je. Wat je zegt: volgende keer goed opletten.
Succes met je nieuwe fornuis.
Kopen bij shops die achter een 09x nummer zitten is sterk af te raden, als er iets is gaat het veel geld kosten. Beter is om verder te zoeken en iets meer te betalen bij een bedrijf dat een gewoon nummer hanteert.
Bij internetshop.nl is het zelfs zo erg dat ze 50 cent per minuut vragen, voor je het weet heb je bij problemen zo enkele tientjes aan telefoonkosten
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?
Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?
zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag. Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer