sa
door sara79 Oct 25, 2011 om 22:59
Elektronica & tv

Schade nieuwe fornuis

Heb vorige week een fornuis besteld netjes geleverd op vrijdagmiddag tijdens het uitpakken blijkt dat de deur niet goed inzit, de deur zit er scheef in, heb meteen internetshop.nl gebeld en gezegd dat er schade is dus precies vertelt wat er aan de hand is ze bellen me terug zeggen ze. Maandagmiddag nog niks gehoord heb hun weer gebeld ook nog 0900 nummer ze bellen me terug uiteindelijk kreeg ik een email met dat ik zelf contact moet opnemen met indesit. Dus vanochtend indesit gebeld ook een 0900 nummer, vertellen ze me ja mevrouw dit is een fabrieksfout, ze moeten die fornuis ophalen en een nieuwe leveren. internetshop.nl weer gebeld zeggen ze: ja u heeft ervoor getekent dat er geen schade was, maar hoe kan ik dit zien als deze fornuis van 90cm breed nog in de verpakking zit zeggen ze nog, misschien heeft u het zelf gedaan uiteindelijk zegt die menneer aan de telefoon dat ik foto's moet opsturen en hangt gewoon op. Ik heb foto's opgestuurd krijg ik een email ja er is geen schade te zien op de foto's we gaan morgen overleggen wat we gaan doen.
Nou daar sta je dan logisch dat je dat niet goed op de foto's ziet het is RvS alles glimt en dan nog de flits ja ik weet even niet wat ik hiermee moet.
Heeft iemand advies???

890 7 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Oct 25, 2011 om 23:18
16859 Antwoorden / 108 Vragen

sara, naar mijn mening wordt witgoed (noem ik fornuis maar even) bij levering uitgepakt door de bezorger(s). Ook via internet bestelde goederen worden eerst uitgepakt, althans, dat is mijn ervaring. Is dus bij aflevering al fout gegaan en ik lees dat u ook getekend heeft voor ontvangst. Jammer (understatement) dat u niet eerst uw fornuis heeft bekeken op schade.Dat wordt dus weer een welles/nietes verhaal. En nu zijn de foto's ook nog mislukt. Het zou Indesit sieren u tegemoet te komen, zonder al te veel toestanden.

willem-a
door willem-a - Oct 25, 2011 om 23:39
63 Antwoorden / 0 Vragen

Is het fornuis niet toevallig opgetild aan de handgreep van de deur? Er zijn n.l. fornuizen, waarbij je op die manier de deur kan verwijderen. Is deze aan één kant opgetild, komt die soms scheef te zitten. Hier ook al eens gehad met een fornuis. Ik wil niet zegen dat bij jou hetzelfde aan de hand is, maar het kan dus zijn dat er geen sprake is van een defect.

Willem.

sa
door sara79 - Oct 26, 2011 om 14:34
1 Antwoorden / 1 Vragen

nee de deur zit er gewoon verkeerd in. maar goed nieuws ze hebben me net gebeld en hebben toch besloten om een nieuwe te leveren. Het eerste wat ik zeg bij levering is dat ie dat ding moet uitpakken die fout zal ik volgende keer niet meer maken, jammer dat hier zo'n toestand van wordt gemaakt terwijl het een fabrieksfout is .

tenormin
door tenormin - Oct 26, 2011 om 15:40
16859 Antwoorden / 108 Vragen

sara79, gelukkig, ben blij voor je. Wat je zegt: volgende keer goed opletten.
Succes met je nieuwe fornuis.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Oct 26, 2011 om 16:35
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Kopen bij shops die achter een 09x nummer zitten is sterk af te raden, als er iets is gaat het veel geld kosten. Beter is om verder te zoeken en iets meer te betalen bij een bedrijf dat een gewoon nummer hanteert.

Bij internetshop.nl is het zelfs zo erg dat ze 50 cent per minuut vragen, voor je het weet heb je bij problemen zo enkele tientjes aan telefoonkosten

birdies
door birdies - Oct 26, 2011 om 16:45
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Hoop niet dat je nieuwe fornuis in deze auto zat *klik* want dan is er wel meer beschadigd dan het deurtje.:-)

tenormin
door tenormin - Oct 26, 2011 om 16:52
16859 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=birdies schreef op woensdag 26 okt 2011, 16:45]Hoop niet dat je nieuwe fornuis in deze auto zat *klik* want dan is er wel meer beschadigd dan het deurtje.:-)

haha, maar dat zal niet; ze heeft het vanmorgen pas gehoord dat er een nieuwe aankomt; het is overtoom niet...