Scherm van tv dimt na inlog op screen share
Normaal gesproken stream ik afleveringen van series die op mijn laptop staan, via screen share van mijn LG smart TV, naar de tv. Hij maakt verbinding maar sinds gisteravond komt er een waas over mijn beeld op de tv. Beide apparaten, maar ook mijn telefoon en mijn mediabox 1, hangen in mijn wifi netwerk.
Hetzelfde euvel doet zich voor als ik met mijn telefoon een dj mix van jijbuis (yoututbe ;)) naar mijn TV wil streamen. Ook dan dus een donkere waas over mijn beeld op tv. Stream ik dezelfde set via de mediabox 1 naar de tv dan heb ik prima beeld.
Iemand van jullie een idee wat dat kan zijn?
Alvast bedankt!
Ik kan je helaas niet helpen, ik stream nooit. Ik heb alleen een vrouwentip, wat gebeurt er als je alle apparatuur in kwestie opnieuw opstart?
Dat heb ik al een aantal keren gedaan.
Maar ik ga net zo lang door tot ik het voor elkaar heb...
Er zal vast nog wel iemand hier komen met een goed antwoord of goede tip. Succes.
Neen, geen idee. het lijk mij zaak om de verkoper van uw TV of een andere TV expert/reparatuer om raad te vragen.
Moet je misschien de app bijwerken?
Screen share is een instelling op de tv...
Dat had ik begrepen. Maar je moet toch een app op je laptop installeren wil het werken?
nee, via windows kan ik een draadloos beeldscherm kiezen bij beeldscherminstellingen. Het heeft altijd gewerkt tot der laaste firmware update van afgelopen weekend.
Maar ik heb nog een Engelstalig artikel gevonden die stellen dat een reset option de oplossing zou kunnen zijn.
Ik hoop dat het lukt
U heeft het probleem als u van verschillende apparaten naar dezelfde TV streamt dus logica dicteert dat het in de TV zit. Kunt u toevallig achterhalen of de software op de TV net een update heeft gehad?
Afgelopen weekend is er een update geweests van het webOs dus dat is up to date. Maar ik ben het met je eens dat het vreemd is dat het alleen gebeurt als ik rechtstreeks op de tv stream.
Ik zoek verder.
Als dat allemaal zo samenvalt hoeft u niet verder te zoeken, dan zit het probleem in de update. Contact met LG zoeken en hopen dat ze de melding aannemen en dat er ook wat gaat gebeuren. Contractueel heeft u met LG niets te maken dus afdwingen kan wel eens heel lastig worden.
Staat de TV op beeldmodus ECO misschien? Op internet zag ik dat voorbijkomen als mogelijke oorzaak. Wat gebeurt er als je de TV op standaard of levendig zet? Wel vreemd dat het probleem er niet is bij gebruik van de mediabox maar ik geef de tip toch maar even.
Ik ga mijn tv scherm eens bekijken maar dat staat, volgens mij, op standaard.
Aanvullend: als 'schrale troost' zie ik dat er meerdere klachten (o.a. over updates) zijn via klachtenkompas o.a. https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/lg-electronics/klachten en indien u het niet krijgt opgelost op basis van al gegeven aanwijzingen is het m.i. herhaald zaak om contact op te nemen met de verkoper.
Aanvulling:
Probleem is opgelost.
Thanks allen voor jullie inzet.
Wat was er nu aan de hand?
Heb de TV gereset.
Nu is het alleen nog de telefoon die ik niet rechtstreeks kan streamen naar de tv, maar wel via de media-box. Dat werkt ook prima.
Ben nog wel benieuwd hoe het met de beeldmodus zit, of die inderdaad op standaard staat of toch op ECO?
Die stond op standaard, na de reset stond hij op eco en dat heb ik nu weer naar standaard gezet.
Kan ik weer de F1 naar de tv streamen dus ik ben helemaal happy weer. Het heeft denk ik te maken met de laatste update van het weekend van de firm ware
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kan Booking.com alles maken?
Ik had een hotel geboekt voor 5 nachten. Nu wil ik 1 nacht eerder weg. Voor het hotel geen probleem, maar Booking.com verhoogt de totaalprijs met 50%. Dat is toch misdadig???? Lees meer
Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is
Hallo,
Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?
Wij vinden d
...
Lees meer
Is huizenvinder.nl betrouwbaar?
is huizenvinder.nl betrouwbaar?
ik ben per direct op zoek naar een huurwoning in den haag en kwam langs deze site, ik zie echter bepaalde woningen aangeboden worden die ik een tijdje terug ook op een andere website aantrof wat nergens toe leidde.
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer